The hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiills are alive!quote:Castingdirector richt 'musicalband' op
Castingdirector Job Gosschalk van Kemna Casting lanceert een nieuwe zanggroep, zo liet hij maandag weten. De band, All-Music, bestaat uit vier mannen die nummers uit musicals zingen. De eerste single van musicalacteurs Oren Schrijver, Edwin Jonker, Jurgen Stein en ex-Idol Joël de Tombe verschijnt 3 april. Het gaat om Seasons of love, een liedje uit de musical Rent.
Joël de Tombe.
Liedjesschrijver John Ewbank, bekend van zijn werk voor Marco Borsato, produceert het album van All-Music.
De musicalnummers zijn opnieuw bewerkt, georkestreerd en gearrangeerd door Giovanni Caminita, bandlid van Marco Borsato. De cd verschijnt 1 mei. Gosschalk begeleidt All-Music samen met musicalproducent Robin de Levita.
idd.. hij lijkt wel gesoeptquote:
Het lijkt idd net of ze zijn mond hebben vergroot, gewit en er dan scheef op hebben teruggeplaktquote:
Haha check dat hoofd van die gastquote:Op maandag 27 maart 2006 14:56 schreef Marble het volgende:
Het is Joël, de wildcardwinnaar van Idols 1, weer gelukt om in een boyband terecht te komen hoor.
[..]
The hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiills are alive!
Waarom geeft die gast het niet gewoon op.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:19 schreef Angelcakes het volgende:
echt.. zijn er wel normale fotos van die gast ?
[afbeelding]
Die dus wel wisten wie hij wasquote:Op maandag 27 maart 2006 15:34 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb hem toen niet gezien, maar hij werd wel enorm uitgelachen door de Lowlanders.![]()
Ja duh, we zijn dan allemaal wel heel erg rock en alto en stoer, maar op zaterdagavond kijken we allemaal heel braaf Idols.quote:
Als die andere gozer maar uit de media blijft. Dat was echt voor schut. Hij probeerde über hip te zijn terwijl hij met zo'n super boers accent praat. Dat ging niet echt goed samen.quote:
Nou!quote:Op maandag 27 maart 2006 17:00 schreef woeeiiii het volgende:
he bloody lotte neem jij is een andere ava, ik had m eerder![]()
Da ken bestquote:Op maandag 27 maart 2006 17:49 schreef T1andonly het volgende:
Dat was toch dat arme jongetje die er met zijn vader kwam?
Als je de OP bekijkt weet je waarom.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:02 schreef wizarddragon het volgende:
Edwin Jonkerswat doe je me aan
..
Check die groepsfoto. Freggle Joël is daarin helemaal achter en heel wazig geplaatst.
Ik denk dat de fotograaf ook van te voren wist dat hij een error zou krijgen in het fotobewerkingsprogramma bij het retoucheren van Joël's ding op zijn romp.quote:
* checkt fotoboekquote:Op maandag 27 maart 2006 17:46 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nou!Ik ben nu even te lui om 'm te veranderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |