SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slettebak [@] gmail.com
Dat ik deze serie moest kijken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat heb ik graag. Vanwege wat?
Daar kende ik haar dus van...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:30 schreef ThaMadEd het volgende:
ff tussendoor trouwens: die vrouw die in het kantoortje van de vice-president zat, samen met de secret service agent, die speelt ook in 24 seizoen 2, secretaresse van David Palmer geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In mijn ogen de beste serie ooit gemaakt, door zijn constante plots en twists en de manier waarop ze het spannend houden. Enige nadeel is, dat het zo ontzettend verslavend is.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die had hij naar zichzelf gestuurd geloof ik. Maar misschien dan niet verzonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
quote:Op donderdag 30 maart 2006 04:27 schreef CySt het volgende:omg, daar had ik dus echt nooit aan gedacht, maar dat is zeker wel een mogelijkheid. kunnen ze weer 1 extra ep me rekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou wel geniaal van je gevonden zijn als het zo is.![]()
Jammer, ik had gehoopt dat ze het verhaal gewoon zouden afronden in een serie. Overal een sequel op maken is ook geen zak aan.quote:
Dan heb je ook geen leven.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:57 schreef Geqxon het volgende:
Superserie, binnen 24 uur had ik ep. 1 tot ep. 14 gezien
moeilijk he om even de spoiler te selecterenquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:32 schreef matthijst het volgende:
WTF is dat voor gekut met al die spoilertags?
Te moeilijk voor mensen om gewoon pas hier te komen nadat ze de laatste ep gezien hebben?
Nee, maar kansloos; gequote spoilers, opgevolgd door commentaar in spoilertags....quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:45 schreef Syd het volgende:
[..]
moeilijk he om even de spoiler te selecteren
ik ben om 23:00 op een dag begonnen met ep1 en ben niet gestopt todat ik 13 (toen was 14 nog niet uit) had gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |