De bestanden heb ik niet perse nodig, alleen ik krijg het niet voor elkaar om de stick te formateren (rechter muisknop reageert hij namelijk niet op). Kan iemand mij vertellen hoe dat ik hem dan moet formatten?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:25 schreef c0nd0r het volgende:
Als je je bestanden er nog af wilt hebben moet je eerst een recovery programmatje erover draaien, en dan formateren.
Is dat niet nodig gewoon formateren
Via een command window het commando format met de juiste driveletter (wel 3 keer checken voor de juiste).quote:Op maandag 27 maart 2006 14:37 schreef The_Scorpion het volgende:
[..]
De bestanden heb ik niet perse nodig, alleen ik krijg het niet voor elkaar om de stick te formateren (rechter muisknop reageert hij namelijk niet op). Kan iemand mij vertellen hoe dat ik hem dan moet formatten?
nee hoor, met rotte disks kan dat fout gaan.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:39 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bedoel je dat de rechter muisknop niet reageert bij "deze computer" en dan de verwisselbare schijf? Want daar moet het toch echt lukken, rechts te klikken en dan te formatteren.
Wat dom dat ik daar niet eens aan dachtquote:Op maandag 27 maart 2006 14:40 schreef Lucille het volgende:
[..]
Via een command window het commando format met de juiste driveletter (wel 3 keer checken voor de juiste).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |