Daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die anderen moeten gewoon niet komen, en jij moet gewoon gekozen worden. Simple as that!.
quote:
Vooral dát stukje! Wie zegt dat ik pijples nodig heb?? En zeker vanquote:dus dames luister...
zuig pik met twee handen,
veel spuug en geen tanden.
Met jou wil ik... van wie kwam die?"
Wow! 10 euro!!! Nee, nu doen ze dat meteen!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:23 schreef Skaai het volgende:
Ik betaal Jan, Frits en Henk allemaal 10 euro als ze vanavond met ijsblokjes gaan gooien.
Nouja is toch een leuke bonus op dat magere Talpa salaris van ze.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wow! 10 euro!!! Nee, nu doen ze dat meteen!
Ah, jij ziet de diepere (quote:Op maandag 27 maart 2006 19:15 schreef BVO het volgende:
Toch vind ik "Ik wil m'n pik zie glimmen door het vocht van je kut." best diepzinnig.
Ik geef de rest van m'n salaris aan die Lange Frans, dat ie Jan, Frits en Henk in elkaar rost natuurlijkquote:Op maandag 27 maart 2006 19:50 schreef Duiveltja het volgende:
Zo zo Skaai, wel 10 euro....heb je een meevaller gehad?
Ik moest lachen.quote:
Oh, ik dacht met een verborgen camera ofzo!quote:
Hoeveel is dat? Geef maar aan mij, is beter besteedquote:Op maandag 27 maart 2006 19:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik geef de rest van m'n salaris aan die Lange Frans, dat ie Jan, Frits en Henk in elkaar rost natuurlijk
Als je écht de pberends wilt uithangen, open je hier een SHO-topic over.quote:
Nee, hij is dood pikhoofd.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, ik dacht met een verborgen camera ofzo!
Een simpele dubbele punt lost het probleem ook op.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:55 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind de TT trouwens raar...
'ShowChat slapen...'
Ik zou 'ShowChat slaapt' doen![]()
Nee dan nog... het onderwerp is ShowChat, enkelvoudig dus, dus dan vind ik dat er slaapt achter moet!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een simpele dubbele punt lost het probleem ook op.
Je moet het apart zien, en niet showchat als onderwerp.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee dan nog... het onderwerp is ShowChat, enkelvoudig dus, dus dan vind ik dat er slaapt achter moet!
Als er een dubbele punt achter staat, wil dat niet zeggen dat 'slapen' slaat op 'ShowChat'.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee dan nog... het onderwerp is ShowChat, enkelvoudig dus, dus dan vind ik dat er slaapt achter moet!
Ik droomde dat ik op de railing van mijn bed werd gedrukt door iets wat ik niet kon zien. Ik kon ook geen geluid maken. Kort daarna werd ik wakker. Is maar goed ook, anders had ik some onzichtbare ass gekickedquote:Op maandag 27 maart 2006 20:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet goed geslapen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |