Zou je niet van mij denken he?quote:
Nee hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 22:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Al bedoeljij
waarschijnlijk tien uur, MB.
quote:
Wat mooi!!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:00 schreef rena het volgende:
Hulp nodig bij het kotsen? http://www.all-music.nl/player.asp?file=seasonsoflove.wma![]()
Ik luisterde het per ongeluk![]()
Fijn gevoel is dat he? Ik kan net zo goed niet gaan, maar ikquote:Op maandag 27 maart 2006 23:00 schreef Paltos het volgende:
Ik ben ook kansloos voor twee testen morgen.
Jouw test is belangrijker dan de mijne denk ik.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Fijn gevoel is dat he? Ik kan net zo goed niet gaan, maar ikmoet
van mn moeder.
Gelukkig moet je het niet schriftelijk afgeven!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:04 schreef rena het volgende:
Ik ben kansloos voor een presentatie morgenIk moest een dagje uit (
) verzinnen en nu heb ik iets gekozen wat al minstens 10 keer wordT gedaan
Lekker makkelijk dus
![]()
Ik kan hem nog tig keer herkansen.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:05 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jouw test is belangrijker dan de mijne denk ik.
Gelukkig voor mij.![]()
Ik krijg geen enkele herkansing. En eigenlijk zijn ze best groot deel van het trimester.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan hem nog tig keer herkansen.
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:05 schreef Paltos het volgende:
[..]
Gelukkig moet je het niet schriftelijk afgeven!![]()
Bonsoirquote:
Had ik vroeger ook altijd, vreselijk. Altijd doodnerveus.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:04 schreef rena het volgende:
Wel een publiek van 60 mensen, ik krijg al een paniekaanval als ik er aan denk![]()
![]()
![]()
Dan is mijn kansloze toets toch minder ergquote:Op maandag 27 maart 2006 23:07 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik krijg geen enkele herkansing. En eigenlijk zijn ze best groot deel van het trimester.
Nou ja.![]()
Dizzle!quote:
Ja. Eigenlijk wel...quote:Op maandag 27 maart 2006 23:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan is mijn kansloze toets toch minder erg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |