Meldtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:33 schreef kamagurka het volgende:
Grappig dat je Ultra de beste vindIk vind dat ook een erg puike plaat, maar je hoort niet veel mensen die hem heel erg goed vinden.
Klopt; hoewel ik sowieso niet veel mensen ken die Depeche Mode echtgoed kennen..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:33 schreef kamagurka het volgende:
Grappig dat je Ultra de beste vindIk vind dat ook een erg puike plaat, maar je hoort niet veel mensen die hem heel erg goed vinden.
Da's veel waard, want de meeste mensen vinden violator DMs beste plaatquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:00 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ultra is samen met Violator het enige album dat ik ken van Depeche Mode.
en voor wat het dan nog waard is... ik vind Ultra ook het beste
Ik vind Ultra sowieso hun meest ondergewaardeerde plaat, ik denk niet de beste, alhoewel het een van de betere is. Songs of faith and devotion vind ik ongeveer even goed trouwens... De stem van Gahan is daar op zijn best, maar op Ultra mag hij er ook wezenquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Klopt; hoewel ik sowieso niet veel mensen ken die Depeche Mode echtgoed kennen..![]()
Mijn voorliefde voor CD's als 'Ultra' blijkt ook uit welk deel van 'The Singles' er meestal in mijn wisselaar rondhangen.. (86-98 dus)![]()
Neuh, Songs Of Faith And Devotion is echt wel mijn favoriet. Maar oudere platen als Some Great Reward en Black Celebration vind ik ook geweldigquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:59 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Da's veel waard, want de meeste mensen vinden violator DMs beste plaat
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Flauwe 1 april grap van Lowlands.....of zou 't toch?
Dit is een veel te gevoelig punt om een 1 april grap van te maken, Sack!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Flauwe 1 april grap van Lowlands.....of zou 't toch?
Hoe zit het met de sacd kwaliteiten?quote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef chelloboy het volgende:
Net Speak and Spell ( Remastered) 2006 gedraaid,zo klink wel erg goed.
Ze gaan alle oude albums opnieuw uitbrengen.
Fuk...quote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef chelloboy het volgende:
...
Ze gaan alle oude albums opnieuw uitbrengen.
Tnx voor de link!!!!quote:Op maandag 3 april 2006 15:32 schreef Sjaakman het volgende:
Foto's van het concert in Ahoy'...
http://www.mojo.nl/concertphotos/concertphotos.asp?cphid=125
Dave.....quote:Op maandag 3 april 2006 15:32 schreef Sjaakman het volgende:
Foto's van het concert in Ahoy'...
http://www.mojo.nl/concertphotos/concertphotos.asp?cphid=125
Ik heb een aantal upmixen DTS5.1, gemaakt door fans. Mixen van Songs of Faith & Violator zijn veel lekkerder dan de originele cd's. Meer dynamiek, meer dimensie zonder dat het wordt overdreven. Originele DTS CD zal beter zijn.quote:Op maandag 3 april 2006 00:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hoe zit het met de sacd kwaliteiten?
Is het echt nuttige 5.1 zonder kinderachtige echo effecten met goed gebruik van alle boxen of valt dat tegen?
S&S??? Dat meen je niet?? Dat was nog echt uit hun 'riedeltjes-tijdperk'!! Daarna kwam het 'potten-en-pannen-tijdperk' (Construction Time Again en Some Great Reward) en pas van MftM het échte werk!!!quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:20 schreef themonco het volgende:
Ik had niet verwacht dat DM nog zo'n sterke plaat zou afleveren... Playing the angel vind ik gewoon beter als Violator. All time favorite blijft Speak & spell.
Echte werk? Dat is natuurlijk Black Celebration! En S&S is zeker ook geweldig. Je moet natuurlijk als echte DM-kenner wel langs de riedeltjes heen kunnen kijken luisterenquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:18 schreef Exciter101 het volgende:
![]()
[..]
S&S??? Dat meen je niet?? Dat was nog echt uit hun 'riedeltjes-tijdperk'!! Daarna kwam het 'potten-en-pannen-tijdperk' (Construction Time Again en Some Great Reward) en pas van MftM het échte werk!!!
Zei Exciter als echte DM-kenner!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |