En omdat jij slimmer bent is hij de baas en moet jij stapeltjes maken? Klinkt logisch.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:09 schreef postmortum het volgende:
Vrij frustrerend als je slimmer bent dan je baas![]()
![]()
Dat 'ambtenaar' kun je binnenkort wel op je buik schrijven..quote:Op maandag 27 maart 2006 11:12 schreef postmortum het volgende:
nee, administratief werk (leest belastingambtenaar)
Ja iets met regels volgens het protocol volgenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb je ook gevraagd aan die domme baas waarom je juist 1 stapel moet maken?
Werkt toch alleen maar onhandig
en hoelang is die vervangende baas er deze week?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
Ja iets met regels volgens het protocol volgen![]()
Weet ik niet, zat in het weekend op een andere afdelingquote:Op maandag 27 maart 2006 11:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
en hoelang is die vervangende baas er deze week?
ja leuk zo'n baasquote:Op maandag 27 maart 2006 11:09 schreef postmortum het volgende:
Ik heb dus gisteren gewerkt en had dus vervangende baas.
En toen we klaar waren ging ik opruimen, dus ik maak netjes 3 stapeltjes: Afmaken, Al gedaan en Foutief.
Komt die baas zegt heel onvriendelijk je moet 1 stapeltje maken en gooit alles op 1 stapel en duwt er een blaadje tussen![]()
Vraagt die daarna of ik vandaag op mijn vrije dag kom werken![]()
Vrij frustrerend als je slimmer bent dan je baas![]()
![]()
Dan zeg je dat tegen die vervangende baasquote:Op maandag 27 maart 2006 11:33 schreef postmortum het volgende:
[..]
Weet ik niet, zat in het weekend op een andere afdelingVan mijn normale baas mag ik wel stapeltjes maken
![]()
Normaal werk ik niet op die afdeling, ik doe normaal iets intelligenter werkquote:Op maandag 27 maart 2006 11:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dan zeg je dat tegen die vervangende baas
"Kerel, ik mag van mr. (naam baas) gewoon stapeltjes maken. Dit werkt vele male prettiger dan uw idee, dus sterf!"![]()
Damn, dus wat is het probleem dat je 1 dagje op een andere afdeling werkt.....??quote:Op maandag 27 maart 2006 11:50 schreef postmortum het volgende:
[..]
Normaal werk ik niet op die afdeling, ik doe normaal iets intteligenter werkZorgen dat mensen hun geld krijgen van zorg/huurstoeslag
Geld storten
![]()
Alleen uitkijken dat ik het bankrekeningnummer niet verwissel met het bedrag![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:50 schreef postmortum het volgende:
intteligenter
heej! ik heb nog steeds geen zorgtoeslag gekregen of feedback over het aanvragen van mijn electronische handtekening (beide half januari aangevraagd) - hoe lang duurt zoiets eigenlijk?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:50 schreef postmortum het volgende:
[..]
Normaal werk ik niet op die afdeling, ik doe normaal iets intteligenter werkZorgen dat mensen hun geld krijgen van zorg/huurstoeslag
Geld storten
![]()
Ik wil wel wat meer zorgtoeslag. Wat kost dat bij jou?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:50 schreef postmortum het volgende:
[..]
Geld storten
![]()
Alleen uitkijken dat ik het bankrekeningnummer niet verwissel met het bedrag![]()
1 April moet alles de deur uit zijn met betrekking tot de zorgtoeslag, we zijn nu bezig met betalingen aan mensen die nog niks gekregen hebben of van rekening veranderd zijn (mijn normale werkquote:Op maandag 27 maart 2006 12:40 schreef Flurry het volgende:
[..]
heej! ik heb nog steeds geen zorgtoeslag gekregen of feedback over het aanvragen van mijn electronische handtekening (beide half januari aangevraagd) - hoe lang duurt zoiets eigenlijk?
en werk eens door
tof, thanks!quote:Op maandag 27 maart 2006 16:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
1 April moet alles de deur uit zijn met betrekking tot de zorgtoeslag, we zijn nu bezig met betalingen aan mensen die nog niks gekregen hebben of van rekening veranderd zijn (mijn normale werk) Over electronische handtekening weet ik niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |