abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 maart 2006 @ 10:42:26 #1
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_36398130
Omdat ik niet in aanmerking kom voor OV moet ik een jaartraject kaart incl. treinsupplement aanschaffen om dagelijks van thuis naar school en weer terug te komen. Dit kost meer dan 2000 euro per jaar. Nu zoekt de hermes precies voor mij uit hoeveel zones ik moet reizen en alles en via hun krijg ik ook dat kaartje. Ware het niet dat er 1 kolere busschauffeur is die er de ballen van snapt. Hun zeggen steeds dat ik te weinig zones heb, en de klantenservice blijft erbij dat ik er genoeg heb.

Nu wil ik net om 10.10 in de bus stappen, zit weer die chauffeur er weer, en ja hoor hij begint weer te zeiken, ik ga met hem in discussie dat dit nu al de zoveelste keer is dat hij dat zegt, en de klantenservice iedere keer mij weer gelijk geeft, hij houdt voet bij stuk en zet me zelfs de bus uit! (Eerder zei die altijd kies maar, bijbetalen of oprotten, maar ik weet niet of ik zou hebben betaald als ie dat had gezegd.), iig hij zet me er dus uit en ik mis nu mijn tentamen.

Geweldig dat OV in Nederland, laat de hermes zn buschauffeuren maar eens fatsoenlijk opleiden en niet betalende klanten lastig vallen.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_36398156
Whehe lullig ja, volgende keer gewoon voordat de bus er is klantenservice bellen en vragen of ze het die meneer even willen uitleggen
  maandag 27 maart 2006 @ 10:58:42 #3
142961 Astrix
Beati pauperes spiritu.
pi_36398497
Het systeem is ook erg onduidelijk, met een strippenkaart moet je namelijk het aantal zone's afstempelen waar je doorheen reist. Bij abonnementen gelden erchter andere regels, daar mag je de kortse weg van zone's die van punt A naar punt B nemen als ze maar aansluiten op elkaar.
Ik zou een klacht indienen als ik jou was zodat er een officiele bevestiging komt voor deze situatie.
Donec eris felix, multos numerabis amicos.
  maandag 27 maart 2006 @ 10:59:36 #4
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_36398518
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:58 schreef Astrix het volgende:
Het systeem is ook erg onduidelijk, met een strippenkaart moet je namelijk het aantal zone's afstempelen waar je doorheen reist. Bij abonnementen gelden erchter andere regels, daar mag je de kortse weg van zone's die van punt A naar punt B nemen als ze maar aansluiten op elkaar.
Ik zou een klacht indienen als ik jou was zodat er een officiele bevestiging komt voor deze situatie.
Dat heb ik nu al zovaak gedaan, en iedere keer krijg ik een gratis strippenkaart, alsof ik daar wat aan heb Steek dat geld maar in een bijles voor chauffeurs
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  maandag 27 maart 2006 @ 11:00:55 #5
142961 Astrix
Beati pauperes spiritu.
pi_36398547
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:59 schreef Euc- het volgende:

Dat heb ik nu al zovaak gedaan, en iedere keer krijg ik een gratis strippenkaart, alsof ik daar wat aan heb Steek dat geld maar in een bijles voor chauffeurs
Neem die brief dan mee zodat die chauffeur kan zien dat jij gelijk hebt.
  maandag 27 maart 2006 @ 11:02:51 #6
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_36398582
Daar heb ik al aan gedacht, maar het zijn steeds van die standaard brieven, in de trand van: "Naar aanleiding van uw klacht d.d. [vulhierdedatumin] schrijven wij u deze brief, wij vinden het bijzonder vervelend dat u in deze situatie bent terecht gekomen en daarom willen wij onze excuses aanbieden. Bijgesloten zit een gratis 10strippenkaart."

Feest.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_36398612
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:02 schreef Euc- het volgende:
Daar heb ik al aan gedacht, maar het zijn steeds van die standaard brieven, in de trand van: "Naar aanleiding van uw klacht d.d. [vulhierdedatumin] schrijven wij u deze brief, wij vinden het bijzonder vervelend dat u in deze situatie bent terecht gekomen en daarom willen wij onze excuses aanbieden. Bijgesloten zit een gratis 10strippenkaart."

Feest.
Dus over een paar jaar hoef je geen jaarkaart meer te kopen
Maar vraag dan even of ze je een bwijsje kunnen sturen laat hem zien met de toevoeging dat ie verder nooit meer zeikt!
pi_36398621
Tja, wat verwacht je van ze. Buschauffeurs zijn in feite allemaal mislukte vrachtwagenchauffeurs. Daarom zijn ze ook allemaal zo chagrijnig.
pi_36398675
Bel ff met de busmaatschappij en leg het uit en zorg dat je van hun een bewijs krijgt dat het wel juist is

Heb ikook wel eens gehad.
  maandag 27 maart 2006 @ 11:11:55 #10
142961 Astrix
Beati pauperes spiritu.
pi_36398814
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:02 schreef Euc- het volgende:

Feest.
Daar ben je lekker mee, ik zou de volgende keer gewoon die bus instappen en dan wachten op de controleurs die opgeroepen worden door de chauffeur ( als hij dat al durft).
Dan blijkt dat jij gelijk hebt en de chauffeur krijgt het op z'n dak.
  maandag 27 maart 2006 @ 11:14:17 #11
119235 Bad_Moon_Rising
Maak het beest in me los
pi_36398871
Dus je mist je tentamen omdat je niet wil bijbetalen ??
Ik zou gewoon bijbetalen en dan later de kosten door de klantenservice laten vergoeden.
  maandag 27 maart 2006 @ 11:18:26 #12
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36398991
ik zou gewoon ff normaal reageren

[ Bericht 43% gewijzigd door buzzer op 27-03-2006 14:01:21 ]
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_36399029
Wrom kom je in godsnaam niet in aanmerking voor een ov jaarkaart?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 27 maart 2006 @ 11:23:34 #14
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_36399141
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:19 schreef StarGazer het volgende:
Wrom kom je in godsnaam niet in aanmerking voor ov jaarkaart?
Inderdaad. Een normale student heeft recht op een OV jaarkaart. Als je niet meer in aanmerking komt voor studiefinanciering zijn er toch ook wel andere, goedkopere manieren om je reis te bekostigen?
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
  maandag 27 maart 2006 @ 11:50:04 #15
140904 MLF
Unazukin
pi_36399893
en als je klantenservice opbelet en het gesprek opneemt?
laat je die telkens horen aan de chauffeur
pi_36399935
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:19 schreef StarGazer het volgende:
Wrom kom je in godsnaam niet in aanmerking voor een ov jaarkaart?
was mijn vraag nou ook, iedere student komt wel in aanmerking voor een OV ( naar mijn weten )
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_36399959
Gewoon 20 van die brieven opsturen
pi_36400515
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:51 schreef kebabkever het volgende:

[..]

was mijn vraag nou ook, iedere student komt wel in aanmerking voor een OV ( naar mijn weten )
Minimale leeftijd 18 jaar, toch? TS is misschien te jong?
pi_36402567
Als je slim bent vraag je gewoon de gevens van die sjoof en dien je daarna klacht in bij Hermens. Kijken of die sjoof dan nog steeds voet bij stuk houdt...
  maandag 27 maart 2006 @ 13:59:18 #20
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_36403445
quote:
Op maandag 27 maart 2006 12:12 schreef Wriker het volgende:

[..]

Minimale leeftijd 18 jaar, toch? TS is misschien te jong?
Nee hoor, er is geen minimumleeftijd. Wat wel zo kan zijn, is dat de TS een MBO opleiding doet (waat me niets zou verbazen gezien het taalgebruik ) en daarbij krijg je geen OV (iig niet onder je 18e). Dan gaat de vlieger weer wel op
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
  maandag 27 maart 2006 @ 14:01:37 #21
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_36403501
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:59 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Nee hoor, er is geen minimumleeftijd. Wat wel zo kan zijn, is dat de TS een MBO opleiding doet (waat me niets zou verbazen gezien het taalgebruik ) en daarbij krijg je geen OV (iig niet onder je 18e). Dan gaat de vlieger weer wel op
Deeltijders krijgen ook geen OV
Wallahjeweettog
pi_36403658
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:59 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat ik bedoelde. Ik was destijds ook nog net geen 18 toen ik aan een MBO opleiding begon, en ik heb daardoor ook een tijdje met abonnement moeten reizen. Ik was blij toen ik 18 werd.

Overigens is er niets mis met een MBO opleiding, ik ben uitstekend terechtgekomen.
  maandag 27 maart 2006 @ 14:11:34 #23
58826 Goddesz
De maan, zo mysterieus...
pi_36403810
Zo'n soort probleem hebben we hier in de buurt ook.. De halte waar ik altijd opstap is van Barneveld naar Ede 5 strippen. De volgende halte = zone-grens, dus 4 strippen. Er is altijd 1 buschauffeur die er een probleem van maakt en bij de zone-grens zegt dat het 5 strippen zijn naar Ede.

Op een dag stapt er een vrouwtje in, en die raakte helemaal overstuur. Want ze betaalde alleen bij hem 5 strippen en bij de rest 4. Ze zat bijna te janken... Daarop heb ik de klantenservice gebeld van het busbedrijf waar die lijn toebehoort, en gevraagd of ze het per direct uit wilden zoeken.

Dit hebben ze gedaan, heb 5 minuten aan de telefoon gehangen. Daarna werd er verteld dat het 4 strippen waren. Ik ben met die vrouw naar de buschauffeur toegelopen, heb het verhaal uitgelegd, gezegd dat ik de klantenservice aan de lijn had. En of hij nu nog steeds wilde beweren dat het 5 strippen waren.

Daarop wist hij niets meer te zeggen, bood zijn excuses aan, hij gaf haar geld terug voor die ene strip. Gaat maar om 80 eurocent, maar toch.

En daarna kon hij mij wel schieten. Maargoed. Ik wist ook dat het 4 strippen waren, en als er dan een zo'n eigenwijze (*&^%$#(( tussen zit die beweert dat het er 5 zijn, ga je bij mij een keer te ver, sorry hoor.

Sindsdien stempelt hij er altijd 4 af bij die halte
pi_36404525
Neem anders iemand van klantenservice mee !
  maandag 27 maart 2006 @ 14:37:55 #25
142961 Astrix
Beati pauperes spiritu.
pi_36404632
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:11 schreef Goddesz het volgende:
Zo'n soort probleem hebben we hier in de buurt ook.. De halte waar ik altijd opstap is van Barneveld naar Ede 5 strippen. De volgende halte = zone-grens, dus 4 strippen. Er is altijd 1 buschauffeur die er een probleem van maakt en bij de zone-grens zegt dat het 5 strippen zijn naar Ede.

Op een dag stapt er een vrouwtje in, en die raakte helemaal overstuur. Want ze betaalde alleen bij hem 5 strippen en bij de rest 4. Ze zat bijna te janken... Daarop heb ik de klantenservice gebeld van het busbedrijf waar die lijn toebehoort, en gevraagd of ze het per direct uit wilden zoeken.

Dit hebben ze gedaan, heb 5 minuten aan de telefoon gehangen. Daarna werd er verteld dat het 4 strippen waren. Ik ben met die vrouw naar de buschauffeur toegelopen, heb het verhaal uitgelegd, gezegd dat ik de klantenservice aan de lijn had. En of hij nu nog steeds wilde beweren dat het 5 strippen waren.

Daarop wist hij niets meer te zeggen, bood zijn excuses aan, hij gaf haar geld terug voor die ene strip. Gaat maar om 80 eurocent, maar toch.

En daarna kon hij mij wel schieten. Maargoed. Ik wist ook dat het 4 strippen waren, en als er dan een zo'n eigenwijze (*&^%$#(( tussen zit die beweert dat het er 5 zijn, ga je bij mij een keer te ver, sorry hoor.

Sindsdien stempelt hij er altijd 4 af bij die halte
Goed gedaan.
pi_36404692
Idd zo los je het wel op
pi_36404698
Keten jezelf vast in de bus en stap pas uit bij de halte waar je eruit moet!
Liever één kut in de hand, dan de lucht van tien!
  maandag 27 maart 2006 @ 20:48:04 #28
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_36416056
Nullening + OV
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_36416359
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:42 schreef Euc- het volgende:
Hun zeggen steeds dat ik te weinig zones heb, en de klantenservice blijft erbij dat ik er genoeg heb.
Gelukkig maar dat dat niet kan...
I had a signature once. It was awful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')