Dat heb ik nu al zovaak gedaan, en iedere keer krijg ik een gratis strippenkaart, alsof ik daar wat aan hebquote:Op maandag 27 maart 2006 10:58 schreef Astrix het volgende:
Het systeem is ook erg onduidelijk, met een strippenkaart moet je namelijk het aantal zone's afstempelen waar je doorheen reist. Bij abonnementen gelden erchter andere regels, daar mag je de kortse weg van zone's die van punt A naar punt B nemen als ze maar aansluiten op elkaar.
Ik zou een klacht indienen als ik jou was zodat er een officiele bevestiging komt voor deze situatie.
Neem die brief dan mee zodat die chauffeur kan zien dat jij gelijk hebt.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:59 schreef Euc- het volgende:
Dat heb ik nu al zovaak gedaan, en iedere keer krijg ik een gratis strippenkaart, alsof ik daar wat aan hebSteek dat geld maar in een bijles voor chauffeurs
![]()
Dus over een paar jaar hoef je geen jaarkaart meer te kopenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:02 schreef Euc- het volgende:
Daar heb ik al aan gedacht, maar het zijn steeds van die standaard brieven, in de trand van: "Naar aanleiding van uw klacht d.d. [vulhierdedatumin] schrijven wij u deze brief, wij vinden het bijzonder vervelend dat u in deze situatie bent terecht gekomen en daarom willen wij onze excuses aanbieden. Bijgesloten zit een gratis 10strippenkaart."
Feest.
Daar ben je lekker mee, ik zou de volgende keer gewoon die bus instappen en dan wachten op de controleurs die opgeroepen worden door de chauffeur ( als hij dat al durft).quote:Op maandag 27 maart 2006 11:02 schreef Euc- het volgende:
Daar heb ik al aan gedacht, maar het zijn steeds van die standaard brieven, in de trand van: "Naar aanleiding van uw klacht d.d. [vulhierdedatumin] schrijven wij u deze brief, wij vinden het bijzonder vervelend dat u in deze situatie bent terecht gekomen en daarom willen wij onze excuses aanbieden. Bijgesloten zit een gratis 10strippenkaart."
Feest.
Inderdaad. Een normale student heeft recht op een OV jaarkaart. Als je niet meer in aanmerking komt voor studiefinanciering zijn er toch ook wel andere, goedkopere manieren om je reis te bekostigen?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:19 schreef StarGazer het volgende:
Wrom kom je in godsnaam niet in aanmerking voor ov jaarkaart?
was mijn vraag nou ook, iedere student komt wel in aanmerking voor een OV ( naar mijn weten )quote:Op maandag 27 maart 2006 11:19 schreef StarGazer het volgende:
Wrom kom je in godsnaam niet in aanmerking voor een ov jaarkaart?
Minimale leeftijd 18 jaar, toch? TS is misschien te jong?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:51 schreef kebabkever het volgende:
[..]
was mijn vraag nou ook, iedere student komt wel in aanmerking voor een OV ( naar mijn weten )
Nee hoor, er is geen minimumleeftijd. Wat wel zo kan zijn, is dat de TS een MBO opleiding doet (waat me niets zou verbazen gezien het taalgebruikquote:Op maandag 27 maart 2006 12:12 schreef Wriker het volgende:
[..]
Minimale leeftijd 18 jaar, toch? TS is misschien te jong?
Deeltijders krijgen ook geen OVquote:Op maandag 27 maart 2006 13:59 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Nee hoor, er is geen minimumleeftijd. Wat wel zo kan zijn, is dat de TS een MBO opleiding doet (waat me niets zou verbazen gezien het taalgebruik) en daarbij krijg je geen OV (iig niet onder je 18e). Dan gaat de vlieger weer wel op
![]()
Dat is dus precies wat ik bedoelde. Ik was destijds ook nog net geen 18 toen ik aan een MBO opleiding begon, en ik heb daardoor ook een tijdje met abonnement moeten reizen. Ik was blij toen ik 18 werd.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:59 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Nee hoor, er is geen minimumleeftijd. Wat wel zo kan zijn, is dat de TS een MBO opleiding doet (waat me niets zou verbazen gezien het taalgebruik) en daarbij krijg je geen OV (iig niet onder je 18e). Dan gaat de vlieger weer wel op
![]()
Goed gedaan.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:11 schreef Goddesz het volgende:
Zo'n soort probleem hebben we hier in de buurt ook.. De halte waar ik altijd opstap is van Barneveld naar Ede 5 strippen. De volgende halte = zone-grens, dus 4 strippen. Er is altijd 1 buschauffeur die er een probleem van maakt en bij de zone-grens zegt dat het 5 strippen zijn naar Ede.
Op een dag stapt er een vrouwtje in, en die raakte helemaal overstuur. Want ze betaalde alleen bij hem 5 strippen en bij de rest 4. Ze zat bijna te janken... Daarop heb ik de klantenservice gebeld van het busbedrijf waar die lijn toebehoort, en gevraagd of ze het per direct uit wilden zoeken.
Dit hebben ze gedaan, heb 5 minuten aan de telefoon gehangen. Daarna werd er verteld dat het 4 strippen waren. Ik ben met die vrouw naar de buschauffeur toegelopen, heb het verhaal uitgelegd, gezegd dat ik de klantenservice aan de lijn had. En of hij nu nog steeds wilde beweren dat het 5 strippen waren.
Daarop wist hij niets meer te zeggen, bood zijn excuses aan, hij gaf haar geld terug voor die ene strip. Gaat maar om 80 eurocent, maar toch.
En daarna kon hij mij wel schieten. Maargoed. Ik wist ook dat het 4 strippen waren, en als er dan een zo'n eigenwijze (*&^%$#(( tussen zit die beweert dat het er 5 zijn, ga je bij mij een keer te ver, sorry hoor.
Sindsdien stempelt hij er altijd 4 af bij die halte
Gelukkig maar dat dat niet kan...quote:Op maandag 27 maart 2006 10:42 schreef Euc- het volgende:
Hun zeggen steeds dat ik te weinig zones heb, en de klantenservice blijft erbij dat ik er genoeg heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |