Ik zal jou eens kapot schoppen als je "oud" bent in mijn ogen. Stuk overgeefsel.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:21 schreef Overture_FX het volgende:
1. Oudjes staan om 6.30 op
2. Doen de helde dag niks behalve op een stoel zitten.
3. Gaan om 21.30 naar bed.
Dus hebben ze de hele dag tijd om wat te doen maar nee ze moeten op zaterdag lekker naar die drukke supermarkt irritant zitten te doen. Bijv pinnen en chippen tegelijk.
Hebben ze dus de hele week tijd voor maar wel in het weekend irritant doen wanneer ik boodschappen moet gaan halen.![]()
![]()
Jouw ervaring met ouwtjes ??
Want 3 personen hier vinden oude mensen vervelend.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:40 schreef Gitanki het volgende:
Topic geeft wel weer hoe het is gesteld met respect in ons landje...
Kijk nog is naar de TT, dat je ze niet mag om hoe ze leven ala maar meteen met klappen alleen al dreigen? Ja vol respect inderdaad!quote:Op maandag 27 maart 2006 10:45 schreef _Acid_ het volgende:
[..]
Want 3 personen hier vinden oude mensen vervelend.
Overigens geheel gerechtvaardigd omdat oude mensen zich net iets beter vinden dan de rest van de wereld, en als wij (de rest van de wereld) dat niet pikken krijgen we meteen een stempel met 'respectloos' , 'de jeugd van tegenwoordig' e.d.
Dat je het niet kunt vinden met een bepaald soort mensen wil niet zeggen dat je ze niet respecteert...
quote:Op maandag 27 maart 2006 10:48 schreef jpg97 het volgende:
Oudjes in het verkeer
Oudjes in de supermarkt
Talpa![]()
Gaston Starreveld
Caroline Tensen
Nou, sommige reacties (maar dat is in elk topicquote:Op maandag 27 maart 2006 10:45 schreef _Acid_ het volgende:
[..]
Want 3 personen hier vinden oude mensen vervelend.
Overigens geheel gerechtvaardigd omdat oude mensen zich net iets beter vinden dan de rest van de wereld, en als wij (de rest van de wereld) dat niet pikken krijgen we meteen een stempel met 'respectloos' , 'de jeugd van tegenwoordig' e.d.
Dat je het niet kunt vinden met een bepaald soort mensen wil niet zeggen dat je ze niet respecteert...
Jij dacht dat de TS echt oude mensen het licht uit de ogen slaat?quote:Op maandag 27 maart 2006 10:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kijk nog is naar de TT, dat je ze niet mag om hoe ze leven ala maar meteen met klappen alleen al dreigen? Ja vol respect inderdaad!
Wat begrijp je niet aan dreigen?quote:Op maandag 27 maart 2006 10:50 schreef _Acid_ het volgende:
[..]
Jij dacht dat de TS echt oude mensen het licht uit de ogen slaat?![]()
![]()
TS bedreigt elk oud persoon dat hij ziet, nee!quote:
En je weet dat dreigen en bedreigen 2 verschillende dingen zijn?quote:Op maandag 27 maart 2006 10:52 schreef _Acid_ het volgende:
[..]
TS bedreigt elk oud persoon dat hij ziet, nee!
Hij vindt dat het zou moeten..
quote:Op maandag 27 maart 2006 10:53 schreef Ciscus het volgende:
Ik hoopte op foto's....
Wel redelijk jong voor een bejaarde, ziet r prima uit. Dankjewel.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:56 schreef thefunny het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier heb je er weer zo eentje. Gezicht op de eeuwige onweersstand en kijk haar eens loenzen...
Kaarten en die onzin, hij heeft gelijk vind ik. Oudjes kunnen gewon doordeweeks hun boodschappen doen, en omdat het dan rustiger is kunnen ze ook nog beter geholpen worden. Maar nee ze komen op zaterdag, dan kunnen ze klagen over de drukte en over de servicequote:Op maandag 27 maart 2006 10:24 schreef c0nd0r het volgende:
Je moet respect hebben voor ouderen
En weet jij wat ze allemaal doen doordeweeks mên!
Die mocht niet bijpinnen bij de appie!quote:Op maandag 27 maart 2006 10:56 schreef thefunny het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier heb je er weer zo eentje. Gezicht op de eeuwige onweersstand en kijk haar eens loenzen...
Preciesquote:Op maandag 27 maart 2006 10:58 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Kaarten en die onzin, hij heeft gelijk vind ik. Oudjes kunnen gewon doordeweeks hun boodschappen doen, en omdat het dan rustiger is kunnen ze ook nog beter geholpen worden. Maar nee ze komen op zaterdag, dan kunnen ze klagen over de drukte en over de service.
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:53 schreef MLF het volgende:
arme oudjes
die kunnen niet meer zoveel hoor
respect
Moet je voor elke oudere klakkeloos respect hebben?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:53 schreef MLF het volgende:
arme oudjes
die kunnen niet meer zoveel hoor
respect
Nee, er zitten ook echt irritante tussen die zich per definitie al beter voelen dan de jongeren generatie.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:57 schreef KlaPMonGooL het volgende:
[..]
Moet je voor elke oudere klakkeloos respect hebben?
nee, dit gaat nergens over, ze zijn oud weet jequote:Op maandag 27 maart 2006 11:57 schreef KlaPMonGooL het volgende:
[..]
Moet je voor elke oudere klakkeloos respect hebben?
quote:Op maandag 27 maart 2006 10:21 schreef Overture_FX het volgende:
Dus hebben ze de hele dag tijd om wat te doen maar nee ze moeten op zaterdag lekker naar die drukke supermarkt irritant zitten te doen. Bijv pinnen en chippen tegelijk.
Hebben ze dus de hele week tijd voor maar wel in het weekend irritant doen wanneer ik boodschappen moet gaan halen.![]()
![]()
Dat zijn de ergste, bij mijn supermarkt heb je er ook zo'n godvergeten schijthondquote:Op maandag 27 maart 2006 11:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee, er zitten ook echt irritante tussen die zich per definitie al beter voelen dan de jongeren generatie.
Hoe bedoel je respectloos?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:20 schreef Pappie_Culo het volgende:
enige goeie aan ouwe mensen is dat ze snel dood zijn.
kosten handen vol met geld ook die gasten.
de beste samenvatting tot nu toe aangaande dit topicquote:Op maandag 27 maart 2006 13:26 schreef dolle_hond het volgende:
triest
Heel erg anders, jij weet blijkbaar niet wat je zegt.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:21 schreef Overture_FX het volgende:
![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:16 schreef Hayley het volgende:
[..]
Heel erg anders, jij weet blijkbaar niet wat je zegt.
1) oudjes staan vaak niet zo vroeg op.
2) ze doen heel de dag zeker wel wat anders, die mensen hebben het erg druk, zeker met sociale contacten onderhouden.
3) ze gaan vaak later naar bed dan jij denkt.
Hoe weet ik dit? ik werk in de zorg en ben altijd in contact met ouderen.
Verder vind ik dat je veel respect moet hebben voor ouderen!
Echt en dat is nog het ergste. Zeuren om centen, zeuren dat de kleur van een pak vla anders is en dat ze een half uur hebben gezocht, zeuren over het gulden-tijdperk.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:54 schreef thefunny het volgende:
Maar wat het probleem is dat ze ontzettend veel zeuren over kleine dingetjes. Dat is het irritante aan oude mensen. Ze bemoeien zich met zaken waar ze zich totaal niet horen te bemoeien.
Daarbij zijn ze ook nog egoistisch en denken ze vaak: "IK ben oud, dus IK sta boven je, en IK heb voorrang" bij de kassa.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |