Moet je hem naar de Dixi van die werklui sturenquote:
Aanklagen en schadevergoeding eisen.quote:Op maandag 27 maart 2006 08:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet zo ongedoucht/ongewassen en zonder m'n tanden hebben gepoetst de deur uit want (vermoedelijk) de werklui buiten hebben zonder het vooraf even te laten weten het water afgesloten (of een leiding doorboord, weet ik veel). Nu voel ik me de hele dag vies en kutgadverdamme
Bedankt, werklui!
.
Als h et goed is kan je nog 1 keer doortrekken als het water is afgeslotenquote:
Óf je kan dat water gebruiken om je bek te schrobben.... of om jezelf te wassenquote:Op maandag 27 maart 2006 09:54 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Als h et goed is kan je nog 1 keer doortrekken als het water is afgesloten
Heb je zoveel gezopen dan gister. Zo'n stank kan het anders toch niet zijn?quote:Op maandag 27 maart 2006 08:43 schreef Viking84 het volgende:
Ja ik ga zo naar mijn ouders. Tandenborstel mee. Moet er eerst wel drie kwartier voor in de bus zitten helaas. Hopelijk ruikt niemand me. Mond maar dichthouden dan
![]()
dank je dank jequote:Op maandag 27 maart 2006 08:40 schreef Onderbroek het volgende:
moet je op hun vrije dag hun slaapkamer binnenlopen en de gordijnen opengooien en dan gillen dat ze hun werk beter moeten doen!
En douchen kan in het zwembadquote:Op maandag 27 maart 2006 15:34 schreef 14.gif het volgende:
Je kunt best je tanden poetsen zonder water trouwens....
Dat zijn negers... die stinken allemaalquote:Op maandag 27 maart 2006 17:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Voor de afrikaantjes is het niet anders, die hebben zowiezo geen water![]()
kun je nagaan hoe die moeten ruiken
Gewoon genoeg deo gebruiken en niet zeurenquote:Op maandag 27 maart 2006 08:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet zo ongedoucht/ongewassen en zonder m'n tanden hebben gepoetst de deur uit want (vermoedelijk) de werklui buiten hebben zonder het vooraf even te laten weten het water afgesloten (of een leiding doorboord, weet ik veel). Nu voel ik me de hele dag vies en kutgadverdamme
Bedankt, werklui!
.
ze horen een briefje in je bus te doen om dat aan te kondigenquote:Op maandag 27 maart 2006 08:38 schreef Viking84 het volgende:
Bedankt, werklui!
.
In de wiskunde is de discriminant D van een vierkantsvergelijkingquote:Op maandag 27 maart 2006 17:30 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Dat zijn negers... die stinken allemaal![]()
disclaimer: deze post is humoristisch bedoelt, als je er de humor niet van inziet dna spijt dat mij, ik ben geen racist, of discriminant![]()
Ja, echt?quote:Op maandag 27 maart 2006 17:51 schreef VASND het volgende:
[..]
In de wiskunde is de discriminant D van een vierkantsvergelijking
a·x2 + b·x + c = 0,
met a, b en c (reële of complexe) constanten het getal gedefinieerd door:
D := b2 – 4a·c
Maar wel iemand wiens kennis van de Nederlandsche taal en spelling nog onder gemiddeld jostiniveau ligt...quote:Op maandag 27 maart 2006 17:30 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Dat zijn negers... die stinken allemaal![]()
disclaimer: deze post is humoristisch bedoelt, als je er de humor niet van inziet dna spijt dat mij, ik ben geen racist, of discriminant![]()
Dan weet je het nuquote:
waaw, kunt wiskunde, maar het toetsenbord gebruiken is blijkbaar wel moeilijkquote:Op maandag 27 maart 2006 17:51 schreef VASND het volgende:
[..]
In de wiskunde is de discriminant D van een vierkantsvergelijking
a·x2 + b·x + c = 0,
met a, b en c (reële of complexe) constanten het getal gedefinieerd door:
D := b2 – 4a·c
Was rechtstreeks van Wikiquote:Op maandag 27 maart 2006 18:22 schreef Jackass_ het volgende:
[..]
waaw, kunt wiskunde, maar het toetsenbord gebruiken is blijkbaar wel moeilijk
D = b² - 4ac
of D = b^2 - 4ac
nu staat er er b * 2
*zift mugje*
Of de koffie cabine.quote:Op maandag 27 maart 2006 08:46 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Moet je hem naar de Dixi van die werklui sturen
Whehe, ik typte dna in plaats van danquote:Op maandag 27 maart 2006 17:53 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Maar wel iemand wiens kennis van de Nederlandsche taal en spelling nog onder gemiddeld jostiniveau ligt...![]()
Of bij de sportschoolquote:
Je denkt toch niet echt dat dat je enige spel of taalfout was?? Zo ja:quote:Op maandag 27 maart 2006 18:54 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Whehe, ik typte dna in plaats van dan![]()
Sorry schat![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 21:44 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat dat je enige spel of taalfout was?? Zo ja:![]()
![]()
![]()
Whehe, jij bent vet slim... Moet ik nu al jouw posts gaan nazoeken op taalfouten ofzo?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:44 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat dat je enige spel of taalfout was?? Zo ja:![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |