Inderdaad. Als hij de url van die site in de url zet, krijgt hij natuurlijk meteen meer spamquote:Op maandag 27 maart 2006 08:40 schreef Conflict het volgende:
moet je vooral die url in de TT zetten.
Outlook is voor n00bs!quote:Op maandag 27 maart 2006 09:03 schreef cruger het volgende:
spamfilter , rule aanmaken met outlook
Volgens mij hebben ze mij gevonden VIA de zoekmachine, aangezien in als eerste in Google tevoorschijn kom als je me zoekt.quote:Op maandag 27 maart 2006 08:36 schreef MikeyMo het volgende:
Die naaiers blijven me maar mailen met dat ze mijn website niet kunnen vinden in de zoekmachines en dat ze me wel even willen helpen (tegen ca$h) om daarin te komen. Hoe hebben die lijers me dan in eerste instantie gevonden
Afmelden helpt niet, ze blijven elke week dat zelfde fucking mailtje sturen...
Ik haat ze
Ligt eraan waar ze op gezocht hebben! Misschien is een lesje google voor die nerds een idee?quote:Op maandag 27 maart 2006 09:05 schreef Toeps het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze mij gevonden VIA de zoekmachine, aangezien in als eerste in Google tevoorschijn kom als je me zoekt.
Nu je het zegt even gekekenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:45 schreef buzzer het volgende:
zo'n mooie site, en dan niet weten hoe je een spamfilter moet gebruiken
Ze moeten me niet mailen, ik meld me niet voor niets af...quote:Op maandag 27 maart 2006 09:03 schreef cruger het volgende:
spamfilter , rule aanmaken met outlook
Afmelden?quote:Op maandag 27 maart 2006 08:36 schreef MikeyMo het volgende:
Die naaiers blijven me maar mailen met dat ze mijn website niet kunnen vinden in de zoekmachines en dat ze me wel even willen helpen (tegen ca$h) om daarin te komen. Hoe hebben die lijers me dan in eerste instantie gevonden
Afmelden helpt niet, ze blijven elke week dat zelfde fucking mailtje sturen...
Ik haat ze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |