op jou kan ik gelukkig altijd bouwenquote:Op maandag 27 maart 2006 08:22 schreef Chowi het volgende:
Ik, ik, ik!!!
opzich heb je gelijk, ware het niet dat dit DE mogelijkheid is mensen te ontmoeten die ze ook willen negeren zodat je met een gerust hart met die mensen kunt praten zonder dat het te negeren onderwerp op tafel komtquote:Op maandag 27 maart 2006 08:26 schreef Lod het volgende:
Je komt hier wel met een mooie paradoxale dilemma aanzetten.
Als ik ze wil negeren moet ik hier posten maar door hier te posten geef ik ook aan dat ik ze niet kan negeren.
die meiden boeien me ook niet echt eigenlijk, laat ze lekker, tis gewoon de hype erom heenquote:En niet wil negeren trouwens. Het zijn toch gewoon 2 leuke jonge meiden die samen onschuldig plezier hebben? Wat kun je daar nou tegen hebben? Volgens mij pure penisnijd![]()
Overexposure. Ik ben blij dat er twee ONZ-mods zijn die het volgen, hoef ik het niet te doen. Net als de kankerkachelhype en al die andere hypes, heb ik het hier ook niet zo op. Dus:quote:Op maandag 27 maart 2006 08:26 schreef Lod het volgende:
Je komt hier wel met een mooie paradoxale dilemma aanzetten.
Als ik ze wil negeren moet ik hier posten maar door hier te posten geef ik ook aan dat ik ze niet kan negeren.
En niet wil negeren trouwens. Het zijn toch gewoon 2 leuke jonge meiden die samen onschuldig plezier hebben? Wat kun je daar nou tegen hebben? Volgens mij pure penisnijd![]()
laat je die andere mods lekker dat topic volgen, kun jij dit volgenquote:Op maandag 27 maart 2006 08:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Overexposure. Ik ben blij dat er twee ONZ-mods zijn die het volgen, hoef ik het niet te doen. Net als de kankerkachelhype en al die andere hypes, heb ik het hier ook niet zo op. Dus:
*meenegeert.
Nú al een kuttopicquote:Op maandag 27 maart 2006 08:21 schreef killswitch het volgende:
Ben ik nou de enige die kotst op de overexposure van die 2 bimbo's die zichzelf compleet voor gek zetten voor de hele wereld, of zijn er meer mensen die het zo hard mogelijk proberen te negeren...
quote:Op maandag 27 maart 2006 09:04 schreef Jo0Lz het volgende:
Beetje jammer van al die Pomme en Kelly avatars. Je ontkomt er nu helemaal niet meer aan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |