Ja, zal wel lukken, zodra alle studies achter de rug zijn, of in ieder geval wanneer zulke weken net afgelopen zijn.quote:Op maandag 27 maart 2006 05:57 schreef Slarioux het volgende:
Sterkte met de rest van je leven dan maar![]()
En terecht. En was 't nou goddomme maar half 9, wachtend op m'n examenquote:Op maandag 27 maart 2006 06:00 schreef Slarioux het volgende:
Ja het is altijd kut, ik heb bij mijn opleiding geen tentamens gelukkig. Vrienden van mij wel, die worden er ook gek van.
Lach maarquote:
multiple choicequote:Op maandag 27 maart 2006 06:06 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Lach maar.
2 weken leren, leren, leren. Of nee, dat niet. 2 weken stressen dat je veel te weinig hebt geleerd en alles gaat verpesten.
I wish?quote:
Dan heb je gewoon de verkeerde studie gekozenquote:
Ik heb nog helemaal niks gekozen, verplichting dit. Met m'n VWO bijna op zak, terwijl ik gewoon HAVO had moeten doen omdat ik toch HBO ga doenquote:Op maandag 27 maart 2006 06:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon de verkeerde studie gekozen
Té irritant gewoon. Waarom had ik me dat niet véél eerder kunnen bedenken dat ik geen universiteit aspiraties hebquote:Op maandag 27 maart 2006 06:14 schreef cultheld het volgende:
Oh ja, dat probleem heeft een vriend van mij nu ookVolgend jaar zit ie, mits ie voor z'n vwo slaagt, bij me in de klas (hbo)
Het leven op het hbo is goed te doen: donderdag en vrijdag standaard vrij, een stage op curacao, genoeg tijd om te sporten, te werken en uit te gaan... fuck de universiteitquote:Op maandag 27 maart 2006 06:16 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Té irritant gewoon. Waarom had ik me dat niet véél eerder kunnen bedenken dat ik geen universiteit aspiraties heb.
True datquote:Op maandag 27 maart 2006 06:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het leven op het hbo is goed te doen: donderdag en vrijdag standaard vrij, een stage op curacao, genoeg tijd om te sporten, te werken en uit te gaan... fuck de universiteit
Helemaal niet.quote:
Zo'n tentamen heb ik dus ook deze weekquote:Op maandag 27 maart 2006 08:18 schreef MREn het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Als je een fatsoenlijke docent hebt, is een MC-tentamen lastiger dan een tentamen met open vragen.
Rightquote:Op maandag 27 maart 2006 08:18 schreef MREn het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Als je een fatsoenlijke docent hebt, is een MC-tentamen lastiger dan een tentamen met open vragen.
wat voor studie doe je dan wel niet?quote:Op maandag 27 maart 2006 08:48 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb er drie deze twee weken waarvan één een eitje is en die andere twee zijn heel erg zwaar
Voordeel is dat voor één van de twee zware tentamens ik mijn presentatie al met een 8 heb afgerond. Nadeel is dat ik daarvoor nog 4 boeken moet lezen en er commentaar op moet leveren en voor het andere zware tentamen ook nog een artikel moet schrijven over onderwijsvernieuwing plus een dag organiseren over speciaal onderwijs.
Geen tentamens? Welke opleiding als ik vragen mag?quote:Op maandag 27 maart 2006 06:00 schreef Slarioux het volgende:
Ja het is altijd kut, ik heb bij mijn opleiding geen tentamens gelukkig. Vrienden van mij wel, die worden er ook gek van.
Die ene waar alle dames ook naakt rondlopenquote:Op maandag 27 maart 2006 10:31 schreef EsDe het volgende:
[..]
Geen tentamens? Welke opleiding als ik vragen mag?![]()
Idem ..quote:
Maatschappijleerquote:Op maandag 27 maart 2006 10:14 schreef jagermaster het volgende:
[..]
wat voor studie doe je dan wel niet?
Een ban, daar zou wel wat inzitten.. Achja, doe ik wel als m'n CE's voor de deur staan..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 04:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Tentamens wekenInderdaad. Volgende keer zorg ik voor een ban van 2 weken tijdens mijn tentamesn.
zo zou het moeten..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 04:36 schreef StefanP het volgende:
Tentamenweek was altijd relaxed. Zorg dat je nooit achter gaat lopen voor een vak, begin ruimschoots met studeren en je tentamenweek zal een eitje met veel uitslapen zijn, een soort van vakantie
* 4 jaar lang al zijn vakken in 1x gehaald heeft
Ja, dat is altijd de planning. Maar je weet hoe dat gaat. Of niet kennelijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 04:36 schreef StefanP het volgende:
Tentamenweek was altijd relaxed. Zorg dat je nooit achter gaat lopen voor een vak, begin ruimschoots met studeren en je tentamenweek zal een eitje met veel uitslapen zijn, een soort van vakantie
* 4 jaar lang al zijn vakken in 1x gehaald heeft
1e prima verlopenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Idem ..
Ik ga het echt niet redden denk ik![]()
Kon ik het zo ook maar doenquote:
Echt hè, bij die vorige tentamenweek dat ik van 'woei, ik heb 't net gehaald, ik ga echt weken van te voren beginnen bij de volgendequote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:11 schreef JosvG het volgende:
[..]
Kon ik het zo ook maar doenIk voorspel dat mijn hogeschoolcarriere niet zo voorspoedig zal gaan verlopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |