abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 maart 2006 @ 05:01:06 #1
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_36395633
Je ziet het vaak al bij jonge stelletjes. Ze zonderen zich heel erg af en hun verder sociale leven
blijft maar weinig van over.

Maar hoe ging dat bij jou toen je je eigen huisje boompje beestje had. Zien jullie de vrienden nog waarmee je vroeger elk weekend uit ging. Zien jullie elkaar alleen bij verjaardagen of gaan jullie ook nog gewoon avondjes gezellig naar elkaar toe. Of misschien zelfs nog op stap?

Het is toch apart zoals dat contact veranderd

ts zelf is 21 dus heeft niks nuttigs bij te dragen

oja en wat als je nou vrijgezel bent met je 30+ en om je heen is iedereen zo'n beetje gesetteld. Dan zitten je vrienden met die kleine kinderen drukke baan etc vast niet er op te wachten om nog veel te ondernemen in de weekenden.
  maandag 27 maart 2006 @ 05:29:25 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_36395662
Dat sucked.. Zie het ook om me heen gebeuren.. Nog geen 20 en dan al vast in een relatie

brr
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_36395663
Een meisje dat eerst een erg goede vriendin van me was, kreeg een relatie en liet zich ook amper tot nooit meer zien. Als je het zelf meemaakt, heb je het misschien niet door. Maar toch is het eeuwig zonde, om vrienden in ene 'te laten stikken'.
Gewoon een goede balans tussen je relatie en je vrienden, dat is stoer .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_36395665
Ik heb zoveel vrienden met een vriendin, maar zie ze er echt niet minder om. Dat komt ook omdat ze coole vriendinnen hebben met dezelfde interesses en die ook mee gaan stappen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 27 maart 2006 @ 05:32:51 #5
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_36395666
quote:
Op maandag 27 maart 2006 05:32 schreef cultheld het volgende:
Ik heb zoveel vrienden met een vriendin, maar zie ze er echt niet minder om. Dat komt ook omdat ze coole vriendinnen hebben met dezelfde interesses en die ook mee gaan stappen.
En daardoor ben jij ook cool

wicked
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_36395671
quote:
Op maandag 27 maart 2006 05:32 schreef cultheld het volgende:
Kijk, dat scheelt.

Maar sommige mensen raken echt in extase van vriend(in) en zien alles eromheen niet meer staan. Ach ja, die vriendin van me gun ik het nu ook wel dat ze elke zaterdagavond op de bank naar Kopspijkers of whatever zit te kijken met d'r vriend .
  maandag 27 maart 2006 @ 05:35:38 #7
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_36395672
Het gaat om de post-stap fase zeg maar . Dus meer in de tijd dat de kleine koters er zijn enzo
pi_36395676
quote:
Op maandag 27 maart 2006 05:32 schreef Catch22- het volgende:

[..]

En daardoor ben jij ook cool

wicked
Ik wel
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36395677
quote:
Op maandag 27 maart 2006 05:35 schreef PLAE@ het volgende:

Het gaat om de post-stap fase zeg maar . Dus meer in de tijd dat de kleine koters er zijn enzo
Kun je het niet beter naar '40+' laten kicken? .
  maandag 27 maart 2006 @ 05:37:10 #10
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_36395678
quote:
Op maandag 27 maart 2006 05:36 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Kun je het niet beter naar '40+' laten kicken? .
dan zijn de koters niet meer klein

hoop ik voor die koters
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 27 maart 2006 @ 05:37:53 #11
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_36395680
Tegenwoordig wel hoor
pi_36395682
quote:
Op maandag 27 maart 2006 05:35 schreef PLAE@ het volgende:

Dan kijk ik gewoon naar een neef van me. Die heeft kleine koters en gaat niet meer stappen, maar "eten" met bevriende echtparen en dan lekker geforceerd positief doen .
pi_36395685
quote:
Op maandag 27 maart 2006 05:37 schreef Catch22- het volgende:

[..]

dan zijn de koters niet meer klein

hoop ik voor die koters
Gemiddelde leeftijd wanneer vrouwen kinderen krijgen, is weer gestegen, las ik laatst.
  maandag 27 maart 2006 @ 05:39:37 #14
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_36395687
wat moet ik precies onder dat geforceerd positief verstaan?
pi_36395690
quote:
Op maandag 27 maart 2006 05:39 schreef PLAE@ het volgende:

wat moet ik precies onder dat geforceerd positief verstaan?
Me dunkt hoe geweldig ze alles voor elkaar hebben enzo. Vertellen hoe goed het gezinsleven ( ) wel niet bevalt.
  maandag 27 maart 2006 @ 05:47:15 #16
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_36395696
Ik heb gelukkig nog geen vrienden die zover zijn, maar in de vriendengroep van mijn vriendin zijn die er wel. Een beetje creepy altijd hoor. Samen een huisje, inrichting, etc. Lijkt me echt helemaal niks, ieuw.
  maandag 27 maart 2006 @ 05:49:51 #17
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_36395698
quote:
Op maandag 27 maart 2006 05:39 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Gemiddelde leeftijd wanneer vrouwen kinderen krijgen, is weer gestegen, las ik laatst.
allicht.. maar ik zou op mijn 20e niet graag ouders hebben die al achterin de 50 zijn. Tegen de tijd dat je zelf kids krijgt zitten ze al in het bejaardentehuis

brr
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_36395700
Ook grappig, een vriendin van een vriendin van mij is 17 jaar, en is een paar weken terug gaan samenwonen met d'r vriend van 20. Gingen ze samen naar Ikea om keukengerei te halen enzo.
Walgelijk .
Ze hebben nog geen kleine kotertjes, sorry PLAE@ .
pi_36395701
quote:
Op maandag 27 maart 2006 05:41 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Me dunkt hoe geweldig ze alles voor elkaar hebben enzo. Vertellen hoe goed het gezinsleven ( ) wel niet bevalt.
Inderdaad. De "prestaties" van de 2-jarige koters ophemelen en niet te vergeten: Roddelen over andere echtparen (hoe die het allemaal dóen)
pi_36395702
quote:
Op maandag 27 maart 2006 05:49 schreef Catch22- het volgende:

[..]

allicht.. maar ik zou op mijn 20e niet graag ouders hebben die al achterin de 50 zijn. Tegen de tijd dat je zelf kids krijgt zitten ze al in het bejaardentehuis

brr
Mwah, al zou 't, ik zou er niet wakker om liggen in ieder geval .
pi_36395705
quote:
Op maandag 27 maart 2006 05:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

Inderdaad. De "prestaties" van de 2-jarige koters ophemelen en niet te vergeten: Roddelen over andere echtparen (hoe die het allemaal dóen)
Ik zie 't ook echt voor me, toppunt van burgerlijkheid. Iedereen maar hopen dat ze toffe mamma's en pappa's worden, maar ondertussen bezwijkt het merendeel voor zulke schijnvertoningen.
pi_36396311
Het is gewoon een feit dat als je samen huisje boompje beestje gaat doen je minder tijd voor vrienden heb. Je houdt namelijk altijd maar een selectief groepje vrienden over waar je mee om blijft gaan. Als je bv kijkt naar je ouders die hebben waarschijnlijk echt niet meer zo grote vrienden groep dan dat ze vroeger hadden toen ze nog jong waren. Ik ben zelf van mening dat je op den duur gewoon kiest voor jezelf om een goede stabiele toekomst te creeeren en dat kost tijd.
pi_36397446
Zolang je in de buurt van je vrienden woont dan is het goed te doen. Ga je 50 of 100 km verderop wonen dan wordt het al een stuk moeilijker om het contact te onderhouden.
Bij ons in de groep zitten ook genoeg stelletjes die veel samen doen maar ook gezellig mee naar feestjes gaan en mee gaan stappen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_36397709
Zelf de fout gemaakt toen ik ongeveer 18 was. Vriendlief woonde niet naast de deur en alles liet ik voor hem wijken. Gevolg, zag mn vrienden nooit meer en die belden op een gegeven moment ook niet meer.
Ben nu 21 en heb geleerd van mn fouten Vriendlief woont niet naast de deur en al zouden we graag samen gaan wonen, doen we dat toch niet.

Niet alleen omdat het niet praktisch is (studeren beide in woonplaats), maar omdat het zeker fout gaat lopen als we op onze leeftijd (21) al naast elkaar op de bank gaan zitten.

Doen allebei lekker ons eigen ding en dat er dan weinig tijd voor ons samen overblijft is af en toe jammer, maar je eigen leven en vrienden behouden is stukken belangrijker.
pi_36397785
Het is ook een proces wat je meemaakt.

Tien jaar geleden kotste ik ook op het huisje-boompje-beestje-verhaal. Inmiddels ben ik samen met mijn vriendin druk bezig met het klussen in ons nieuwe huis. Contact met de vrienden van vroeger is er nog steeds. We spreken toch regelmatig met elkaar af in de kroeg, of plannen een leuk dagje met zijn allen. Bovendien wonen mijn beste vrienden in een straal van 15 kilometer. Eentje woont er zelfs vijf huizen verder

Je bent heel snel geneigd om je vrienden te vergeten, omdat er zoveel andere dingen zijn die je tijd opslokken. Je moet daar de juiste balans in zoeken en dat lukt ons tot op heden heel aardig. Nou moet ik wel zeggen dat we geen kinderen hebben en ook niet in de planning hebben staan en dat geldt ook voor mijn beste vrienden. Diegene die wel kinderen hebben, zie ik nog sporadisch op een verjaardag. Ergo: begin nooit aan kinderen
Zu hause ist alles besser
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')