En daardoor ben jij ook coolquote:Op maandag 27 maart 2006 05:32 schreef cultheld het volgende:
Ik heb zoveel vrienden met een vriendin, maar zie ze er echt niet minder om. Dat komt ook omdat ze coole vriendinnen hebben met dezelfde interesses en die ook mee gaan stappen.
Kijk, dat scheelt.quote:Op maandag 27 maart 2006 05:32 schreef cultheld het volgende:
Ik heb zoveel vrienden met een vriendin, maar zie ze er echt niet minder om. Dat komt ook omdat ze coole vriendinnen hebben met dezelfde interesses en die ook mee gaan stappen.
Ik welquote:
Kun je het niet beter naar '40+' laten kicken?quote:Op maandag 27 maart 2006 05:35 schreef PLAE@ het volgende:
Het gaat om de post-stap fase zeg maar. Dus meer in de tijd dat de kleine koters er zijn enzo
![]()
dan zijn de koters niet meer kleinquote:Op maandag 27 maart 2006 05:36 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Kun je het niet beter naar '40+' laten kicken?.
Dan kijk ik gewoon naar een neef van me. Die heeft kleine koters en gaat niet meer stappen, maar "eten" met bevriende echtparen en dan lekker geforceerd positief doenquote:Op maandag 27 maart 2006 05:35 schreef PLAE@ het volgende:
Het gaat om de post-stap fase zeg maar. Dus meer in de tijd dat de kleine koters er zijn enzo
![]()
Gemiddelde leeftijd wanneer vrouwen kinderen krijgen, is weer gestegen, las ik laatst.quote:Op maandag 27 maart 2006 05:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan zijn de koters niet meer klein
hoop ik voor die koters
Me dunkt hoe geweldig ze alles voor elkaar hebben enzo. Vertellen hoe goed het gezinsleven (quote:Op maandag 27 maart 2006 05:39 schreef PLAE@ het volgende:
wat moet ik precies onder dat geforceerd positief verstaan?![]()
allicht.. maar ik zou op mijn 20e niet graag ouders hebben die al achterin de 50 zijn. Tegen de tijd dat je zelf kids krijgt zitten ze al in het bejaardentehuisquote:Op maandag 27 maart 2006 05:39 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd wanneer vrouwen kinderen krijgen, is weer gestegen, las ik laatst.
Inderdaad. De "prestaties" van de 2-jarige koters ophemelen en niet te vergeten: Roddelen over andere echtparen (hoe die het allemaal dóen)quote:Op maandag 27 maart 2006 05:41 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Me dunkt hoe geweldig ze alles voor elkaar hebben enzo. Vertellen hoe goed het gezinsleven () wel niet bevalt.
Mwah, al zou 't, ik zou er niet wakker om liggen in ieder gevalquote:Op maandag 27 maart 2006 05:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
allicht.. maar ik zou op mijn 20e niet graag ouders hebben die al achterin de 50 zijn. Tegen de tijd dat je zelf kids krijgt zitten ze al in het bejaardentehuis
brr
Ik zie 't ook echt voor me, toppunt van burgerlijkheid. Iedereen maar hopen dat ze toffe mamma's en pappa's worden, maar ondertussen bezwijkt het merendeel voor zulke schijnvertoningen.quote:Op maandag 27 maart 2006 05:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad. De "prestaties" van de 2-jarige koters ophemelen en niet te vergeten: Roddelen over andere echtparen (hoe die het allemaal dóen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |