Alle Fok! meetings staan in GC...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:17 schreef fokneger het volgende:
waarom staat dit topic eigenlijk in GC ?
Er komen ook veel te weinig mensen he?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Alle Fok! meetings staan in GC...
Er is een topic in ONZ, dat zo nu en dan een kick moet krijgen...
Of we moeten een nieuw topic openen. Een reminder voor de ONZ meet in ONZ.
moahquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Er komen ook veel te weinig mensen he?
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Er komen ook veel te weinig mensen he?
Tja, ik ben heel benieuwd wie er allemaal echt gaan komen, ik heb nog nooit zo'n enorme lijst gezien voor een meeting.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.
De lijst met twijfelaars is lang...
En ik wil dit weekend de reservering voor het eten doorgeven.
Zal ik gewoon het aantal komers doorgeven +5 of zo?
gewoon het aantal komers, twijfelen is bijna altijd nee!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.
De lijst met twijfelaars is lang...
En ik wil dit weekend de reservering voor het eten doorgeven.
Zal ik gewoon het aantal komers doorgeven +5 of zo?
*vinger nat maakt, in de wind steekt*.quote:
Ik geloof je. Jij bent ervaren. Dus ik reserveer voor 15 man/vrouwquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*vinger nat maakt, in de wind steekt*.
Mannetje of 15 dus. Best netjes
.
Doe maar uitloop naar 20quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik geloof je. Jij bent ervaren. Dus ik reserveer voor 15 man/vrouw.
Wanneer gebeurt dat meestal?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:43 schreef Litso het volgende:
Het valt me nog mee dat het grote afzeggen nog niet is geweest
1 dag van te voren, en vaak zelfs nog op de dag zelf komt er altijd onverwachts een sterfte/ziekte/dooie huisdier golf langs, heel lokaal, zo rond het fok-forumquote:
Hmm meestal toch al wel eerder?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 dag van te voren, en vaak zelfs nog op de dag zelf komt er altijd onverwachts een sterfte/ziekte/dooie huisdier golf langs, heel lokaal, zo rond het fok-forum.
Soms wel ja, maar het begint met 1, en dan stort het altijd in als een kaartenhuis. En dan gaan we toch, hebben we een superavond, en dan komen de afzeggers om fotos smekenquote:
Ik hoop idd dat we het een beetje kunnen houden zoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:50 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik gok op 25 personen, zo aan de lijst in de OP te oordelen.
We brengen de gracht naar hem toe. In emmers.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop idd dat we het een beetje kunnen houden zo.
We zullen zien.
Wat doen we met de eerste die afzegt?.
Een speciale tagquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop idd dat we het een beetje kunnen houden zo.
We zullen zien.
Wat doen we met de eerste die afzegt?.
Hé net nu ik een tag wilde!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een speciale tag?
Een blijvende?
Of ditachter de naam?
Ik ben wanhopig.. WANHOPIG ZEG IK JE?!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geloof me. Deze tag wil je niet.
je hebt al een tag man, met een mooi cijfertje erin..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ben wanhopig.. WANHOPIG ZEG IK JE?!
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je hebt al een tag man, met een mooi cijfertje erin..
Niet dat JIJ dat kan zien, maar daar gaat het toch niet om?
Ik snap hem niet ben ik nu een n00b?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat is het cijfer van c0nd0r HW?
Ik schat in dat het uit tenminste 2 cijfers bestaat.
Nou als je al om 4 uur begint met drinken denk ik dat een goeie maaltijd tussendoor juist helemaal niet verkeerd is! Ik denk niet dat ik het zonder zou trekkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:59 schreef purplerose het volgende:
Ik zal ook maar ff een tvp zetten aangezien ik ook kom
Zeg bij dat restaurant hebben ze toch wel ook iets goedkopers als spareribs he, ben een meeter op budget enzo![]()
Volgens mij heb ik het eten ook niet meer nodig als we tussen 16.00 en 20.00 gaan borrelen
Ik trek wel kroketje uit de muur ofzo
Uhuhquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik snap hem niet ben ik nu een n00b?
Gaat het over m'n notes?
hoi remlofquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou als je al om 4 uur begint met drinken denk ik dat een goeie maaltijd tussendoor juist helemaal niet verkeerd is! Ik denk niet dat ik het zonder zou trekken
hoi fraubitch
Ik heb ff gekeken, bij jou welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar niet àlle notes zijn slecht toch?
quote:
Positieve notes bij kerels zijn alleen te verkrijgen door me bier te gevenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar ik doe erg mijn best op school.. En eet altijd braaf m'n bordje leeg!
Zet dat er maar bij
Ik voorzie dat jij geen portomonee nodig hebt bij de meetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Positieve notes bij kerels zijn alleen te verkrijgen door me bier te geven.
Dames hebben er al een aantal gehad om andere redenen.
je bent toch geen varkenquote:
Kijk, dat zijn de betere posts, die moet ik even veiligstellenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik voorzie dat jij geen portomonee nodig hebt bij de meet
Wéééér een note erbijquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de betere posts, die moet ik even veiligstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |