quote:
en jij niet thuisgeven als ze met je willen skypenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Nouhou stomme grachtengooi gelul op fokradio!!
* Remco2002 doet je geen kwaadquote:Op maandag 27 maart 2006 22:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb niet geluisterd, wat zeggen zequote:Op maandag 27 maart 2006 22:33 schreef paultjuhhh het volgende:
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:09 schreef Litso het volgende:
guitarist, tof dat je komt
Well, tijdens de fokmeet worden enkele personen daar in de gracht gegooid. O.a. Paultjuhhh dus (maar die zal ik wel even beschermenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:37 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb niet geluisterd, wat zeggen ze?
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:31 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Brabant
![]()
45 km naar het zuiden. Iets onder Merwede, net boven Bergsche Maas (Bij Raamsdonksveer/Geertruidenberg/Dussen/Werkendam/Sleeuwijk/etc.)
het ov kan wel, maar geen zin om om half 12 alweer terug te moetenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
.
Het is dus niet mogelijk om met het OV te gaan![]()
Misschien dat er nog meer mensen uit die streek naar de meet komen?
Litso, dit in de OP vragen?
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:42 schreef Litso het volgende:
Nouja dan zuip je toch niet voluit?
What's up met die damequote:Op maandag 27 maart 2006 22:39 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Well, tijdens de fokmeet worden enkele personen daar in de gracht gegooid. O.a. Paultjuhhh dus (maar die zal ik wel even beschermen) en nog een mooie dame die voor mij gereageerd heeft
, dusss...
![]()
nou, die schijnt dus die dag de gracht in te worden gegooid heb ik begrepen...quote:
Het is toch niet... mmquote:Op maandag 27 maart 2006 22:48 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
nou, die schijnt dus die dag de gracht in te worden gegooid heb ik begrepen...![]()
-edit-
samen met Paultjuhhh dus...
ik bescherm jullie wel hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 22:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het is toch niet... mm?
Edit - ik hoor dat ik het ben![]()
echt wel. je komt wel, anders kom ik ook nietquote:Op maandag 27 maart 2006 22:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Oh, dan kom ik niet. Zo ben ik dan ook wel.
Litso: schrap mij maar van de lijst.
Doe niet zo raar allemaal.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:48 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
nou, die schijnt dus die dag de gracht in te worden gegooid heb ik begrepen...![]()
-edit-
samen met Paultjuhhh dus...
sommige nemen het zo lekker serieus...quote:Op maandag 27 maart 2006 22:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Doe niet zo raar allemaal.
Er wordt niemand in de gracht gegooid.![]()
Nee maarquote:Op maandag 27 maart 2006 23:01 schreef bloempjuhhhh het volgende:
tpv
duidelijk een kloonquote:Op maandag 27 maart 2006 23:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee maar. Iemand heeft zijn/haar klonen niet onder controle
.
Litso, je ziet aan mijn PI dat het maar een garpje was toch?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Oh, dan kom ik niet. Zo ben ik dan ook wel.
Litso: schrap mij maar van de lijst.
Check je FoBo, ik kom met een oplossingquote:Op maandag 27 maart 2006 23:09 schreef Remco2002 het volgende:
Maar goed, zit nu nog steeds met dat probleem
Hoi dribbelquote:
dribbel was fopnegerquote:Op maandag 27 maart 2006 23:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoi dribbel
Wel knap trouwens, Dribbel_ heeft nu een maand- en een weekban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |