quote:Op maandag 27 maart 2006 11:45 schreef WeebI het volgende:
Ik heb liever een spannende wedstrijd die met 2-1 wordt gewonnen door Barça dan een saaie 0-4 voor Real Madrid.
Waar heb je het over?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:35 schreef Dos37 het volgende:
Hoop een spannende wedstrijd 3-2 ofzo. Hup Barca
Dit zijn wel van die wedstrijden waarbij ik blij ben dat ze die livestream's hebben uitgevonden.
Okay, je snapte hem niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Live wedstrijden via internet streams #9
www.voetbalinbeeld.nl
Dank. Ik zocht eigenlijk nog 'n stukje tekst over het ontstaan van de rivaliteit, maar niet zo 1-2-3 gevonden..quote:Op maandag 27 maart 2006 22:19 schreef Trancelocator het volgende:
Oeps, vergeet ik de TS te complimenteren voor de OP! Sorry.![]()
Goed werk, Saviola!
komt toch ook wel op de nos?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:35 schreef Dos37 het volgende:
Hoop een spannende wedstrijd 3-2 ofzo. Hup Barca
Dit zijn wel van die wedstrijden waarbij ik blij ben dat ze die livestream's hebben uitgevonden.
een subjectieve samenvatting ja waarbij je enkel de acties van ronaldinho zietquote:
Dan heb je ook wat zegquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:27 schreef WeebI het volgende:
[..]
een subjectieve samenvatting ja waarbij je enkel de acties van ronaldinho ziet
quote:David Beckham onzeker voor kraker tegen Barcelona
David Beckham is hoogst onzeker voor de kraker van nu zaterdag tussen FC Barcelona en Real Madrid. De middenvelder van Real liep zondag in het duel tegen Deportivo een enkelblessure op, die vandaag op training allerminst geheeld bleek.
"Op de bal trappen is bijzonder pijnlijk", aldus Becks nadien. "Ik heb ontstekingsremmers toegediend kregen, maar het beste lijkt mij om de blessure te laten rusten. Het probleem is de pijn. Ik hoop dat ik zaterdag haal."
Real moet het in Nou Camp al zeker stellen zonder centrumverdediger Jonathan Woodgate, die met een rugblessure kampt. De Koninklijke staat in de Primera Division elf punten achter FC Barcelona. Het verloor de heenmatch met beschamende 0-3 cijfers.
Klopt, met twee ten onrechte afgekeurde goals van Ajax.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:57 schreef the_hunter het volgende:
Wordt een mooie wedstrijd denk ik. Ik verwacht 3-2 een overwinning voor Barca met een fantastische Ronaldinho. In Bernabeu kreeg Ronaldinho dit seizoen nog een staande ovatie dacht ik. Was erg netjes van de Madrid supporters. In '96 applaudiseerden ze ook voor Ajax dat Madrid toen helemaal wegspeelde en met 0-2 won. Maar het had toen net zo goed 0-5 kunnen zijn.
Want? Barcelona wist niet eens te scoren...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:50 schreef tong80 het volgende:
Ben erg benieuwd naar deze wedstrijd. Als Barca speelt zoals afgelopen dinsdag heeft Real geen schijn van kans.
Ze hebben al 2 wedstrijden op rij nie gescoort! Morgen wordt de 3dequote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:03 schreef tong80 het volgende:
Dat Barca niet scoorde was een mirakel op zich. Dat overkomt ze geen twee keer achter elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |