jawel, maar niet zo vroeg als snakey en ik heb vannacht een uur extra slaap om de zomertijd te compenserenquote:Op maandag 27 maart 2006 00:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
haaa doe je gewoon niks op maandagochten?
ophoepelen!quote:Op maandag 27 maart 2006 00:06 schreef Snakey het volgende:
Ik moet om 7 uur op. Maar als jullie zo doorbaggeren kan ik hier niet weg natuurlijk.![]()
Hulp nodig?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:06 schreef Snakey het volgende:
Ik moet om 7 uur op. Maar als jullie zo doorbaggeren kan ik hier niet weg natuurlijk.![]()
whaquote:Op maandag 27 maart 2006 00:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
jawel, maar niet zo vroeg als snakey en ik heb vannacht een uur extra slaap om de zomertijd te compenseren
vroeger was jij er nietquote:Op maandag 27 maart 2006 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom heeft fok uberhaupt 5 modjes in ONZ![]()
![]()
![]()
vroeger waren het er toch echt 3... ofzo
5? in dit topic?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
![]()
![]()
Omdat er zoveel kutbaggeraars als jij zijn!quote:Op maandag 27 maart 2006 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
![]()
![]()
2 zelfs maar een lange tijd.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
![]()
![]()
Wat is salotje?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:10 schreef Snakey het volgende:
O ja, ik moet nog even kijken. Maar is niet een ONZ topic dit. Salotje dus.
ik bagger best weinig hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 00:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Omdat er zoveel kutbaggeraars als jij zijn!
vermeniguldigde bagger,en minder vrije tijd bij de modjes lijkt mij.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
![]()
![]()
Ik denk dat hij doelde po:quote:Op maandag 27 maart 2006 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
verrek ja, 5 modjes in dit topic.
gohquote:Op maandag 27 maart 2006 00:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelde po:
Snakey, Bupatih, Pool, NJ, Stofje
weet ik. Maar het leven is zo veel makkelijker als iedereen denkt dat je dom bent.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelde po:
Snakey, Bupatih, Pool, NJ, Stofje
je bedoelt vast: wot een portelquote:Op maandag 27 maart 2006 00:14 schreef Pony-Lover het volgende:
pot een wortel
als je dom bent, snap je dit toch nietquote:Op maandag 27 maart 2006 00:16 schreef Alexxxxx het volgende:
weet ik. Maar het leven is zo veel makkelijker als iedereen denkt dat je dom bent.
Je kan tellenquote:Op maandag 27 maart 2006 00:16 schreef frenzy2003 het volgende:
Litso,snakey,adelante,the_terminator en alexxxxxx zijn er ook 5 lits!
of portel een wot.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je bedoelt vast: wot een portel
Bespeur ik daar een Casper & Hobbes quote?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
weet ik. Maar het leven is zo veel makkelijker als iedereen denkt dat je dom bent.
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
als je dom bent, snap je dit toch niet
Godver stelen die mijn texten tegenwooridg ook al? Wat is hun MSn, dan klaag ik ze aan.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Bespeur ik daar een Casper & Hobbes quote?
het gaat bij mij zo van tellen op mijn vingers. na 1 hand gaat dat niet meer.quote:
doodsverwensingquote:Op maandag 27 maart 2006 00:20 schreef Adelante het volgende:
te moeilijk voor je hè? slaap lekker en niet meer wakker worden
gewoon een lekker langdurig actieve comateuze slaap, mênquote:
geef je wel het goede voorbeeld,kutmodjes altijd in de vroege avondquote:Op maandag 27 maart 2006 00:20 schreef Adelante het volgende:
te moeilijk voor je hè? slaap lekker en niet meer wakker worden
Echt wel, je kan niet eens meer fatsoenlijk baggerenquote:Op maandag 27 maart 2006 00:21 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
geef je wel het goede voorbeeld,kutmodjes altijd in de vroege avond.
waar is het 5e modje gebleven?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
gewoon een lekker langdurig actieve comateuze slaap, mên
huh?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:22 schreef kutvent het volgende:
vi mogen hier verder vi har her fremmer
die laat ONZ over aan de professionalsquote:
Beetje een zwaktebodquote:Op maandag 27 maart 2006 00:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
die laat ONZ over aan de professionals
Oh, jammer dat Snakey is gaan slapen danquote:Op maandag 27 maart 2006 00:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
die laat ONZ over aan de professionals
he jij bent die fries met die verlengde arriva busquote:Op maandag 27 maart 2006 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, jammer dat Snakey is gaan slapen dan![]()
Carpe Noctumquote:
zullen we het maar op coma verwensing houden danquote:Op maandag 27 maart 2006 00:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
gewoon een lekker langdurig actieve comateuze slaap, mên
doorbaggeren dus met zn allen!quote:Op maandag 27 maart 2006 00:06 schreef Snakey het volgende:
Je lult vaag (zie username)quote:Op maandag 27 maart 2006 00:25 schreef kutvent het volgende:
Jeg vil er jevn Deres deilig i Deres nebb scheiten eller har De allerede driter, dritt i Deres hode. Jeg vil er jevn Deres deilig i Deres nebb scheiten eller har De allerede driter,
dritt i Deres hode. Jeg vil er jevn Deres deilig i Deres nebb scheiten eller har De allerede driter, dritt i Deres hode. Jeg vil er jevn Deres deilig i Deres nebb scheiten eller har
De allerede driter, dritt i Deres hode.
ik weet niet waar de nabestaanden beter mee af zijnquote:Op maandag 27 maart 2006 00:25 schreef guitarist.nl het volgende:
zullen we het maar op coma verwensing houden dan
*mooi* stil is*quote:Op maandag 27 maart 2006 00:27 schreef livEliveD het volgende:
Slaap lekkeren
voor de blauwe smurfkes
![]()
Tof gedicht mênquote:Op maandag 27 maart 2006 00:27 schreef livEliveD het volgende:
Verkapte TVP:
Wie tieft je door een bushokje
Wie is de meester van het slot
Het zijn de mods van ons geliefde fokje
Met hun knopjes maken ze de humor kapot
The_terminator die zijn compensatiedrang laat blijken
Adelante die meedoet met de rest
Trekken op users die gaan zeiken
En NJ die zijn slotjesknopje elke dag weer test
Voorheen werden we met rust gelaten
Geen moderator was ons tot last
Tegenwoordig kunnen ze ons slechts nog haten
Net zolang tot we allen zijn verkast
De enige hoop is ons allergeliefde snakey
De vrouw met een warm hart voor een beter fok
Van hem hoeven we nooit een ban van een weekie
Ondanks de slotjes van zijn medemods kent hij toch geen wrok
Nu is het tijd voor de bagger en de slowchat
Ik ga slapen en de mods hopen voor lang
Heb hier een goede gesprek en veel dikke pret
want de nacht is net begonnen en duurt nog zo lang
Slaap lekkeren
voor de blauwe smurfkes
![]()
Ik denk dat je bifi foto's weer circuleren.quote:
Die zouden toch vrij duidelijk moeten zijn.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat je bifi foto's weer circuleren.
Ja alle mods zijn vrouwelijk. Vraag maar aan die girl-next-door NJquote:
Aaahhhhh kusje dan maar? *dikke knuffel* enquote:Op maandag 27 maart 2006 00:31 schreef Snakey het volgende:
Die zouden toch vrij duidelijk moeten zijn.![]()
Dan kan ik maar beter stoppen met poepen.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:32 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja alle mods zijn vrouwelijk. Vraag maar aan die girl-next-door NJ![]()
ik heb inderdaad enkeel verlengde arriva bussen op de foto jaquote:Op maandag 27 maart 2006 00:24 schreef Mastertje het volgende:
[..]
he jij bent die fries met die verlengde arriva bus
Nee modjes zijn kanslozen.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
studie/werk/school? ze zitten hier een beetje na 12en kuttopics te sluiten, zijn ze dan morgen niet heul moe enzo
![]()
![]()
Normaal ben ik er niet zo in thuis, maar Tiffany is geil.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ow dat jij haar naam weet
o shit dat wist ik ook
jij en niet baggerenquote:Op maandag 27 maart 2006 00:37 schreef 6 het volgende:
Poeh, dat was een lange ban
zal niet meer zo baggeren. Althans, proberen!
*kuch*kloonquote:Op maandag 27 maart 2006 00:37 schreef 6 het volgende:
Idd, en erg bekend wat dat betreftquote:Op maandag 27 maart 2006 00:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Normaal ben ik er niet zo in thuis, maar Tiffany is geil.
duidelijk een kloon van Dribbel_.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:37 schreef 6 het volgende:
Ik mag het hopen voor je, dit was wel een erg slechte binnenkomerquote:Op maandag 27 maart 2006 00:37 schreef 6 het volgende:
Ach, ook jij kan een ban krijgen.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik mag het hopen voor je, dit was wel een erg slechte binnenkomer
Die is niet online op MSNquote:Op maandag 27 maart 2006 00:41 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
duidelijk een kloon van Dribbel_.
hij heeft er al meerdere gehad dacht ik zoquote:Op maandag 27 maart 2006 00:43 schreef 6 het volgende:
[..]
Ach, ook jij kan een ban krijgen.
Als je maar je best doet
Maar of je net zo snel als ik unbanned wordt, is een tweede
Zelfs admins kunnen dat, niet zo bijzonder enzoquote:Op maandag 27 maart 2006 00:43 schreef 6 het volgende:
[..]
Als je maar je best doet
paultjuhhquote:Op maandag 27 maart 2006 00:44 schreef kutvent het volgende:
[..]
hmmmm volgende user
wie o wie zou het zijn![]()
spoorweg overgang -> intercity ?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:43 schreef kutvent het volgende:
[..]
-> scheermes -> wondje -> plijster
en dan?
Och, een driemaanden ban in ONZ en na anderhalve week weer mogen posten is ook goed.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:43 schreef 6 het volgende:
[..]
Als je maar je best doet
bijnaquote:Op maandag 27 maart 2006 00:49 schreef guitarist.nl het volgende:
danny?
nEenn. Did iz ne kloun vann mijn.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:49 schreef guitarist.nl het volgende:
danny?
Dan doe je ook aardig goed meequote:Op maandag 27 maart 2006 00:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Och, een driemaanden ban in ONZ en na anderhalve week weer mogen posten is ook goed.
tijd voor het ban knopje dan maar,quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 01:17 schreef B-Fifty-Two het volgende:
hey modjes gaan jullie eens slapen , en heeeel gouw !
Ik slaap nooitquote:Op maandag 27 maart 2006 01:17 schreef B-Fifty-Two het volgende:
hey modjes gaan jullie eens slapen , en heeeel gouw !
doe eens nietquote:Op maandag 27 maart 2006 01:20 schreef B-Fifty-Two het volgende:
idereen weet tog dat dribbel , paultje en 6 een kloon van my zijn
Geef jezelf eens een ander kleurtjequote:Op maandag 27 maart 2006 01:20 schreef guitarist.nl het volgende:
ik wil ook een kloontje
edit: stiekem ben ik danny
Hijj liegd dad ie sward ziedquote:Op maandag 27 maart 2006 01:23 schreef Mirage het volgende:
alledrie zelfs !!
kon het maarquote:Op maandag 27 maart 2006 01:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geef jezelf eens een ander kleurtje
Hoe heb je het in godsnaam voor elkaar gekregen om daar te komen?:Dquote:Op maandag 27 maart 2006 01:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
kon het maar
op fotoboek_beta had ik de tag (muziekaal)
ehm ergens stond dat knut testers zocht, en aangezien ik fotoboek heel veel gebruik dacht ik dat ik daar wel geschikt voor wasquote:Op maandag 27 maart 2006 01:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hoe heb je het in godsnaam voor elkaar gekregen om daar te komen?:D
Ah, ok. Duidelijkquote:Op maandag 27 maart 2006 01:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ehm ergens stond dat knut testers zocht, en aangezien ik fotoboek heel veel gebruik dacht ik dat ik daar wel geschikt voor was
edit: http://developer.fok.nl/blog/71/
iedereen hies is een kloontje van my , eigenlijk bestaat fok! uit 1 persoon met skitzofremie , Ik dus !quote:Op maandag 27 maart 2006 01:23 schreef Mirage het volgende:
alledrie zelfs !!
Dan pas kunnen ze slapenquote:Op maandag 27 maart 2006 01:56 schreef B-Fifty-Two het volgende:
iedereen is dalijk gebanned , YaY !
je mag blij zijn dat NJ geen FA isquote:Op maandag 27 maart 2006 02:10 schreef B-Fifty-Two het volgende:
dalijk sluit NJ um weer
Nj is NIET lief
kijk uit , je glijd dalijk over je slijm uit !quote:Op maandag 27 maart 2006 02:13 schreef Alexxxxx het volgende:
NJ is tof, en ik schat nog vóór 2007 FA
En jij hebt er verstand vanquote:Op maandag 27 maart 2006 02:14 schreef B-Fifty-Two het volgende:
[..]
kijk uit , je glijd dalijk over je slijm uit !(sorry
)
nah NJ word geen FA...hoguit mod van een extra sectie
Mod is niet met drie hoofdletters.quote:Op maandag 27 maart 2006 02:16 schreef guitarist.nl het volgende:
de kans dat NJ een FA wordt is iig groter dan dat jij een MOD wordt
ik ben al modquote:Op maandag 27 maart 2006 02:16 schreef guitarist.nl het volgende:
de kans dat NJ een FA wordt is iig groter dan dat jij een MOD wordt
Hey, dat klopt. Maar ondertussen is dat mijn handelsmerk hier op Fok! gewordenquote:Op maandag 27 maart 2006 02:18 schreef B-Fifty-Two het volgende:
[..]
ik ben al modaleen das op een heeeel ander forum
hier kan ik gewoon lekker spammen shouten ectFok! is liev !
Hey ik heb dr wel verstand vannet zoals ik jou beer ken van de Large catalogus
Met BrauN.quote:Op maandag 27 maart 2006 02:22 schreef B-Fifty-Two het volgende:
met wie moet ik hier neuken om mod te worden trouwens ? (en waag het niet yvonne te zeggen)
nja ik ga slapen , lees het morgen wel (zei ik 22min geleden ook al)
quote:Op maandag 27 maart 2006 02:22 schreef B-Fifty-Two het volgende:
met wie moet ik hier neuken om mod te worden trouwens ? (en waag het niet yvonne te zeggen)
nja ik ga slapen , lees het morgen wel (zei ik 22min geleden ook al)
35.000 of zo?quote:Op maandag 27 maart 2006 02:23 schreef B-Fifty-Two het volgende:
woot mn stats
Laatste bezoek: 0 seconden geleden
Aantal posts: 322 (gemiddeld 73 per dag)
iemand die meer heeft? (waarchijnelijk half fok!)
Dude, je bent echt een newbiequote:Op maandag 27 maart 2006 02:23 schreef B-Fifty-Two het volgende:
woot mn stats
Laatste bezoek: 0 seconden geleden
Aantal posts: 322 (gemiddeld 73 per dag)
iemand die meer heeft? (waarchijnelijk half fok!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |