En dwars door je wekker heenquote:Op zondag 26 maart 2006 23:30 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Gewoon ff een paar oordoppen in en je slaapt als een roos![]()
Ja, gasten in een hotel, wie verwacht dat nou als je er naast gaat wonen! Bel de politie!quote:Op zondag 26 maart 2006 23:41 schreef DaDude1987 het volgende:
Nu stopte er net een touringcar met hotelgasten, ze zijn nu voor het huis alles aan het bespreken en lachen....
Ik ben ook student en krijg spontaan jeuk van overlast als kutscooters die voor elke 1,5 meter hun gas open/dicht/open trekken. Naar goed, dat lag aan de wijk waar ik toentertijd woonde.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:09 schreef Rapaille het volgende:
Wat een kutstudent ben je als je gaat zeuren over geluidsoverlast 's avonds. Dan doe je echt iets niet goed hoor..
Soms willen mensen gewoon rust en slapenquote:Op maandag 27 maart 2006 00:09 schreef Rapaille het volgende:
Wat een kutstudent ben je als je gaat zeuren over geluidsoverlast 's avonds. Dan doe je echt iets niet goed hoor..
Wat doe ik dan verkeerd? Ik had laatst oordoppen (oid, die roze knijp dingen) en hoorde nog steeds van alles, waaronder het getik van mijn vriend op het toetsenbord.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:02 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Nee hoor, ik hoor met oordoppen geen omgevingsgeluiden meer maar wel gewoon de wekker![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 03:03 schreef 2cv het volgende:
Dat zijn geen oordoppen, dat zijn oorwarmers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |