We wachten op nieuws over Dinus.....
quote:ik vond een meel van dinus in mn box, waarin ze vraagt of ik het wil laten weten hiero :-)
Op woensdag 05 december 2001 17:01 schreef Kleintje het volgende:
Ik ook.
Zullen we het wel te horen krijgen? Weet hubbie hoe hij hier moet posten?
Zal hij mailen?
IK WIL NIEUWS HEBBEN!
Cap die ook heeeeeeeeeeel nieuwsgierig is !
quote:Gelukkig!
Op woensdag 05 december 2001 17:09 schreef Capaja het volgende:[..]
ik vond een meel van dinus in mn box, waarin ze vraagt of ik het wil laten weten hiero :-)
hubbie heeft instructies gekregen hoe te meelen :-)Cap die ook heeeeeeeeeeel nieuwsgierig is !
Nog voor Catoot!
quote:Hum, lichtjaren voor Catoot that's for sure
Op woensdag 05 december 2001 17:26 schreef Barb het volgende:
Nou Kleintje, als ik dat zo hoor, ga jij als eerste voor de bijl.![]()
Nog voor Catoot!
![]()
Even netjes maken hier :
Dit is alweer deel 7 vervolg van Zwangerschap en babietjes.......deel 6 !
Lijstje :
Ligt nu bij te komen : Dinus
3 december 2001 : Jessie
12 december 2001 : Mooni
2 februari 2002 : Gaoxing
8 mei 2002 : Knorretje
23 juni 2002 : Leah
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 05-12-2001 21:27]
Nou ik heb een hele ananas op eergisteren, maar heeft niks gedaan. Morgen gewoon weer op controle bij de gyn. Snik snik snik. Ik wil die kleine meid nu wel in me armen. En dan al die rottelefoontjes (goed bedoeld) met de vraag of het al zo ver is. Net of ik iedereen teleurstel.
Maar ja langer als 2weken gaat het niet meer duren denk ik maar.
Doei doei
En ik sta er alweer bij zie ik
Ik hoop op een koele zomer .
zal ik het vertellen ??
of euh
zijn jullie nog met jullie kados bezig ?
quote:Jaaaaaaaaaaaa, vertellen!!!!!!!!!!!
Op woensdag 05 december 2001 22:20 schreef Capaja het volgende:
ik heb NIEUWS !zal ik het vertellen ??
of euh
zijn jullie nog met jullie kados bezig ?
quote:
Op woensdag 05 december 2001 22:26 schreef Capaja het volgende:
*roffel roffel*
Dinus is sinds vanmiddag 14.42 MAMA
van een 3820 gram wegende dame met de naam ESTHER PAULA
Hoe gaat het met moeder en kind? En mag ze alweer naar huis? En papa, die loopt zeker in de wolken!
[catootje mode] fotoooo 's ..,jkdhj (typfouten)
Ik wil het zien!!!! ik wil foto's zien!! Ik wil ook, ik wilhil oohook!!!! [einde catootje mode]
ik ben "slechts" een meelvriendin van Dinus uit helemaal de andere kant van het land
ik heb van PAPA kor een meeltje ontvangen met de volgende tekst
/quote
Sinterklaas heeft ons een heel fijne kadootje gegeven.....
Een heel lief meisje van 3820 gram, en het gebeurde om 14.42 en ze heet Esther Paula
/quote off
dussss helaas meer weet ik (nog) niet
Cap *die zelf eens ook een keizersnee had, maar daar kwam wat kleiners uit :-)
quote:Daar hebbie dat handige knopje voor rechtsboven de post die je wilt quoten (naast dat huisje)
Op woensdag 05 december 2001 22:36 schreef Capaja het volgende:
capaja fokt wel vaker maar snapt de qoute mode nog niet helemaal
Maare ... misschien begeef ik me op glad ijs, maar wat kwam er dan uit jouw keizersnee (of ben ik nu heel dom aan het doen)?
Groetjes van mij
Hier zijn we fijn een off-day aan het houden: misselijk, alles blijft eruit komen en te weinig geslapen om er tegen te kunnen vechten en 'gewoon' te doen. Nu zijn we dinsdag ook even erg geschrokken van m'n bloeddruk, dus een dagje rust kan vast geen kwaad.....
Van harte gefeliciteerd met een mooie dochter Esther Paula.
Toch nog bijna 8 pond .
Lois
Owwwwwwwww..... Wat leeeeuuuk!!!!
Ennuh Dinus, genoeg uitgerust daar... kom hierheen en plaats snel die foto!
Doei doei
Esther Paula.. mooie namen, moet ook wel voor een ongetwijfeld prachtige meid...
Dinus, geniet lekker van je kraamtijd... laat je flink verwennen
En Gao... *KNUF* rustig aan doen meis.. het gaat goedkomen.. nog ff volhouden...
quote:Gaaaaaaaaaaaaf!!! Gefeliciteerd
Op woensdag 05 december 2001 22:26 schreef Capaja het volgende:
*roffel roffel*
Dinus is sinds vanmiddag 14.42 MAMA
van een 3820 gram wegende dame met de naam ESTHER PAULA
quote:Nog niet dus
Op donderdag 06 december 2001 10:49 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ik ga gauw verder lezen om te zien of er al meer nieuws is!
quote:Sorry Brechtje, maar daar ben je veeeeeel te oud voor. We vertellen alleen maar over kinderen die nog lang niet kunnen FOKken
Op donderdag 06 december 2001 11:30 schreef brechtje het volgende:
ik ben en kind!!!Gaan jullie nu wat over mij vertellen??
NoU????
Je kunt natuurlijk wel zelf wat vertellen: wil je later ook een baby, of hou je het maar bij je kipje?
quote:*jaloers*
Op donderdag 06 december 2001 09:15 schreef jessie het volgende:
bloeddruk wordbij mij tegen het einde steeds lager nu 100 om 70 en in begin van zwangerschap 120 om 85.
Ik haalde dinsdag 148/94, dat was m'n record Gelukkig had ik een ervaren verpleegkundige die me een tijdje rustig liet zitten en daarna nog een keer opnam, en toen was het gedaald tot 132/nogwat. En je dan voor te stellen dat ik voor m'n zwangerschap meestal rond de 100/60 zat. Een lichaam is een raar ding hoor.....
een beter sinterklaas kado kon ik me niet wensen.
Ik zou het wel van de daken kunnen schreeuwen.
maar daar schijn je 3 maanden mee te moeten wachten.
wat een schitterend iets is dit om te horen.
quote:Gefeliciteerd! Wat een mooi cadeau
Op donderdag 06 december 2001 13:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
gisteren heb ik van mijn vrouw te horen gekregen dat we zwanger zijn....yessssssseen beter sinterklaas kado kon ik me niet wensen.
Ik zou het wel van de daken kunnen schreeuwen.
maar daar schijn je 3 maanden mee te moeten wachten.
wat een schitterend iets is dit om te horen.
Gaoxing, het belangrijkste qua "gevaarlijke" bloeddruk is toch je onderdruk?? Die van mij was op het einde ergens tussen de 110 en de 120 en das link. Bovendruk was volgens mijn gyn. niet zo relevant.
quote:nogmaal dank je, en het is echt een geweldig gevoel.
Op donderdag 06 december 2001 14:01 schreef Lois het volgende:
Ook hier nogmaals gefeliciteerd Gebruikersnaam
Geweldig gevoel he?Gaoxing, het belangrijkste qua "gevaarlijke" bloeddruk is toch je onderdruk?? Die van mij was op het einde ergens tussen de 110 en de 120 en das link. Bovendruk was volgens mijn gyn. niet zo relevant.
Ik hoop dat alles voorspoedig is gegaan en dat je nu heerlijk aan 't genieten bent van je kleine meid
Groetjes van Meaghan en een dikke van Jillian.
quote:Hmmm razende hormonen bij je vrouw?
Op donderdag 06 december 2001 14:39 schreef gebruikersnaam het volgende:waar moet ik nu allemaal rekening mee houden?
Ehm.... ik zou zeggen lees alle oude zwangerschap en babietjes topics eens door, dat geeft een aardig beeld denk ik.
quote:Dat je over een maand of 8 pappie wordt!
Op donderdag 06 december 2001 14:39 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
nogmaal dank je, en het is echt een geweldig gevoel.
waar moet ik nu allemaal rekening mee houden?
*wacht met spanning op de foto's*
Gebruikersnaam ook van harte!!
Wanneer is je vrouw uitgerekend?
Hoe voelt ze zich?
Geniet ervan (we wachten vol spanning op een uitgebreid verslag.....).
quote:Van harte gefeliciteerd, Gebruikersnaam
quote:Gefeliciteerd kerel !!!
Waar je (een beetje) rekening mee moet houden :
Je eetgewoontes -> zwangere vrouwen mogen niet alles (geen rauw vlees, kaas van rauwe melk etc)
Er zijn vitaminepreparaten die het risico voor een open ruggetje verkleinen (folium zuur en zo)
En een hoop begrip voor de hormonen die door het lijf van Mevrouw Gebruikersnaam gieren.
Hoop dat de zwangerschap makkelijker verloopt dan die van Mevrouw Dice, dat was 9 maanden kotsen .... (Resultaat mag er zijn overigens)
En ja graag, andere zwangeren, volg Gaoxings voorbeeld en laat duidelijke instructies achter over hoe en wanneer (zo snel mogelijk dus!) ons op de hoogte te brengen van het heugelijke nieuws (en regel alsjeblieft ook een fototje, hoewel daar kan ik weer niks van zeggen, want ik herinner mij zoiets dat mensen bijna begonnen te twijfelen aan het bestaan van Jorden destijds).
O ja, Jorden heeft sinds vandaag een tweede tandje! Ik zou zeggen: Eva, kom op, dat laat je je vast geen twee keer zeggen
Komt echt allemaal goed. Echt waar!
N.
Verder gaan we straks eens even lekker uit eten, want de eerste twaalf weken zitten erop! Toch wel een mijlpaal, met mijn medische historie is het toch allemaal wel heel spannend. Gevoelsmatig "weet" ik dat het allemaal wel goed komt, en daar vertrouw ik ook maar op.
Ik mag absoluut niet mopperen, want afgezien van wat vermoeidheid voel ik me nog steeds perfect. Ow ja...en het Pamela Andersonsyndroom natuurlijk...iemand heeft mijn borsten opgeblazen vannacht . Althans, zo voelt het.
Catoot??? Let je wel op??? Bezint eer ge begint, meis. Of ben ik al te laat ?
Jessie, heb je al een stevig potje vrijen geprobeerd? Schijnt ook te helpen?
Mijn vriendin is bevallen.
Ze is om 18.14 bevallen van een pracht van dochter genaamd Danick. Ze is 50cm en weegt 3140 gram heeft een mooie bos donkere haartjes en grote (nu nog) donkerblauwe kijkers.
De bevalling is dus razend snel gegaan, om 5 uur ging de vk weg omdat ze nog maar 3 cm. ontsluiting had. Om half zes persweeën die ze ruim een half uur heeft moeten wegppuffen. Na 3 persweeën was de kleine er.
Daarna was er even paniek omdat de navelstreng afgebroken was en de placenta dus nog in haar zat. De vk wilde de ambulance bellen maar heeft nog 1x haar hele hand en arm in d'r gestoken (zoals bij koeien) en uiteindelijk is de placenta gelukkig toch afgekomen.
Verder dus alles perfect en heel snel gegaan.
YEAH... beetje een tantegevoel.
3 persweeën hee, wauw! Das supersnel! Ach en als er een baby doorheen kan kan zo'n hand er ook wel even in *oempfff* moet er even niet aan denken
Gaat het nog Jessie? Duurt lang zo he?
Nog lekker 6 dagen bijkomen met behulp van kraamhulp....
Ik heb een foto gemailed naar Lois zodat jullie haar even kunnen zien!
Nu fluks weer achter die pc vandaan, er moet gevoed worden.
m.a.w. : de bar gaat open
Vanmiddag wezen wandelen nou ja wandelen, 2 straatjes om en toen kreeg ik me een pijn rechtsonder in me buik. Moest blijven staan en kon haast niet meer vooruit. Dus met man hele kleine stapjes naar huis gedaan. Thuis aangekomen deed het nog even pijn en toen zwakte het af. Of dat nou een wee was ik weet het niet, was het wel een hele lange en een hele pijnlijke. We gaan dalijk nog maar een straatje om, wie weet helpt het met iets op gang komen. Laten we het hopen.
quote:ik ook straalverliefd hoor, en jaccie en mijn mams......
Op zondag 09 december 2001 17:47 schreef Dinus het volgende:
We zijn helemaal verliefd op ons meisje!!
Ik heb een foto gemailed
m.a.w. : de bar gaat open
* Lois komt net van de weekendarts vandaan.
Eva werd gisteravond ineens koortsig dus wij dachten 'Tandje!'.
Ineens begon ze ook vreselijk te hoesten en dat hield eigenlijk niet meer op. Echt veel heeft ze niet niet geslapen, het hoesten hield haar aardig wakker. De koorts liep ook aardig op dus maar een zetpilletje gegeven.
Vanmiddag was ze toch wel erg benauwd en was haar ademhaling weer piepend en zagend. Dat vonden we op zich niet verontrustend, dat zijn we inmiddels wel gewend.
De koorts en de hoest dat vonden we wel eng. Dus toch maar naar de weekendarts. Die constateerde dat het ze niet alleen zo benauwd was vanwege haar astma maar dat ze ook bronchitis heeft. Antibiotica voorgeschreven gekregen en de inhalator-medicijnen (die ze normaal elke dag krijgt) zijn verdubbeld. Pfff dat was me het nachtje wel weer.
Zo zielig, na elke hoest moet ze nu ook vreselijk huilen omdat het volgens mij helemaal rauw en pijnlijk is daarbinnen. Geslapen heeft ze nauwelijks en ze is echt doodop.
Hopen dat ze vannacht een beetje beter slaapt.
Ow wat een mooie meid
Jessie: toe nou joh, schiet eens op, straks haal ik je nog in!
Lois: wat een schrik weer, en wat zielig voor 't droppie. En ja, je hebt gelijk: onderdruk is het belangrijkste, aangezien het daarvan afhangt hoeveel zuurstof en voedingsstoffen het kindje krijgt. Maar hier hanteren ze 100 voor onderdruk en 150 voor bovendruk als critische grens. Met een onderdruk van 120 zouden ze me echt niet meer rond laten lopen (Amerika he.....).
Die kijkt echt de wereld in met een blik van "kom maar op, ik ben er klaar voor!"
Lois, wat een ellende weer met je kleine droppie
Geef haar maar een dikke knuf van ons allemaal
En neem er zelf ook maar één
Mbt tot de katten. Ik was er ook heel bang voor dat ze jaloers zouden zijn. Het omgekeerde bleek waar, het liet ze helemaal onverschillig of er nou een baby was bijgekomen of niet. Een leuk verhaal: Mijn rode kater Sjors was tijdens de zwangerschap helemaal leip van mijn buik. Hij wilde er alleen maar opliggen en lag dan zielstevreden te spinnen. Ondanks alle trappen die hij te verduren kreeg van de baby bleef hij stug volhouden. Toen Eva eenmaal geboren was was hij niet bij haar weg te slaan. Als ze op mijn schoot lag te drinken kwam hij erbij liggen. Je kon echt merken dat, als Sjorsje lekker lag te spinnen, Eva heerlijk tot rust kwam. Het was een soort levende versie van zo'n zwangerschapsbelletje aan een ketting
Inmiddels zijn de katten helemaal gewend aan Eva. Eva vindt ze allemaal geweldig (het beweegt tenslotte en er komt ook geluid uit) maar Sjors blijft haar favoriet. Ook al is ze nog zo ellendig of huilerig, als Sjors eraan komt begint ze werkelijk te stralen .
Al met al is me dat 100% meegevallen. Vaak hoor je ook dat katten het makkelijker accepteren dan bijv. honden.
Met Eva gaat het inmiddels wat beter. Het vele hoesten en piepen is wat minder, de koorts wil alleen nog niet zakken. Ze heeft ook aardig geslapen vannacht, wel veel hoesten maar tussendoor ging het beter als de nacht ervoor. De antibiotica houdt ze goed binnen en nog geen tekenen van diarree (wat ze de vorige keer zo erg had van antibiotica). En nu maar duimen dat het snel aanslaat.
Over die antibiotica, die is speciaal voor (kleine) kindjes. En wat doen ze dan? Dan geven ze het een bubbelgumsmaakje
en stoppen het werkelijk barstensvol suiker. Ik snap dat niet hoor, elke dosis bevat de helft medicijnen en de rest is suiker
.
Ik vind dat echt belachelijk.
Allemaal heel erg bedankt voor de lieve wensen
En nu op naar de bevalling van Jessie
quote:Klinkt als dezelfde pijnen die Mw Dice had, behalve dan dat moker-verhaal. Vraag of je man/vriend je lekker onder in je rug masseert
Op maandag 10 december 2001 11:51 schreef Lois het volgende:
Weeën zijn bij iedereen verschillend maar ik kan wel vertellen hoe het bij mij ging. Het begon met wat vage krampen net als menstruatiepijn. Die werden langzaam maar zeker heviger. Ik had de meeste pijn heel laag in mijn onderbuik en in mijn bovenbenen. Rugpijn of hele buikweeën heb ik niet gehad. Ik had meer het gevoel dat iemand met een grote moker mijn vagina aan het verbouwen was.
Heel anders dan de oefenweeën en harde buiken want daarbij trok wel mijn hele buik samen.
quote:Dinus,het was het wachten waard: op de foto .Wat EEN PRACHTIGE DOCHTER .
Op zondag 09 december 2001 22:33 schreef Lois het volgende:
Komt ie!! :
[afbeelding]
Ow wat een mooie meid![]()
![]()
En kleine Eva komt er ook allemaal wel bovenop. Al hoop ik niet dat je er de katten voor weg moet doen....
Ik heb gister een programma gezien op tv over allergiën bij kinderen.
Waar de conclusie van was (volgens 1 of andere Drs) hoe schoner je op je kind bent hoe eerder ze een allergie kunnen krijgen.
Ben ik ff blij dat die van mij graag in het kippenhok rotzooit
Maar goed tis vast niet de bedoeling dat je ze voortaan in een vuilnisbak laat slapen
oh ja en jessie, bij mij begonnen de weeën meteen met ontsluitingsweeën... dat voelt alsof er een hele collone van legervoertuigen over je heen rijdt, dus dat herken je wel als het begin van een bevalling
quote:Oe, wat een plaatje zeg
Op zondag 09 december 2001 22:33 schreef Lois het volgende:
Komt ie!! :
[afbeelding]
Ow wat een mooie meid![]()
![]()
Ook heeft hij bepaalde allergiën getest, en groot was onze opluchting toen bleek dat Eva niet allergisch reageerde op 1 van onze katten, en ook niet op voedingsmiddelen.
Hij heeft wat dingen voorgeschreven om haar weerstand te verhogen en gaat nog even nadenken over welke hom. medicijnen hij verder bij Eva wil gebruiken. Het nu al toedienen heeft toch geen zin omdat ze nog aan de antibiotica zit.
De start van al haar luchtwegklachten was net een weekje na haar 2e inenting. Dat vond de arts niet zo toevallig, inentingen zorgen voor een onbalans in de weerstand van een kindje en dan komen dit soort dingen naar voren *aldus de dokter*. De toename van het aantal allergiën bij kinderen wordt ook toegeschreven aan het inentingsbeleid van de laatste jaren. (Vandaar alle "kritisch prikken"info in de wachtkamer)
We horen volgende week welke medicijnen Eva van hem gaat krijgen en dan maar hopen dat het helpt. Ik heb er in ieder geval vertrouwen in!
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 10-12-2001 20:23]
Maar, doe rustig aan hoor, ik bedoel er helemaal niets mee...
(Offuh, is geen nieuws goed nieuws?)
Oh, wat is het mooi, prachtig en geweldig om een kindje te krijgen......
En wat een gevoelens komen er boven, gisteren was er een jongetje met kanker op tv, die zou snel sterven en vertelde aan Willibrord Frequin dat niet erg te vinden. Dat gaat me nu nog veel meer door merg en been dan voorheen. Dan kan je niet anders dan je kleintje stevig tegen je aandrukken en wensen dat haar al het leed bespaard zou mogen blijven, hoewel je weet dat het niet kan.
Nog even 2 fotootjes van onze kleine scheet:
[Dit bericht is gewijzigd door Dinus op 11-12-2001 17:52]
ook van Swets van harte!
Weet trouwens niet echt of het hier thuishoort.. mwoah, ik vind eigenlijk van wel...
Hoorde net van m'n schoonzusje dat haar ICSI-behandeling niet goed is gegaan. De weggenomen eitjes zijn niet aan 't delen geslagen...
Ik had 't ze zo gegund... En ik baal er behoorlijk van..
Ik weet wat het is voor je schoonzusje, Esther is ook op een speciale manier ontstaan, en we ervaren haar komst ook als een klein wondertje hoor!
Ik hoop heel erg dat het wel gaat lukken voor hen om een kindje te krijgen.
Zo ff BB en de soapies kijken en dan maar weer een blokkie om.
Ik hou jullie op de hoogte ( tot vervelends toe )
Ze kreeg het heel benauwd en kreeg uitslag. Lois is meteen met haar naar de huisarts gegaan en is doorgestuurd naar het ziekenhuis. Ze denken aan het RS-virus. Ze was zo vreselijk aan het hoesten en huilen, hoe meer ze moest huilen, hoe meer ze moest hoesten enz enz. Ze kon van benauwdheid niet meer eens meer drinken (en die heeft altijd honger).
Lois mag vannacht bij haar blijven. Er mag maar 1 ouder blijven, heel fijn, Clark moet dus naar huis.
Ze ligt in een box (zo'n isolatiekamertje) tussen de brandwondenpatientjes.
Ze hebben haar hele goede medicijnen gegeven en gelukkig gaat het iets beter met de benauwdheid.
Als ik nieuws hoor hou ik jullie uiteraard op de hoogte.
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 18:41 schreef Karin het volgende:
Eva is vanmiddag opgenomen in het ziekenhuis
Van Havoc en mij veel sterkte aan Lois, Clark en het wichtje zelf
quote:Het is echt een plaatje Dinus, geniet er maar lekker van. En ja, een kindje krijgen is geweldig!
Op dinsdag 11 december 2001 17:45 schreef Dinus het volgende:Oh, wat is het mooi, prachtig en geweldig om een kindje te krijgen......
Nog even 2 fotootjes van onze kleine scheet:
quote:Lois en clark, heel veel sterkte, ik hoop maar dat Eva snel opknapt en dat ze dan weer snel lekker bij jullie thuis is.
Op dinsdag 11 december 2001 18:28 schreef jessie het volgende:
Dinus, wat een poepie zeg!!!!!!!!!!
Maar hoe is het nu met jou?
Hoe heb je de keizersnee ervaren?
Deed de ruggeprik zeer?
En hoe is het nu met de napijn?
En geef je borstvoeding en lukt dat en mag dat ook gelijk na een ruugeprik?
Jessie, ik weet niet of het verstandig is om mijn ervaring met de keizersnee te lezen, iedereen zal het toch op haar eigen manier ervaren. Mijn ervaring is wat gekleurd door vroegere ervaringen met hyperventilatie. Het is volgens mij wel handig als je je goed laat voorbereiden op wat je kan ervaren tijdens de hele operatie en wat er mogelijk is als je je eventueel niet goed voelt. Ik kan je wel zeggen dat ik van de ruggeprik op zich niets heb gevoeld omdat mijn rug verdoofd was door een ijskoude gelei. Tijdens de operatie heb ik om extra zuurstof gevraagd, en dat kreeg ik zonder problemen.
Ik mocht Esther meteen aanleggen toen ik op de kamer terug was. De napijn is me meegevallen, maar ik heb ook van iedereen op de afdeling te horen gekregen dat ik er wel snel weer op de been was. Ik heb twee dagen daarna bijvoorbeeld alweer alleen gedouched.
Maar jij gaat toch "gewoon" bevallen?!?!
Nog ff volhouden meid!!
Dinus, wat een prachtmeid.
Een heerlijk koppie, echt om verliefd op te worden.
Jessie, kom op... we hebben nu allemaal lang genoeg gewacht!
Hou je taai!
Voor nu, knuf voor alledrie.
We denken aan jullie,
Liefs, Nicky...
quote:
Eva is vanmiddag opgenomen in het ziekenhuis
quote:*hier heel erg van schrikt* Ocherm!!
Eva is vanmiddag opgenomen in het ziekenhuisZe kreeg het heel benauwd en kreeg uitslag. Lois is meteen met haar naar de huisarts gegaan en is doorgestuurd naar het ziekenhuis. Ze denken aan het RS-virus. Ze was zo vreselijk aan het hoesten en huilen, hoe meer ze moest huilen, hoe meer ze moest hoesten enz enz. Ze kon van benauwdheid niet meer eens meer drinken (en die heeft altijd honger).
Lois mag vannacht bij haar blijven. Er mag maar 1 ouder blijven, heel fijn, Clark moet dus naar huis.
Ze ligt in een box (zo'n isolatiekamertje) tussen de brandwondenpatientjes.
Ze hebben haar hele goede medicijnen gegeven en gelukkig gaat het iets beter met de benauwdheid.Als ik nieuws hoor hou ik jullie uiteraard op de hoogte.
quote:Nou Jessie klagen doe je zeker niet .Kan het heel goed begrijpen dat je er van baalt.Natuurlijk wordt er tachtig keer per dag gevraagt hoe het gaat of je al iets voelt.En natuurlijk krijg je ook heeeel vaak te horen nog even volhouden.
Op dinsdag 11 december 2001 09:59 schreef jessie het volgende:
Ik kom hier lekker weer even klagen!!! Nog steeds niks. Elke nacht en ochtend denk ik nu gaat het gebeuren ( slaat nergens op want het kan ook smiddags of savonds natuurlijk) maar dan gebeurt er toch weer niks. Ik vind het nu echt echt echt echt echt niet leuk meer. Begin nu ook angstig te worden. Als alles maar goed gaat/is met de kleine. Overmorgen alweer naar het ziekenhuis. Nou ja in ieder geval ben ik maandag of dinsdag mamma. Maar hoe goed ik me 40 weken voelde hoe klote voel ik me nu. Bah!!!
Ik hoop dat ze snel weer beter is.
Heel veel sterkte deze dagen en vooral beterschap natuurlijk.
En Jessie??? Nog steeds aan het wandelen?
* spookvrouw geeft een tas vol sterretjes voor Eva aan Lois om een beetje op te beuren
voor jullie.
Allemaal heel erg bedankt voor de goede wensen, enne.......Jessie pers dat kind er nou toch uit meid
Eva ligt trouwens naast de verlosafdeling waar vanmorgen vroeg een trotse as. papa over de gang heen gilde :Joepppppie het is al 5 centimeter!!
Jessie kom op meid.. nog even volhouden hoor en baal maar lekker hier want daar zijn we voor
Er zijn nog geen uitslagen van de testen die gedaan zijn. Dus eigenlijk geen nieuws sinds vanmiddag.
Geen nieuws uit het ziekenhuis is goed nieuws hoop ik.
Nog even een link die wat meer uitleg geeft over RS: http://www.babyinfo.nl/rubrieken/dokter/kinderziekten/art_kinderziekten_RS-virus.asp
Kay heeft ongelofelijke last van krampjes ... en zijn ouders dus ongelofelijke last van slapeloze nachten ... Weet een van jullie toevallig een trucje om eea wat makkelijker te maken voor hem ??
[Dit bericht is gewijzigd door Gaoxing op 13-12-2001 09:19]
Maar zo lang je geen regelmatige weeen heb zal je toch nog effies gedult op moeten brengen.
Maar je moet maar zo denken het begin is er,en volgens mij (een ervaren moeder heb 4 kinderen) gaat het nu heus wel door zetten en loop jij niet tot dinsdag hoor.Hoop het voor je .en als je een potje wil janken lekker doen hoor ,logisch je emoties zijn erg hoog nu.
Sterkte he . INGRID>>>>>>
ps nog even een tipje ga lekker onder de douche en dan goed met de sproeier van onderen dat stimuleert de baarmoeder en wordt de boel weker van binnen .
En dan maar hopen dat het doorzet bij mij hielp het .
was een tip van me verloskundige hoop dat het bij jou ook helpt.
Of je kan ook in een bad gaan zitten lekker warm als je die hebt?????
quote:Centangeli halen, van het merk Bloem. Echt een wondermiddel tegen krampjes! Een paar druppels doen de truc al. Wel gaan ze eerst harder brullen, want het smaakt erg vies. Maar 2 minuten later zijn de krampjes weg
Op donderdag 13 december 2001 08:20 schreef dice het volgende:
Lois, Heel veel sterkte met Eva ... hoop dat het snel ophoudt ...
Kay heeft ongelofelijke last van krampjes ... en zijn ouders dus ongelofelijke last van slapeloze nachten ... Weet een van jullie toevallig een trucje om eea wat makkelijker te maken voor hem ??
Zie: http://www.bloem-natuurprod.nl/dutch/centangeli.html
Hier kun je ook verkoopadressen vinden.
Sterkte!
quote:Het verliezen van de slijmprop heeft geen consequenties voor de bevalling hoor. Ik denk dat "gezondheid" in de war is met het breken van de vliezen. Als dat is gebeurd moet je binnen 48 of 72 uur bevallen (ligt aan ziekenhuis). Breken de vliezen als je kindje nog niet ingedaald is, dan mag je niet meer lopen! Want dan zou de navelstreng afgekneld kunnen worden. Overtuig je dus van het feit of je kleine is ingedaald ja of nee. Dan kun je je daarop voorbereiden.
Op donderdag 13 december 2001 12:04 schreef jessie het volgende:
Hoi gezondheid, bedankt voor de tips!! Heb geen bad, maar ga dalijk lekker weer even onder de douche. Heb namelijknog steeds last van me rug.
Heb doorgegeven van de slijmprop aan de man, maar hij reageerde met het zegt allemaal niks. Echt een vent waarvan je denkt,lekker positief NOT.
Vanmiddag als man uit werk komt ook maar weer even wandelen, en ook maar weer ananas halen. Die kleine moet er nu uit voor zaterdag (anders is die engerd bij mijn bevalling, ofna zaterdag en voor dinsdag, lol)
Nou tot later weer
Ik hoop dat het nu gauw doorzet, Jessie. En dat je niet bij die hork hoeft te bevallen
Doei doei
[catootjemode]
GO GIRL GO!!!! JE KAN HET HEEE!!
[/catootjemode]
quote:*gilt mee* Pers dan!! PERSSS DANNN!!!!
Op vrijdag 14 december 2001 09:14 schreef No Nick het volgende:
Goed zo Jessie!!
Ga zo door meis.. ik puf gewoon lekker met je mee hoor[catootjemode]
GO GIRL GO!!!! JE KAN HET HEEE!!
[/catootjemode]
(en succes lieve Eva, hoop dat het beter met je gaat)
quote:Toot, eerst moeten de weeën goed op gang komen en moet ze volledige ontsluiting hebben anders...
Op vrijdag 14 december 2001 09:30 schreef Catootje het volgende:[..]
*gilt mee* Pers dan!! PERSSS DANNN!!!!
(en succes lieve Eva, hoop dat het beter met je gaat)
PUF PUF PUF PUF PUF PUF PUFFFFFFFFFFFFFF...
Kom op jessie, je kan het!!!!
(en jij ook Eva... kom op meis, wordt snel beter )
Geef een gil als we echt mee mogen puffen en persen
(en ook ik hoop dat het een beetje beter is met Eva!)
Doei doei
Heel veel sterkte,
Goed nieuws om maandag ochtend mee te beginnen.
Dit zal het eerste topic zijn dat ik open maandag ochtend.
Lois en Clark,
Heel veel sterkte met jullie kleine meid.
quote:Mag ik ook gillen ivm je plaatje?
Op vrijdag 14 december 2001 09:51 schreef Kleintje het volgende:Geef een gil als....
Doei doei
Neem lekker een warme douche, dat bevorderd de weeën
* No Nick gaat heel hard duimen dat het opschiet voor je...
Ik heb vanmorgen weer een echo gehad, en Gao, je had gelijk.
Het is een echte baby!!!! Met handjes en voetjes en het trapt en zwaait en doet....
Ik heb het droog gehouden maar zit voor het eerst even op de roze wolk hoor. Gyn was ook zeer tevreden, het ziet er goed uit, en "wij" mogen over 4 weken weer terugkomen.
Succes!
Janneke
Leah, wat is dat mooi he, zo'n echt babietje in je buik.
Ik ben weer even uit het ziekenhuis waar weer vanalles is gebeurd is de afgelopen 48 uur.
Gisteren kwam ik in het ziekenhuis en was er nog steeds geen uitslag. De kinderarts kwam langs en die vond Eva zover opgeknapt dat het "sprayen" (medicijnen onder druk met zuurstof) vervangen kon worden door gewone inhalatie-medicijnen (zoals we dat thuis al deden). Dat scheelde een hoop stress want sprayen duurt 10 minuten en al die tijd was ze dan hysterisch. Eva werd weer wat vrolijker en knapte aardig op. 's Middags kwam ineens de zuster zonder beschermende kleding binnen lopen en liet zo de deur openstaan. Toen wij heel verwonderd keken zei ze: Tsja de uitslag van de 2e test is toch negatief, de isolatie kan er af. Wij wisten van geen uitslag dus ik werd behoorlijk boos (liep er al de hele dag over te zeuren en we hoorden maar niks). Ik zei al: 2e test?? Er is er maar 1 gedaan hoor. Die test is niet geweldig gegaan dus ze hebben al gezegd dat als het negatief zou zijn, het aan het slijmmonster kon liggen omdat dat erg bebloed was (door de bloedneus).
Hmmm daar wist deze zuster niks van maar ze ging het gelijk even opzoeken.
10 minuten later dikke paniek, de deuren moesten gelijk weer dicht en alles moest weer ontsmet. Wij hadden gelijk, er was nog maar 1 keer getest en die was dubieus.
Oeps.........
Besloten werd om vrijdag (vandaag dus) de test te herhalen.
's Avonds ging het ineens weer een stuk slechter met Eva. Ze werd heel erg benauwd en de rare uitslag kwam weer helemaal terug. Wij schrokken daar enorm van. De verpleegkundige vond het niet alarmerend genoeg om daarvoor de kinderarts te bellen maar ze zou het de volgende dag melden.
Vanmorgen kwam de kinderarts en die hoorde Eva al piepen en zagen in de deuropening. Hij besloot (gelukkig) dat ze nog in ieder geval 1 nachtje moest blijven. Wij waren heel bang dat we haar zo benauwd mee naar huis kregen.
Over de uitslag op haar lichaampje...tsja.... hij vond het een typisch geval van medicijnallergie.De uitslag was inmiddels alweer weggetrokken dus helemaal zeker was hij niet.Terwijl de arts van de dag daarvoor het absoluut zeker wist, dit was geen medicijnallergie. Ik heb ze dus ook gevraagd of ze voortaan eerst even willen overleggen en dan allemaal hetzelfde verhaal willen vertellen,dat is voor mij een stuk duidelijker.
Vanmiddag kregen we de uitslag van de 2e RS test. Die was wel positief (zoals we wel dachten). Eva blijft dus nog lekker even geisoleerd liggen.
Vandaag ging ze heel lekker, lekker kletsen, weer lachen, eindelijk weer een beetje de Eva terug die we al een week missen.
Vanavond ging het ineens weer mis, weer benauwder en wederom die vervelende uitslag weer terug. We hadden al hoop dat ze misschien morgen weer naar huis mocht, maar dat staat inmiddels alweer op losse schroeven.
Het gaat echt op en neer, haar toestand.
Jeroen slaapt vannacht weer daar, kan ik weer een beetje slaap inhalen.
Ow vergeet ik nog bijna, tussen alle ellende door heeft tand 2 zich ook laten zien. Er prijken nu 2 mooie witte streepjes in haar onderkaak. Geweldig lief gezicht is dat .
Tot later.
Sterkte
En Eva, kom op meissie snel beter worden!!
En dan ons Loisje...Wat ontzettend maar dan ook ontzettend rot voor jullie... Lijkt me heel vervelend om je kind zo zielig te zien. Alle succes van de wereld toegewenst, minus een klein beetje voor Jessie.
De details weet ik eigenlijk niet meer, zo overdonderd door het nieuws dat ik de rest niet meer op kon nemen.
quote:HOERA!!!
Op zaterdag 15 december 2001 14:19 schreef Karin het volgende:
Eva komt zo naar huis!!!!!!De details weet ik eigenlijk niet meer, zo overdonderd door het nieuws dat ik de rest niet meer op kon nemen.
geniet er van dat jullie drietjes weer thuis zijn!!
Lois, geweldig goed nieuws dat Eva weer naar huis mag!!!
Heerlijk weer thuis *zucht van verlichting* want wat liggen er toch doodzieke kindjes daar bah..... Dan knijpen wij onze handen dicht met een "eenvoudig" RS gevalletje.
Pffffff alle emoties daar (voornamelijk de 'verhalen' van andere babietjes) gaat je niet in je koude kleren zitten.
Maandag ga ik maar even in overleg met mijn baas of ik nog wat langer vrij kan krijgen, door die &*&#%euro wordt dat misschien nog moeilijk. Jeroen kan zowiezo geen vrij meer nemen, die kreeg vrijdag al te horen dat hij maar beter kon komen anders...... Stelletje lamzakken daarzo.
Jessie, hou je taai!!! de 1e centimeters duren lang maar je kan het wel!!!! Ik duim (en puf) met je mee!!
Kom maar op : altijd *pufpuf* is *puf* Kortjakje *pufpufpuf* ziek *puhuuf*
* Lois weet alles nog
Jessie zet 'm op!!!!!!!
Enne we horen niks van jessie die is stiekem aan de gang denk ik .>>>>>>>>>>>>>
Nog even iets anders voor alle forum moeders hier.Leek me eem leuk idee om foto,s van jullie kleintjes hier te plaatsen en dan allemaal zo veel mogelijk in de kerststemming.Lijkt me wel leuk.Of is het geen grappig idee????
INGRID>>>>>>
Zielig hoor, zo'n ukje.
Vandaag leek het wel weer wat beter te gaan. Tot mijn grote vreugde heeft hij heeeel erg veel gedronken vanmiddag. En vanavond heeft Jorden zelfs nog een warme maaltijd gehad (een half potje). Dat ging niet echt goed, maar goed. Daarna was hij klaar- en klaarwakker, dus daarom afwisselend van mijn op Marco's schoot en terug. Best wel vrolijk, dat wel.
In elk geval, toen werd het tijd voor zijn medicijn. Dat was geen succes. Hij vindt het geloof ik echt niet lekker. Het gevolg: de hele warme maaltijd kwam er weer uit! Zielig hoor!
Na hem weer helemaal verkleed te hebben, hebben we hem meteen in bed gelegd. Een kwartiertje huilen, en nu slaapt-ie. Straks maar weer proberen hem een fles te geven en penicilline. Wat een gedoe *zucht*.
quote:Van dit jaar heb ik nog niks, maar die van vorig jaar zag er zo uit:
Op zaterdag 15 december 2001 21:21 schreef gezondheid het volgende:
Nog even iets anders voor alle forum moeders hier.Leek me eem leuk idee om foto,s van jullie kleintjes hier te plaatsen en dan allemaal zo veel mogelijk in de kerststemming.Lijkt me wel leuk.Of is het geen grappig idee????
INGRID>>>>>>
Mijn dochtertje krijgt een soort van hard blaartje aan de binnenkant van het bovenlipje, is dat nu een gevolg van slecht aanleggen of is het normaal??
Ik hoop dat iemand me antwoord kan geven........
Ik zal proberen morgen ook wat foto's te plaatsen.
Nu eerst bedtijd want we zijn allemaal gesloopt
groetjes Kruimel (meneer Jessie)
fantastisch nieuws!! gefeliciteerd!!
GEFELICITEEEEEEEEEEEERD!!!
En Bo, welkom meis... er zijn inmiddels genoeg vriendjes en vriendinnetjes hier dus kom op dan gaan we FEESTUH!!!
En Lois, fijn dat Eva weer thuis is.
Ik wil alleen nog wel even opmerken dat, van wat ik zo van je hoor en lees, ik toch een beetje verbaast ben over de houding van de werkgevers van jou en Jeroen...
quote:Geweldig!!! Van harte gefeliciteerd paps en mams
Op zondag 16 december 2001 05:47 schreef jessie het volgende:
Eindelijk, het is zover Jessie is bevallen van een prachtige dochter die luisterd naar de naam Bo.
Ze is 3700 gram en is geboren op 16-12-2001 om 1:27.Ik zal proberen morgen ook wat foto's te plaatsen.
Nu eerst bedtijd want we zijn allemaal geslooptgroetjes Kruimel (meneer Jessie)
Jorden: gauw beter worden (jeetje: tis nu meer een baby-ziekenboegtopic)
Dikke knuf voor Bo!
quote:Dankje, is een geruststelling!
Op zaterdag 15 december 2001 22:44 schreef just me het volgende:
Waarschijnlijk komt het gewoon van hard zuigen en is dit heel normaal !
ik ben de zwager van jessie broer van kruimel
en Bo is dus mijn nichtje
ik zal straks nog meer foto's op een pagina zetten
en een linkje hier plaatsten
Gefeliciteerd, wat een mooi meissie.
daar staan meer foto's van Bo
er zijn 3 pagina's met tumbnails
als je de tumbnails klinkt krijg je ze in 800 x 600 formaat
kruimel heeft ook foto's geschoten natuurlijk als trotse papa
maar die volgen later nog
En fijn dat Eva weer thuis is!
Jee wat een heerlijk bekkie heeft ze! Ik zit hier tegen mijn hormonen te vechten! IK WIL OOK!
Eva, Lois en Clark... wat fijn dat ze weer thuis is! Ik hoop dat ze nu met sprongen vooruit gaat nu ze de liefde van jullie allebei weer kan voelen!
Nausicaa en Jorden, jullie sterkte tegen deze griep! op zijn bolletje!
Treintje zit hier helemaal te kwijlen...
die ligt in zijn box te slapen maar ik weet zeker dat als hij strax de foto's ziet dattie gaat kwijlen
En Eva meis, blij dat je weer thuis bent inderdaad
Gaat het wel weer een beetje?
Natte kus van Esther voor Bo
Enne Catootje, zullen we dan ook maar zo'n weddenschap over jou gaan afsluiten??? Voor mei 2002 ben je ook zwanger? Wedden?
Morgen meer over Jorden.
quote:en ik durf er nog een pot boven op te gooien door te zeggen dat jij dan ook zwanger bent tootje
Op zondag 16 december 2001 19:27 schreef Catootje het volgende:
Ik sluit hier en nu een weddenschap af..mark my words: voor mei 2002 maakt Kleintje bekend dat ze zwanger is. Ik zet in...ehmmm... een pot Ben en Jerry-ijs!
quote:Ik ga mee
Op zondag 16 december 2001 19:38 schreef moussy het volgende:[..]
en ik durf er nog een pot boven op te gooien door te zeggen dat jij dan ook zwanger bent tootje
quote:* E.T. sluit zich hier helemaal bij aan
Op zondag 16 december 2001 19:38 schreef moussy het volgende:[..]
en ik durf er nog een pot boven op te gooien door te zeggen dat jij dan ook zwanger bent tootje
Eva.. sterkte meissie... Hopen dat je papa en mama 't nu wat rustiger krijgen nu je weer lekker thuis bent...
Jessie en hubby: van harte met Bo!
Jij hebt plannen
Ik ga heel onbeschofd doen en als man hier reageren: ik zet er ook een pot ijs op. Dat je voor mei 2002 zwanger bent. Niet dat ik denk dat je dat ook werkelijk gaat lukken ( ) maar het zou ontzettend leuk zijn!
Succes kleintje!
quote:op 't moment dat ik bovenstaande schreef was er een eitje dat nog wel wat activiteit vertoonde terwijl de overige zes eitjes rechtstreeks het afval in konden. We hadden gemakshalve alle moed maar overboord gegooid.
Op dinsdag 11 december 2001 17:53 schreef E.T. het volgende:Weet trouwens niet echt of het hier thuishoort.. mwoah, ik vind eigenlijk van wel...
Hoorde net van m'n schoonzusje dat haar ICSI-behandeling niet goed is gegaan. De weggenomen eitjes zijn niet aan 't delen geslagen...
Ik had 't ze zo gegund... En ik baal er behoorlijk van..
En nu mogen we pas de 24e testen! (Ja, we.. 't gaat niet om mij maar ze wil niet, maar ik ben zo akelig nieuwsgierig, heb geen nagels meer enzo.. dus ik duw gewoon zo'n clearblue onder d'r neus: Plassen jij!)
*nagels afkluift*
dem! het duurt nog zolang voor we wat weten...
ik wil zo graag de hele prenatal leegkopen voor dat wurm!
ET wat spannend! Hoe kom je de dagen door tot de 24e? Hou je ons op de hoogte?
Dinus gaat alles goed met Esther? Gaat de bv goed? Knap je zelf al weer een beetje op?
Als je dringende bv vragen hebt, dan brul je gewoon keihard JUSTMEEEEEE en dan komt het helemaal goed (deed ik ook altijd) .
Met Eva gaat het niet zo geweldig. Gelukkig niet zo benauwd dat ze niet kan drinken maar wel geweldig veel hoesten en huilen. Gisteravond zat ik er echt helemaal doorheen. De griep die mij al een week dwarszat breekt nu toch echt door, voeg daarbij alle spanningen van de afgelopen week en mijn accuutje was toch echt even leeg. Gelukkig hebben we nog ietsjes kunnen slapen vannacht dus nu gaan we gewoon weer door.
Het is echt vreselijk als die kleintjes zo afschuwelijk moeten hoesten, je zou zo wel willen ruilen.
Ow ja Digger, over onze werkgevers nog even. Die van mij deed wel heel moeilijk toen ik dinsdagavond belde dat ik er niet zo zijn deze week. Maar de volgende dag belde hij al terug om zijn excuses aan te bieden. Dat was wel heel vriendelijk. Ik hoop dat ik deze week nog wat extra vrij kan krijgen, ik wil toch echt zelf voor Eva zorgen nu ze zo ziek is. Maar ja,de euro staat voor de deur en daarbij veel zieken op de afdeling........ moeilijk zal het wel worden.
Jeroens baas is nog lastiger, de enige andere collega van Jeroen die dat werk ook kan heeft ineens een zweepslag in zijn kuit. Dat houdt dus in dat niemand die auto's kan spuiten. Vandaar dat Jeroen toch heen moest. Hij was wel woedend maar ja....... je moet wel. Ze vonden het niet meer dan logisch dat hij toch zou komen, tenslotte was hij niet zelf ziek (dan zouden ze hem niet gebeld hebben). Ze snappen het gewoon niet denk ik.
Catootje... nogmaals.... ik ben nog niet zwanger en ik ga het nog niet worden. 2004 op zijn vroegst! Sorry!
Vergeet niet dat ik nog veeeeel jonger ben dan jij
Dus ik heb die extra jaren nog die jij ouder bent.
Dus kom maar op met dat ijs!
Jij bent nog voor mei 2002 zwanger. Wat zeg ik... waarschijnlijk nog in februari of maart. Met de feestdagen of met valentijnsdag gaan jij en je lover er gewoon compleet tegenaan
Sorry Beelzebubu en de rest dat ik jullie moet teleurstellen. Maar de beurt is eerst aan Catootje!
Lois, logisch dat de spanning je (of liever je lichaam) te veel wordt. Juist als de druk weer een beetje van de ketel is, krijg je dat soort reacties. Kruip maar lekker bij Eva in de lappenmand en vertroetel haar en jezelf lekker. Beterschap voor jullie allebei!
En natuurlijk last bot not least hoe gaat het met onze kersverse moeder JESSIE?????? en haar kleine vertel vertel.
INGRID<<<<<<<
quote:Kom dames waar blijven de foto,s van jullie kleintjes met betrekking tot de komende kerststemming????
Op zaterdag 15 december 2001 22:33 schreef Rewimo het volgende:[..]
Van dit jaar heb ik nog niks, maar die van vorig jaar zag er zo uit:
quote:
Op dinsdag 18 december 2001 14:26 schreef lily het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand mij vertellen wat een "normaal" HB gehalte is?
Ik lees namelijk steeds andere getallen...
Thnx!
quote:9 maanden...poepie hehwat een hunk! hoe oud issie nu?
quote:Volgens mij ergens tussen de 7 en de 9
Op dinsdag 18 december 2001 16:16 schreef Leah het volgende:
Hej jongens,Kan iemand mij vertellen wat een "normaal" HB gehalte is?
Ik lees namelijk steeds andere getallen...Thnx!
Afgelopen vrijdag zijn we toch maar met Jorden naar de huisarts geweest, omdat hij maar bleef hoesten, verhoging had en zich gewoon niet zo lekker voelde. Hij kreeg toen een penicillinekuurtje voorgeschreven.
Dat was geen succes, zoals ik al kort meldde. Want ondanks de "frambozensmaak" wilde Jorden dit echt niet. Wel zielig hoor, om zo'n kleintje in een houdgreep te nemen en hem dan dat spul naar binnen te gieten. Drama's gewoon. Inmiddels pakken we het iets anders aan (mede op aanraden van Rewimo, thanx), en vermengen we het als het gaat met het een of ander. Danoontje, of een fruithapje, dat soort dingen.
In elk geval, het afgelopen weekend hebben we geregeld een overgeefpartij van Jorden meegemaakt. Echt heel leuk, eerst met veel moeite dat spul naar binnen, dan een fles (als troost), en dan als dank Jorden die alles weer teruggeeft. Kunnen we weer opnieuw beginnen.
Maar gelukkig, langzamerhand ging het toch wel weer wat beter met Jorden. Al zit hij nog wel erg vol. Dus weer overlegd met de huisarts, en een tweede penicillinekuur, er direct achteraan. We zitten er tot ten minste het eind van de week aan vast. Niet zo erg, nu we hebben uitgevonden hoe we het toch aan Jorden kunnen geven, maar het grote nadeel van zo'n kuurtje is dat hij er diarree van krijgt. Ach nou ja, gaat ook wel weer over.
Ondertussen ben ik zelf ook ziek geworden, die fijne griep die zoveel mensen teistert. Ik wil gewoon weer dat het zomer wordt!!
* Rewimo is blij dat haar tip geholpen heeft
foto zijn trouwens wel van webcam kwaliteit (geen dus)
Vanavond gemaakt , euhm vannacht dus, toen ze ziekies dr bed uit kwam.
-edit- rode kruisjes weggehaalt
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 20-12-2001 13:09]
-edit- en weer....
[peter r de vries mode]
dit gaan we tot op de bodem uitzoeken
[/peter r de vries mode]
Ik ben net met Eva naar de kinderarts geweest en alles was prima! Ze is wonderbaarlijk snel aan het herstellen en de medicijnen mochten zelfs omlaag. Ze mag ook weer naar buiten, ze moet alleen eventjes oppassen met contact met verkouden mensen. Eventjes eerst aansterken en dan kan ze alles weer aan.
In januari moeten we nog een keer terugkomen.
Ik merk ook aan Eva zelf dat ze zich veel beter voelt. Ze "babbelt" er weer lekker op los, alles wat ze aan het doen is wordt luidkeels voorzien van commentaar. Ze is ook weer (opnieuw) bezig met omrollen en schuift geregeld zijwaarts door de box heen. Toch wonderlijk, ze was al haar kunstjes kwijt en pakt dat toch snel weer op.
Het heerlijkste is en blijft toch die stralende lach. Wat hebben we die gemist zeg.
Aanvulling :
De post bracht net de homeopatische medicijnen die de Hom. arts voor haar heeft uitgezocht. 2 piepkleine korreltjes die moeten worden opgelost in water. Dan moet ze gedurende 1 dag daar 3 a 4 keer een lepel van nemen en dat moet het zijn.
Het zal mij benieuwen.
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 20-12-2001 15:35]
quote:Wil je niet meer van die fantastische foto's neerzetten. Ik ben nog veels te jong om aan kinderen te denken, maar als ik dit zo zie
Op donderdag 20 december 2001 13:08 schreef moussy het volgende:
en dan nu de rode kruisjes
Naussica hoe is het met Jorden enne waar blijft jou KERSTFOTO van jullie kanjer.En ben je zelf ook al weer wat opgeknapt????
Ingrid>>>>>
Ik zag dat je nog niet precies wist wanneer je uitgerekend bent, dat kan je hier ongeveer uit rekenen.
Heeft het lang geduurt voordat je zwanger was?
quote:Oe oe oe!!! Gefeli!! Ahaaaa, vers aanvoer, want volgens mij is iedereen hier alweer zo'n beetje bevallen...
Op vrijdag 21 december 2001 13:42 schreef hollandse_drop het volgende:
Ik ben Zwanger !!!Jippiee !!
zie hier:
![]()
![]()
* Ik zei nog, ik doe het even voor*
quote:Hahaha, oe....kan ik dat nog inhalen
Op vrijdag 21 december 2001 17:23 schreef Leah het volgende:
Hee hee Catoot! Ik moet nog een maand of zes!
* Ik zei nog, ik doe het even voor*
Hier is het nog steeds nagelbijten...
1e kerstdag gaat er getest worden.. Schoonzus mee op sleeptouw nemen en afleiding zoeken.. 't lukt ons aardig tot nu toe..
Morgen ff iets leuks kleins kopen. Als 't wel raak is wil ik dat er wat onder de boom ligt
Heeft iemand wel eens gehoord dat mensen kunnen 'zien' dat je zwanger bent?
Mijn schoonzus werkt in een winkel en een klant kwam afgelopen week op haar af *fluistert* Ben je zwanger?. Schoonzus: 'Hoezo'?'
Klant: dat kan ik zien...
Ik hoop zo dat ze gelijk heeft........
Maar eerste kerstdag dus echt nieuws hier..
Rewimo wat is Christan toch onweerstaanbaar met die prachtige ogen! Wat een snoetje!
ET je begrijpt natuurlijk wel dat ik beide kerstdagen vol spanning ga F5-en hier. Spannend!!
quote:Gefeliciteerd!!!
Op vrijdag 21 december 2001 13:42 schreef hollandse_drop het volgende:
Ik ben Zwanger !!!Jippiee !!
zie hier:
![]()
![]()
quote:Tja, die ogen heeft ie van papa... Het snoetje van mij
Op vrijdag 21 december 2001 21:29 schreef Lois het volgende:
Rewimo wat is Christan toch onweerstaanbaar met die prachtige ogen! Wat een snoetje!
quote:Heeeeeey!
Op vrijdag 21 december 2001 15:37 schreef Catootje het volgende:
Oe oe oe!!! Gefeli!! Ahaaaa, vers aanvoer, want volgens mij is iedereen hier alweer zo'n beetje bevallen...
quote:Skiet op jij!!!
Op vrijdag 21 december 2001 23:40 schreef Gaoxing het volgende:[..]
Heeeeeey!
BO
quote:Hij doet eht niet!! *paniek*
Op zaterdag 22 december 2001 15:52 schreef dop het volgende:
[afbeelding]BO
quote:ik had een tikfoutje je was er wel erg vlug bij
Op zaterdag 22 december 2001 15:53 schreef Catootje het volgende:[..]
Hij doet eht niet!! *paniek*
Forum Opties | |
---|---|