Neem ik weer mee voor een volgende keerquote:Op zondag 30 april 2006 20:10 schreef Elefes het volgende:
Mooi Ymke!
Lekkere kleuren en mooie scherptediepte. Bij de vierde had je van mij links net iets meer ruimte mogen nemen (of nog minder).
Niet zo lang meer , de narcissen waren vandaag al bijna helemaal uitgebloeidquote:Op zondag 30 april 2006 20:51 schreef Martijn_77 het volgende:
Tot wanneer lang staan de bollenvelden er nog zo bij?
Dat is jammer.quote:Op zondag 30 april 2006 20:56 schreef Ymke het volgende:
[..]
Niet zo lang meer , de narcissen waren vandaag al bijna helemaal uitgebloeid
Inderdaad.. Ik wilde ook wel eens al die prachtige kleuren op de foto zetten, maar helaas is het niet in de buurt hier en is het er niet van gekomen om er heen te gaan. Volgend jaarquote:
Erg aanlokkelijkquote:Op maandag 1 mei 2006 00:47 schreef PdeHoog het volgende:
Als het goed is, dan staan de tulpenvelden nog in bloeiDe komende week zou je nog kansen moeten hebben
Woensdag gaan Shark en ik een tweede poging wagenquote:Op maandag 1 mei 2006 11:02 schreef Elefes het volgende:
[..]
Erg aanlokkelijk
Helaas erg druk op het moment.. En ik zie me niet vanuit Brabant daar in mijn eentje heen reizen
Woensdag is training helaas..quote:Op maandag 1 mei 2006 11:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Woensdag gaan Shark en ik een tweede poging wagenJammer dat je het druk hebt
Ja P, zet is wat plaatjes neer van afgelopen woensdag, ben wel nieuwsgierigquote:Op maandag 1 mei 2006 11:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Woensdag gaan Shark en ik een tweede poging wagenJammer dat je het druk hebt
Idem dito hierquote:Op maandag 1 mei 2006 12:57 schreef An24 het volgende:
Heb zelf nog geen tijd gehad om te plaatsen....![]()
Die had het te druk met het bekijken van allerlei dingen die ik de vorige keer al had gezienquote:Op maandag 1 mei 2006 13:06 schreef An24 het volgende:
Bollenvelden in Londen...was een succes dus....toch wel gelijk wat bloemies aan je ma gegeven he....of loopt die met eigen camera achter je aan
![]()
![]()
De pot verwijt de ketel dattie zwart zietquote:Op maandag 1 mei 2006 12:57 schreef An24 het volgende:
Ja P, zet is wat plaatjes neer van afgelopen woensdag, ben wel nieuwsgierigheb zelf nog geen tijd gehad om te plaatsen....
![]()
Dan zal deze (voor jou spreekwoordelijke potquote:Op maandag 1 mei 2006 13:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dattie zwart ziet
Ik was van plan om vanavond een paar van mijn fotootjes hier te publiceren....
Laten we het hopenquote:Op maandag 1 mei 2006 13:23 schreef An24 het volgende:
Hey, maar woensdag zouden jullie wel topweer hebben zeg!!!
Het is natuurlijk een van de symbolen van de lentequote:Op maandag 1 mei 2006 13:35 schreef Ymke het volgende:
Ik heb de bollenvelden nu gezien en gefotografeerd maar ik snap eigenlijk niet dat iedereen er zo weg van is , ik vond er maar weinig spectaculairs aan
Ongelooflijk hoeveel duitsers er in Lisse waren , ik kwam er per ongeluk terecht , wel ok om altijd je camera bij je te hebben .quote:Op maandag 1 mei 2006 13:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een van de symbolen van de lenteEn typisch Hollands
Maar goed...eigenlijk zijn het gewone dood-ordinaire bloemen
Duitsersquote:Op maandag 1 mei 2006 13:41 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoeveel duitsers er in Lisse waren , ik kwam er per ongeluk terecht , wel ok om altijd je camera bij je te hebben .
Ik heb hier en daar wat foto's gezien van de keukenhof, maar ik kon er niet warm van worden. Ik zie veel liever die grote velden met hier een daar een verdwaalde kleur bol er tussenquote:Ik ben ook nog nooit in de keukenhof geweest , heb staan twijvelen maar ik besloot het pas te gaan doen als ik gepensioneerd ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |