abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 april 2006 @ 23:29:28 #76
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_37020227
quote:
17/04 Vroege Vogelochtend, park geopend vanaf 07.00 uur 's ochtends. Vroege vogels kunnen dan in alle rust ervaren hoe de dag op Keukenhof begint. De zon komt op, de vogels beginnen de fluiten, de bloemen ontluiken … Een feest voor het oog. En de ideale gelegenheid om ongestoord te filmen en fotograferen.
Dat is dus morgen... Voor wie niet zo belachelijk vroeg op wil staan op 2e Paasdag:
quote:
Easterparade

Dit jaar is er, speciaal op Keukenhof, alweer voor de 3e maal de inmiddels traditionele Easter Parade. De Nederlandse Hoeden Vereniging en Stichting Hoedenplatform nodigen u uit 17 april 2006, 2e paasdag, Keukenhof, Lisse.

Iedereen is van harte welkom om met zijn of haar eigen (gemaakte) hoed te paraderen door het park. Voor de meest originele, leukste, mooiste, hoed is er natuurlijk een prijs. Evenals vorige jaren belooft deze happening een groot succes te worden. Indien u deel wilt nemen aan dit evenement kunt u zich melden bij de VVV/infobalie (vóór de entree). U krijgt hier een nummer waarna u zich kunt laten bewonderen door deskundige juryleden.

Na de laatste ontwerpersshow (16.00 uur) in het Juliana Paviljoen zal, na een kort muzikaal intermezzo, de vakjury de winnaars bekend maken en de prijs uitreiken. Als afsluiting vindt er een fleurige en vrolijke optocht plaats (de zgn. Easterparade) met alle deelnemers door het park, waar op een bloemige locatie nog een groepsfoto gemaakt zal worden.

Als extraatje doopt Keukenhof om 14.00 uur samen met de “Red Hat Society” dames een nieuwe tulp; We hopen op veel rode hoeden voor deze gelegenheid.

De Keukenhof

Ik zal morgen wel laten weten of de bolletjes er een beetje leuk bijstaan!
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  maandag 17 april 2006 @ 15:32:33 #77
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_37033621

Snapshots langs de weg ergens tussen Noordwijkerhout en Noordwijk.
Wel al wat gekleurde velden, maar voor de echte bloemenzeeën moet je nog een weekje (of twee) wachten.
Volgende week is overigens het bloemencorso!!
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  donderdag 20 april 2006 @ 10:17:55 #78
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_37119963
IK heb net uit een betrouwbare bron vernomen dat het volgende week de optimale tijd is om te gaan kijken. Voor ongeveer 60 euro kan ik zelfs eroverheen meevliegen met iemand.--hoewel het volgende week niet kan.

Ik ga zo een kaart kopen en dan mag die betrouwbare persoon mij vertellen waar ik moet gaan kijken
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_37120097
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:17 schreef Shark.Bait het volgende:
IK heb net uit een betrouwbare bron vernomen dat het volgende week de optimale tijd is om te gaan kijken. Voor ongeveer 60 euro kan ik zelfs eroverheen meevliegen met iemand.--hoewel het volgende week niet kan.

Ik ga zo een kaart kopen en dan mag die betrouwbare persoon mij vertellen waar ik moet gaan kijken
Ik stel een gezamelijke expeditie voor Zolang het maar niet het weekend van 28-30 april is
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 20 april 2006 @ 10:37:43 #80
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_37120503
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
Ik stel een gezamelijke expeditie voor Zolang het maar niet het weekend van 28-30 april is
Dat word lastig. Vanwege het koudere weer worden de bollen ws wat later gekapt, maar ja, dan word het 7 mei in de ochtend. maar later is ws niets meer te zien...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_37120698
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:37 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Dat word lastig. Vanwege het koudere weer worden de bollen ws wat later gekapt, maar ja, dan word het 7 mei in de ochtend. maar later is ws niets meer te zien...
We kunnen natuurlijk een keer doordeweeks 's avonds gaan Dan heb je gelijk een mooie zonsondergang misschien wel
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 20 april 2006 @ 10:52:01 #82
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_37120887
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
We kunnen natuurlijk een keer doordeweeks 's avonds gaan Dan heb je gelijk een mooie zonsondergang misschien wel
leuk idee
pi_37121680
Hey wat een leuk idee....ik zou ook nog steeds wel mee willen, afhankelijk van wanneer jullie willen gaan natuurlijk...heb het een en ander aan spannends op de agenda staan, geen idee hoe dat allemaal uit gaat pakken....
pi_37123005
quote:
Op donderdag 20 april 2006 11:16 schreef An24 het volgende:
Hey wat een leuk idee....ik zou ook nog steeds wel mee willen, afhankelijk van wanneer jullie willen gaan natuurlijk...heb het een en ander aan spannends op de agenda staan, geen idee hoe dat allemaal uit gaat pakken....
Hebt gij de beschikking over eigen vervoer Of kom je met het OV
pi_37124446
Hmmm helaas OV.....
pi_37124924
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:57 schreef An24 het volgende:
Hmmm helaas OV.....

Voeg me ff toe aan MSN vanavond Dan gaan we even wat afspraken maken
pi_37125155
Kom niet tijdens het bloemencorso, je kan dan echt niet meer rijden in de streek.
En de eerste tulpen zijn nu pas uit de knop, ik zag vandaag velden rood
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  donderdag 20 april 2006 @ 15:53:12 #88
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_37129861
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een kaart van het gebied (1:50k) en ik heb aanwijzigen gekregen van waar de "actie" is en waar we eventueel moeten rijden voor zonsondergangen te kunnen zien enzo.
pi_37131283
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:53 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Ik heb een kaart van het gebied (1:50k) en ik heb aanwijzigen gekregen van waar de "actie" is en waar we eventueel moeten rijden voor zonsondergangen te kunnen zien enzo.
Vanavond even MSN-en denk ik
pi_37139649
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:34 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Vanavond even MSN-en denk ik
Done. .

Joepie , woensdag...bolletjes en bloemetjes.....nu hopen op goed weer...en goed nieuws!!!
pi_37139722
quote:
Op maandag 17 april 2006 15:32 schreef Phoenixx het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wel al wat gekleurde velden, maar voor de echte bloemenzeeën moet je nog een weekje (of twee) wachten.
hé dat is bij mij achter Leuke foto's!
  vrijdag 21 april 2006 @ 08:01:55 #92
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37151629
Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's met zonsondergang, wanneer gaan jullie?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_37151658
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:01 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's met zonsondergang, wanneer gaan jullie?
Het plan is woensdagavond, maar of zonsondergangen erin zitten weet ik niet zeker hoor
  vrijdag 21 april 2006 @ 09:28:57 #94
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_37152659
mijn bron meldde dat de bloemetjes nu aan het uitkomen zijn. Dus er kan gefotografeerd worden. Niet alles staat in bloei, maar toch zeker de komende 2 weken kunnen benut worden voor fotografie.
pi_37153269
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:28 schreef Shark.Bait het volgende:
mijn bron meldde dat de bloemetjes nu aan het uitkomen zijn. Dus er kan gefotografeerd worden. Niet alles staat in bloei, maar toch zeker de komende 2 weken kunnen benut worden voor fotografie.
Mooi Dan kan ik tussen alle bedrijven door nog wel eens wat foto's gaan maken 's avonds of in het weekend
pi_37153320
quote:
Op maandag 17 april 2006 15:32 schreef Phoenixx het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit is redelijk dicht in de buurt waar ik woon.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_37153501
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Het plan is woensdagavond, maar of zonsondergangen erin zitten weet ik niet zeker hoor
Zeg met negativiteit win je geen zonsondergangetjes hoor!
pi_37154527
Op dit moment zijn er in diverse dorpen collages te zien langs de weg, gemaakt van bloemen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zondag 30 april 2006 @ 20:06:19 #99
79550 Ymke
your ghost
pi_37434211
Vandaag gemaakt , heb eigenlijk nog nooit bloemen gefotografeerd

1#

2#

3#

4#

5#

How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  zondag 30 april 2006 @ 20:08:53 #100
87878 M.Ram
ik ben 2 meter 4
pi_37434307
Ik zal zo ff een paar nieuwe foto uploaden gemaakt in Julianadorp.
Ik zeg graag wat ik denk, en ik doe wat ik zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')