Dat is dus morgen... Voor wie niet zo belachelijk vroeg op wil staan op 2e Paasdag:quote:17/04 Vroege Vogelochtend, park geopend vanaf 07.00 uur 's ochtends. Vroege vogels kunnen dan in alle rust ervaren hoe de dag op Keukenhof begint. De zon komt op, de vogels beginnen de fluiten, de bloemen ontluiken … Een feest voor het oog. En de ideale gelegenheid om ongestoord te filmen en fotograferen.
quote:Easterparade
Dit jaar is er, speciaal op Keukenhof, alweer voor de 3e maal de inmiddels traditionele Easter Parade. De Nederlandse Hoeden Vereniging en Stichting Hoedenplatform nodigen u uit 17 april 2006, 2e paasdag, Keukenhof, Lisse.
Iedereen is van harte welkom om met zijn of haar eigen (gemaakte) hoed te paraderen door het park. Voor de meest originele, leukste, mooiste, hoed is er natuurlijk een prijs. Evenals vorige jaren belooft deze happening een groot succes te worden. Indien u deel wilt nemen aan dit evenement kunt u zich melden bij de VVV/infobalie (vóór de entree). U krijgt hier een nummer waarna u zich kunt laten bewonderen door deskundige juryleden.
Na de laatste ontwerpersshow (16.00 uur) in het Juliana Paviljoen zal, na een kort muzikaal intermezzo, de vakjury de winnaars bekend maken en de prijs uitreiken. Als afsluiting vindt er een fleurige en vrolijke optocht plaats (de zgn. Easterparade) met alle deelnemers door het park, waar op een bloemige locatie nog een groepsfoto gemaakt zal worden.
Als extraatje doopt Keukenhof om 14.00 uur samen met de “Red Hat Society” dames een nieuwe tulp; We hopen op veel rode hoeden voor deze gelegenheid.
Ik stel een gezamelijke expeditie voorquote:Op donderdag 20 april 2006 10:17 schreef Shark.Bait het volgende:
IK heb net uit een betrouwbare bron vernomen dat het volgende week de optimale tijd is om te gaan kijken. Voor ongeveer 60 euro kan ik zelfs eroverheen meevliegen met iemand.--hoewel het volgende week niet kan.
Ik ga zo een kaart kopen en dan mag die betrouwbare persoon mij vertellen waar ik moet gaan kijken
Dat word lastig. Vanwege het koudere weer worden de bollen ws wat later gekapt, maar ja, dan word het 7 mei in de ochtend. maar later is ws niets meer te zien...quote:Op donderdag 20 april 2006 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
Ik stel een gezamelijke expeditie voorZolang het maar niet het weekend van 28-30 april is
We kunnen natuurlijk een keer doordeweeks 's avonds gaanquote:Op donderdag 20 april 2006 10:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat word lastig. Vanwege het koudere weer worden de bollen ws wat later gekapt, maar ja, dan word het 7 mei in de ochtend. maar later is ws niets meer te zien...
leuk ideequote:Op donderdag 20 april 2006 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
We kunnen natuurlijk een keer doordeweeks 's avonds gaanDan heb je gelijk een mooie zonsondergang misschien wel
Hebt gij de beschikking over eigen vervoerquote:Op donderdag 20 april 2006 11:16 schreef An24 het volgende:
Hey wat een leuk idee....ik zou ook nog steeds wel mee willen, afhankelijk van wanneer jullie willen gaan natuurlijk...heb het een en ander aan spannends op de agenda staan, geen idee hoe dat allemaal uit gaat pakken....
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:57 schreef An24 het volgende:
Hmmm helaas OV.....
Ik heb een kaart van het gebied (1:50k) en ik heb aanwijzigen gekregen van waar de "actie" is en waar we eventueel moeten rijden voor zonsondergangen te kunnen zien enzo.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
We kunnen natuurlijk een keer doordeweeks 's avonds gaanDan heb je gelijk een mooie zonsondergang misschien wel
Vanavond even MSN-en denk ikquote:Op donderdag 20 april 2006 15:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb een kaart van het gebied (1:50k) en ik heb aanwijzigen gekregen van waar de "actie" is en waar we eventueel moeten rijden voor zonsondergangen te kunnen zien enzo.
Done.quote:
hé dat is bij mij achterquote:Op maandag 17 april 2006 15:32 schreef Phoenixx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Snapshots langs de weg ergens tussen Noordwijkerhout en Noordwijk.
Wel al wat gekleurde velden, maar voor de echte bloemenzeeën moet je nog een weekje (of twee) wachten.
Volgende week is overigens het bloemencorso!!
Het plan is woensdagavond, maar of zonsondergangen erin zitten weet ik niet zeker hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:01 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's met zonsondergang, wanneer gaan jullie?
Mooiquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:28 schreef Shark.Bait het volgende:
mijn bron meldde dat de bloemetjes nu aan het uitkomen zijn. Dus er kan gefotografeerd worden. Niet alles staat in bloei, maar toch zeker de komende 2 weken kunnen benut worden voor fotografie.
Dit is redelijk dicht in de buurt waar ik woon.quote:Op maandag 17 april 2006 15:32 schreef Phoenixx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Snapshots langs de weg ergens tussen Noordwijkerhout en Noordwijk.
Wel al wat gekleurde velden, maar voor de echte bloemenzeeën moet je nog een weekje (of twee) wachten.
Volgende week is overigens het bloemencorso!!
Zeg met negativiteit win je geen zonsondergangetjes hoor!quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het plan is woensdagavond, maar of zonsondergangen erin zitten weet ik niet zeker hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |