Graag!quote:Op zondag 26 maart 2006 22:38 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Zit er niet in. De streek is nog uiterst saai, alleen wat krokussen in bloei.
Ik kom zelf uit de bollenstreek en ben wel bereid om updates te geven + locatie gegevens voor mooie plaatjes.
Ik maar 5minuten op de fiets en ik zit tussen de bollenvelden.quote:Op zondag 2 april 2006 22:01 schreef mgerben het volgende:
[..]
Graag!
Ik moet er 100+ km voor rijden en ben ook niet bekend daar in de buurt ... maar de foto's die al in het forum staan zijn wel erg mooi!
Wederom schrijf ik het even opquote:Op zondag 9 april 2006 17:58 schreef longinus het volgende:
Edit: op de tweede doodweg in Vogelenzang, op de grens met Hillegom en de Zilk.
Nou... op de terugweg zum huis zag ik langs de A9 toch een paar pogingen tot bloeiwerk van een paar tulpenvelden!quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:36 schreef PdeHoog het volgende:Ik ga zaterdag een rondje rijden denk ik
Iig even wat narcisjes op de foto zetten
Zijn wij buren?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:02 schreef CompuMess het volgende:
[afbeelding]
Het schiet niet écht op met die bollen... aanbod nog steeds beperkt tot Narcissen en Krokusspul...![]()
Zou kunnen...quote:
Ah, buren dusquote:Op donderdag 13 april 2006 15:16 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Zou kunnen...
Dit is langs de A9, tussen Alkmaar en hometown Heiloo.
quote:
Kortomquote:Op zondag 16 april 2006 22:03 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb vandaag wat bollenvelden op de foto gezet maar ik vind ze nogal ehhh rommelig...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |