Waar trek ik een conclusiequote:Op zondag 26 maart 2006 22:13 schreef stukovich het volgende:
Weet jij trouwens waar die ruzie over gaat, aangezien je vrij rap er oplos concludeert
Naar aanleiding van dit 'interview' zeg jij letterlijk en ik citeer:quote:Op zondag 26 maart 2006 22:17 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Waar trek ik een conclusie, Ik denk dat het een ruzie om weinig was, maar misschien dat een collega fokker eens kan uitschrijven wat er allemaal gezegd wordt
.
quote:Alle mooien woorden over intergratie in Nederland worden overschaduwd door de bittere realiteit
Ik weet niet wat er precies gebeurt of wat er eventueel daarvoor is gebeurt. Ik vind het wel een grappig filmpje omdat het onderwerp van het filmpje ook integratie was. Ik wil er verder niks meer suggereren hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 22:25 schreef Sjabba het volgende:
Dus die blonde komt er naartoe en deelt de eerste schop uit nadat ze tegen die Marrokaanse meiden aangelopen was. Daarna komt die jongen, haalt ze uit elkaar en brengt de hitlergroet.
En jij wil hiermee suggeren dat de Marrokanen niet goed integreren? Beetje slecht voorbeeld, aangezien juist die jongen en zijn vriendin zich erg asociaal gedragen.
Dat dacht ik ook idd.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:21 schreef B03S het volgende:
Volgens mij lopen ze bijna tegen elkaar aan in die winkelstraat.
0900-wouturrrrquote:Op zondag 26 maart 2006 22:40 schreef Kebab het volgende:
Ok...welke fucking loi cursus moet ik volgen om te kunnen begrijpen wat er geroepen wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |