Op sommige wegen geldt wel een minimum snelheid.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:01 schreef Sportguy het volgende:
De maximum snelheid is geen minimum snelheid.
Waar dan ? En wat is die minimumsnelheid dan ? In Nederland he.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:05 schreef Camplo het volgende:
[..]
Op sommige wegen geldt wel een minimum snelheid.
80km/h op de snelweg.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:16 schreef T_E_O het volgende:
[..]
Waar dan ? En wat is die minimumsnelheid dan ? In Nederland he.
50km/h op een autowegquote:
Koos Spee vertelde dat je de autosnelweg alleen mag berijden met een voertuig die minimaal 60 km/u kan halen.quote:
Ik zat er niet veel naastquote:Op zondag 26 maart 2006 22:25 schreef Tique3 het volgende:
[..]
50km/h op een autoweg
60km/h op de snelweg
De minimumsnelheden op deze wegen zijn de helft van de maximale snelheid.
Je bent gezakt
Op de snelwegen in het noorden van het land, rijden ze met een Fiat Stilo Abarth, dikke sportmodel dus. Overwegend Volvo V70/S80 en Seat Leon. Mijn buurman zit bij de politie en die vertelde dat ze er een regio in NL is die een BMW M5 heeft.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:34 schreef Flyingdutchman het volgende:
Kom ze regelmatig tegen omgeving A'dam. Volvo's, Leon's, Focussen etc.
Flitsauto's zijn meestal Volkswagens en Opels.
Kijk aan...ze hebben de M3 vervangenquote:Op zondag 26 maart 2006 22:38 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
is die een BMW M5 heeft.
onzin, dat zijn snelheden die je voertuig minimaal moet KUNNEN halen om op de autoweg/snelweg te mogen rijden.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:25 schreef Tique3 het volgende:
[..]
50km/h op een autoweg
60km/h op de snelweg
Je bent gezakt
Yep en 70 rijden op de snelweg is voor Lunatics.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
onzin, dat zijn snelheden die je voertuig minimaal moet KUNNEN halen om op de autoweg/snelweg te mogen rijden.
Slinger anders iedere ochtend maar gelijk 300 km file op de bon
Verkeershandhaving Friesland heeft inderdaad een zwarte Fiat Stilo tot hun beschikking heb hem 1 keer zien rijden na de TT in Assen toen er hier een ongeval was gebeurd waar zij ook heengingen.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:38 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
Op de snelwegen in het noorden van het land, rijden ze met een Fiat Stilo Abarth, dikke sportmodel dus. Overwegend Volvo V70/S80 en Seat Leon. Mijn buurman zit bij de politie en die vertelde dat ze er een regio in NL is die een BMW M5 heeft.
tuurlijk! ze gaan je treiteren en ervoor zorgen dat je een overtreding gaat maken!quote:Op zondag 26 maart 2006 21:57 schreef Camplo het volgende:
Zijn die nou eigenlijk wel te herkennen?
Ik heb altijd vrees bij Volvo's, en bij Peugeot 307's. In me eigen town ben ik vooral op m'n hoede voor Opel Corsa's.
Maar zo in het algemeen die camera zie je toch altijd wel hangen? Ik check ze altijd zeker s'avonds en op landweggetjes wat ik inhaalt.
Maar toch is het sneaky, soms haal je 150 in en dan denk ik zouden ze je nu al meteen aan de kant flikkeren? Of weet ik veel wat anders. Dat zie je op TV never, maar een maat haalde ff in reed 120 waar je 80 moch, zakte toen terug naar 85 en toen werden we aan de kant gezet met de vraag waarom ie ging inhalen en waarom met die snelheid. Ja hoe sneller hoe beter en daarna zakte ie terug.
Ja dat zag de agent ook.
Nu net bij Blik op de Weg werd er één voor jan doedel stilgezet en ergens had die man wel een point wat ie zei. Die agent wou inhalen en iemand sloeg linksaf. Die man in die auto had ook kunnen schrikken van hola shit er komt er één snel aan. Maar volgens de agent was er niks aan de hand.
Beetje doelloos dus.
Ooit iemand stilgezet door zo'n auto? Of iemand ze ooit zien rijden? Heb ze wel stil zien staan maar nog nooit rijdend kunnen betrappen helaas.
Zeker s'avonds op provinciale wegen kijk ik altijd uit met het inhalen van auto's. Weet niet of iemand die weg van de A2 naar Helmond kent (N-zoveel) Den Bosch - Veghel - Helmond, maar daar is dus hele weg dubbele doorgetrokken streep en snachts rijden er nog wel eens van die boerinnen 60 en daar wil je toch langs. Maar het kan dus ook zo' n nichterige undercover auto zijn die express 60 rijdt zodat je hem inhaalt![]()
dan wordt het tijd dat je een nieuw theorieboek koopt, dit is al een tijdje niet meer zo.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:05 schreef Camplo het volgende:
[..]
Op sommige wegen geldt wel een minimum snelheid.
En dan moeilijk doen als je met je opgevoerde DJ over de snelweg gaatquote:Op zondag 26 maart 2006 22:25 schreef Tique3 het volgende:
[..]
50km/h op een autoweg
60km/h op de snelweg
Je bent gezakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |