jaquote:Op zondag 26 maart 2006 21:56 schreef descendent1 het volgende:
En dit is echt waar gebeurd??
![]()
Dan ben je hard genaaid!
![]()
Je doet toch ook de motorkap open van een auto als je een auto koopt?quote:Op zondag 26 maart 2006 22:06 schreef Snoezepoesje het volgende:
had ik daar op straat ff alle kappen er af moeten halen om te controleren of er geen washandjes in zitten? nee sorry dat kwam niet in me op...
Och, je hebt toch geld zat zekerquote:
Handdoeken ofzo, dan boekt hij nog harder!quote:Op zondag 26 maart 2006 22:07 schreef Martijn_77 het volgende:
Kun je die washandjes dan niet vervangen voor iets anders?
hehehe, ja dat heb ik ook al gezegd, maar die gast zegt dat hij zijn rechten kent en dat we hem niet mogen bedreigen... beetje jammer...quote:Op zondag 26 maart 2006 22:11 schreef ma_jojo het volgende:
Irisje, ga gewoon met die hele scootergang van Sietze bij die mocro op de stoep staan.
Politie erbij halen?quote:Op zondag 26 maart 2006 22:12 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
hehehe, ja dat heb ik ook al gezegd, maar die gast zegt dat hij zijn rechten kent en dat we hem niet mogen bedreigen... beetje jammer...
dat zal het wel zijn ja, we gaan er morgen nog maar is naar kijken.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:12 schreef Doderok het volgende:
En ik was zo blij voor je![]()
Maar als die washandjes 'em rijdend hielden, dan gaat het waarschijnlijk om een niet te ernstig defect, slecht contact of iets dergelijks?
Ja, de naam dekt alleen de lading van de band niet echtquote:
Je gaat toch zeker niet met focking washandjes in je kap rijden?quote:Op zondag 26 maart 2006 22:15 schreef foton het volgende:
MIsschien heel simpel gedacht, maar waarom stop je niet effe die washandjes terug dan?
Handig toch? als je opeens vies bent ofzoquote:Op zondag 26 maart 2006 22:16 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Je gaat toch zeker niet met focking washandjes in je kap rijden?
quote:Op zondag 26 maart 2006 22:16 schreef tonks het volgende:
Waarom koop je dan ook een 2ehands scooter? beetje doorsparen en je had een mooie (werkende) nieuwe zonder washandjes!
idd, met een handdoek is veel handigerquote:Op zondag 26 maart 2006 22:16 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
En in die kap is natuurlijk alles rein..quote:Op zondag 26 maart 2006 22:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Handig toch? als je opeens vies bent ofzo
Beter dan lopen zonder washandjes onder de kap...quote:Op zondag 26 maart 2006 22:16 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
echt veel zal ik daar niet aan hebben... garantie tot aan de deur... we hebben die gozer al gebeld maar hij wil hem niet terug nemen, omdat we hem al uit elkaar hebben gehaald...quote:
Door de washandjes hequote:Op zondag 26 maart 2006 22:18 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
En in die kap is natuurlijk alles rein..
Niks mis met lopen.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:19 schreef foton het volgende:
[..]
Beter dan lopen zonder washandjes onder de kap...
En kijken of de verkoper geen marokkaan(!) isquote:Op zondag 26 maart 2006 22:20 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
echt veel zal ik daar niet aan hebben... garantie tot aan de deur... we hebben die gozer al gebeld maar hij wil hem niet terug nemen, omdat we hem al uit elkaar hebben gehaald...
maar goed, ik weet voor de volgende keer dat ik hem eerst helemaal uit elkaar moet halen om er zeker van te zijn dat er geen washandjesin zitten...
Vroeg ik me ook al af..en hoe dat een scooter rijdende houd..quote:Op zondag 26 maart 2006 22:21 schreef tonks het volgende:
Ik snap trouwens niet echt hoe die washandjes dan zatenfoto?
Lichaamsbeweging in de vorm van lopen is ook wel eens gezond op z'n tijd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |