abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36394179
waarschijnlijk...... ...
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_36395271
"Vrijwel Ongevaarlijk"
pi_36396731
oh tvp ben mn vriendin nog altijd een massage verschuldigd dus nuttig topic vind ik

*edit: hmm was te voorbarig. had de laatste reacties hier nog niet gelezen
Too much is never enough!
  maandag 27 maart 2006 @ 10:28:08 #29
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_36397809
Ik adviseer den pik te kriebelen en te masseren tijdens het pijpen, ben je in 1 keer klaar toch?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_36407154
Sommige mannen worden helemaal gek van een hoofdhuidmassage. Wat ik ervan begrepen heb is dat zoiets vooral langzaam dient te geschieden. Ik krab mijn vriend ook regelmatig op zijn rug als we gaan slapen, vind hij geweldig volgens mij. En massages doe ik ook regelmatig, ik zoek altijd de knopen op en die maak ik los met mijn knokkels of handpalm.
pi_36409919
k heb liever wat meer serieuze reacties dan te horen krijgen waarom mannen je zouden masseren, niet alle mannen zijn zo weet je

@ warrel: thanx voor de site:)
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
pi_36410220
Graag gedaan
I will take the sun in my mouth
  Redactie Frontpage maandag 27 maart 2006 @ 18:47:40 #33
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_36412187
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:28 schreef Vivi het volgende:
Ik adviseer den pik te kriebelen en te masseren tijdens het pijpen, ben je in 1 keer klaar toch?
De ballen kriebelen is lekkerder, die pik moet gewoon helemaal je mond in
pi_36413558
Heel hard kneden tussen de botten/spieren door En symetrisch met je handen aan de gang , niet bang zijn dat je het te hard doet, want het is tenslotte je rug daar mag wel wat kracht op gewerft worden
En over de hele rug tot aan de billen En heeeel soms met je nagels zo er langs, maar dan andersom met je hand, dat het niet open schraapt

Ofzo!
Sowieso schrijf je zo.
pi_37386594
quote:
heb nu al een tijdje een vriend en hij masseerd me af en toe
Houden die vent!!
quote:
maar wil hem ook graag masseren. alleen heb k als k da doe hele tijd het gevoel dat k het fout doe of te zacht of weet k veel. hij vind dat k t wel goed doe. maar graag wil k t beter dan wel goed kunnen .
Kies voor een cursus massage! Heb ik ook gedaan.....
Maak je je helemaal happy mee!! En neem van mij aan: 8 v/d 10 kerels kunnen wat van me leren!
pi_37387337
Erotische Massage van Kenneth Ray Stubbs is wel een interessant boek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')