quote:Op maandag 27 maart 2006 18:24 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Tegen die Chinese hackers kan je echt niet op, die kunnen zelfs geld via Internet stelen!![]()
Dat kon tenminste in C&C:Generals![]()
Dat is niet zo moeilijk. Een CC-tje onderscheppen en je hebt een paar duizend euro te pakken.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:24 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Tegen die Chinese hackers kan je echt niet op, die kunnen zelfs geld via Internet stelen!![]()
Dat kon tenminste in C&C:Generals![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:21 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Ik denk dat googleidol.com gecensureerd is, aangezien je kunt stemmen![]()
Doe dat eens!!quote:Op maandag 27 maart 2006 18:27 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. Een CC-tje onderscheppen en je hebt een paar duizend euro te pakken.
Generalsquote:
ja ik wou er miljard achter typen maar was dat vergetenquote:Op maandag 27 maart 2006 16:14 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
2 inwoners? Nou ietsjes meer, 1.3 miljard![]()
Maar die houden zich (klaarblijkelijk) echt niet bezig met zoiets nutteloos als GoogleIdol![]()
lolquote:Op maandag 27 maart 2006 18:54 schreef JanNL het volgende:
btw, je zal maar es keertje op een station staan ofzo en keihard POMMM schreeuwen en iedereen verstaat je verkeerd....
Op 1 april dacht ik.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:19 schreef Pido het volgende:
[..]
lol
Wanneer is de uitslag dan?
(nee, geen zin om op de site te kijken)
1 April, zonder grapquote:Op maandag 27 maart 2006 19:19 schreef Pido het volgende:
[..]
lol
Wanneer is de uitslag dan?
(nee, geen zin om op de site te kijken)
Ik voorspel een massale chinese vloedgolf van votes voor de Back-Dormitory Boys op de 31e, maarja, dat ben ik dan met mijn vage voorgevoelensquote:
Nog een paar dagen stug doorstemmen dus maar dit gaat wel goedkomenquote:
Dat kwam door al die nare mensen die gingen zeggen dat ze allerlei privé-gegevens van haar hadden, FOEI!!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nog een paar dagen stug doorstemmen dus maar dit gaat wel goedkomen![]()
En Kelly, ziek. Toch niet van de stress van afgelopen zaterdag? Sterkte, beterschap en een kopje warme chocomel op afstand
![]()
Is ze nog in het topic dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nog een paar dagen stug doorstemmen dus maar dit gaat wel goedkomen![]()
En Kelly, ziek. Toch niet van de stress van afgelopen zaterdag? Sterkte, beterschap en een kopje warme chocomel op afstand
![]()
quote:
Ik kan er voor zorgenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:53 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Jij komt ook altijd vlak voor of nadat ik zoiets zeg als:"Wacht maar tot ze online komt" echt online![]()
Ja, jij hebt haar voor op MSN, tover haar eens gauw tevoorschijn!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:43 schreef Mastertje het volgende:
Hmz wordt toch weer een beetje saaiNiks nieuws?
Haha ze is wel online, maar beetje gemeen om de hele tijd lastig te vallen eh?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:44 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ja, jij hebt haar voor op MSN, tover haar eens gauw tevoorschijn!![]()
![]()
"Hey, pssst, hey, ze willen dat je weer op Fok! komt"quote:Op maandag 27 maart 2006 19:45 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Haha ze is wel online, maar beetje gemeen om de hele tijd lastig te vallen eh?![]()
Eensch.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:47 schreef Noir666 het volgende:
[..]
"Hey, pssst, hey, ze willen dat je weer op Fok! komt"![]()
![]()
Nouja, laat haar maar lekker uitzieken dan![]()
Inderdaad, als ik deze grafiek zo bekijk;quote:Op maandag 27 maart 2006 19:47 schreef Noir666 het volgende:
[..]
"Hey, pssst, hey, ze willen dat je weer op Fok! komt"![]()
![]()
Nouja, laat haar maar lekker uitzieken dan![]()
Als straks de Google Idols zijn afgelopen dan moeten ze HEEL gauw met iets vernieuwends komen, anders tyft Stofje deze reeks dicht ( Zie Onz-FB)quote:Op maandag 27 maart 2006 19:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Eensch.
Als straks de Google Idols afgelopen is zullen ze wel meer rust krijgen, hebben ze misschien meer tijd voor ons.
Ik vind trouwens wel dat Pomme ook een keer haar lieflijke neusje mag laten zien hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |