Ik denk ook dat het een kloon isquote:Op maandag 27 maart 2006 09:37 schreef c0nd0r het volgende:
Deel 9 alweer!
Ik zag dat ze zich ook hebben geregistreerd na het berichtje op Deviantart?
Of tenminste dat iemand een kloon heeft aangemaakt
PommeKelly is de echte Kelly, dat heeft ze meerdere keren bewezen.quote:
Er zitten wel meer kansloze gasten bij! Mensen die haar de liefde verklaren enzo (net als in deze topic)quote:Op zondag 26 maart 2006 21:09 schreef MaxMark het volgende:
Dr zit ook een gast kansloos te doen in de reacties op pommekelly.com
http://pommekelly.wordpress.com/2006/03/25/finals/#comments
Reclame maken voor www.funkyidol.nl, wat gewoon een kansloze na-aap site is
Maar die zetten geen schattige lypsinc filmpjes op internetquote:Op maandag 27 maart 2006 10:48 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Er lopen honderden van dit soort meisjes op straat!![]()
Of je leest terugquote:Op maandag 27 maart 2006 11:01 schreef Badabingea het volgende:
Laat ze het hier ook maar bewijzen dan?
Zakenvrouw van het Jaar.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:57 schreef Mastertje het volgende:
Wie is dat enorm ranzig wijf trouwens op die voorpagina van die telegraaf? Is dat de VROUW van Balkenende??
Tja, wie zou niet ja kunne zeggen tegen zo iemand, alleen al dat ze weggaatquote:Op maandag 27 maart 2006 11:12 schreef MrBean het volgende:
[..]
Zakenvrouw van het Jaar.
[afbeelding]
Vrouw Balkenende ziet er gelukkig charmanter uit.
Die anderen hebben toch nog teveel stemmenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:21 schreef ItaloDancer het volgende:
Competition 1 Grand Final
Selection
Votes
Pomme & Kelly 76% 12,584
The Back Dormitory Boys 24% 3,932
16,516 votes total
Gelopen zaak dus.
En, hoe staat het ervoor?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:58 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Ik zou het best willen, maar ik moet even overleggen met mijn wederhelft.![]()
![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:13 schreef Orcaman1984 het volgende:
Ja, ik vroeg me ook al af of ze nog op fok!radio kwam, maar blijkbaar heeft ze nog niet geantwoord! Ik wil haar stem horen![]()
Check in de OP het gesprek met Giel Beelen eens, mênquote:
Kelly regelt volgens mij sowieso alles ( kijk maar eens naar hun site), Pomme zit er een beetje voor spek en bonen bij geloof ikquote:Op maandag 27 maart 2006 13:35 schreef outcast_within het volgende:
ja maar wie is wie dan? volgens mij die het meeste praat kelly P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |