Uitzonderingen heb je altijd. Mijn broertje is ook 15 en die is er, dat weet ik zeker, even goed in. Hij doet de havo.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:39 schreef Roolio het volgende:
Er zijn trouwens heel wat gymnasium meisjes van die leeftijd die heel stuk slechter zijn in Engels hoor.
Ik heb het maar niet meer gevraagd, volgens mij zat er een beetje een lang verhaal achterquote:Op maandag 27 maart 2006 23:17 schreef p-etr-a het volgende:
Maar waarom wilden ze nou niet bij Jensen? Iemand zei hier dat uitleg daarover op hun site zou komen, maar ik kan het niet vinden dus misschien kan iemand me even inlichten?
Hmm oké, zoiets vermoedde ik dus al! Maar misschien komt het nog op de site... Ik hou het in de gaten.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb het maar niet meer gevraagd, volgens mij zat er een beetje een lang verhaal achter
Ze hebben het filmpje voor de grap opgenomen, voor dat er überhaupt google idol was. Ze willen niet dat hun grap zo "uit de hand" gaat lopen. Dat heeft ze eerrrrgens gezegd.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb het maar niet meer gevraagd, volgens mij zat er een beetje een lang verhaal achter
Niet om het een of ander maar het is al ontzettend uit de hand gelopen.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ze hebben het filmpje voor de grap opgenomen, voor dat er überhaupt google idol was. Ze willen niet dat hun grap zo "uit de hand" gaat lopen. Dat heeft ze eerrrrgens gezegd.
quote:Selection
Votes
Pomme & Kelly 77% 19,000
Niet nog meerquote:Op maandag 27 maart 2006 23:54 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar het is al ontzettend uit de hand gelopen.
Jensen dom programmaquote:Op maandag 27 maart 2006 23:17 schreef p-etr-a het volgende:
Maar waarom wilden ze nou niet bij Jensen? Iemand zei hier dat uitleg daarover op hun site zou komen, maar ik kan het niet vinden dus misschien kan iemand me even inlichten?
Nog geen cent.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:28 schreef Badabingea het volgende:
Zouden ze er al geld aan verdiend hebben?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:59 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Nog geen cent.
Als we er pop-ups en banners enzo op hadden gezet, hadden we inmiddels al duizenden euro's kunnen verdienen. Maar we willen geen commerciële site ofzo, want het gaat ons niet om het geld, we hebben gewoon lol![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |