Ik ben ondertussen volledig het noorden kwijt, deze lijkt me de eerste die volledig correct is.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:35 schreef mamamiep het volgende:
1. Amerika
2. Engeland
3. Frankrijik
4. Japan
5. Italie
6. Belgie
7. Nederland
8. Duitsland
9. Zuid-Korea
10. Spanje
dat is dan nog altijd minder erg dan deze avatarquote:Op maandag 27 maart 2006 20:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mijn excuses als ik ergens een smiley verkeerd heb geplaatst.
Niets mis met Leoquote:Op maandag 27 maart 2006 20:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat is dan nog altijd minder erg dan deze avatar
Dat klopt. Maar die weet ik ook wel zonder de film te kijken (hij staat hier ook opquote:Op maandag 27 maart 2006 20:47 schreef victorinox het volgende:
Ik ben nu Insurrection aan het kijken, het komt zeker uit die film.
Maar ik heb hem nog niet gezien en weet dus het antwoord (nog) niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:47 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar die weet ik ook wel zonder de film te kijken (hij staat hier ook op).
Nee, maar wel heel erg in de buurt.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh. Now my face looks like your ass?
Had gekund, maar nee.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
"Zo nu is mijn gezicht is even glad als Patrick Stewart's hoofd."
Hij zegt niet: Now my face is ...quote:Op maandag 27 maart 2006 20:51 schreef RuneRose het volgende:
Now my face is as smooth as your shiny metal ass.
Bijna. Je gebruikt nu de populaire versie, maar ze bedoelen de officiele versie van bum. En baby is niet goed, denk meer richting Data.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:59 schreef Chup het volgende:
as smooth as a babybum
Is behind de nette versie van bum?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:01 schreef RuneRose het volgende:
As smooth as an androids behind.
Ik reken hem goed, omdat hij het heel snel zegt, maar hij zegt 'bottom'. Maar goed, tegenwoordig zeggen ze dat altijd zo snel dat je het nauwelijks hoort.quote:
Eervolle vermeldingquote:Op maandag 27 maart 2006 21:08 schreef RuneRose het volgende:
As smooth as an android's arse, me laddie!
Ik bedoelde het officiele woord (voor zover je er idd van kunt spreken) van butt. En butt is toch wel afgeleid van bottom. Bum wist ik niet zeker, maar volgens mij komt dat ook wel ergens daar vandaan. Het wordt iig niet vaak gebruikt als net woord.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:11 schreef RuneRose het volgende:
Sinds wanneer is bottom de officiele nette spelling van kont in het engels. Bottom betekend bodem, en is juist informeel kont. Maargoed. Mij maakt het allemaal niet uit.
Nope...quote:Op maandag 27 maart 2006 21:18 schreef mamamiep het volgende:
Niet gezien, maar Virgin Suicides?
Nope...quote:Op maandag 27 maart 2006 21:20 schreef mamamiep het volgende:
Star Wars 6?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |