abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 juli 2006 @ 08:07:28 #201
151178 Ovidius
Goh Bassie.
pi_39778704
Smiley overload.
L'imagination au pouvoir!
pi_39780007
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:04 schreef Gelderland het volgende:

dat is inderdaad de gedachten gang... Maar dat is in principe ook het fijnst (en makkelijkst). Als je vraagt: 'kom je dan en dan', is dat gelijk heel direct en moet ze direct antwoorden.

Je kan het ook van een andere kant bekijken... als ze écht interesse heeft, komt ze toch wel... ook al vraag je 'als je zin hebt om'.....
zoals je zelf al zegt, de aanpak is voor jou het fijnst. Maar draai het nu eens om, is het een goede manier om iemand te versieren door te zeggen: "weet je, ik vind je wel leuk, nu mag jij moeite gaan doen om mij te verleiden."

Hardstikke leuk als je op zeker wilt gaan, maar verwacht er niet al teveel succes van, omdat in de meerderheid van de gevallen de ander écht er niet op zit te wachten zélf wel een heleboel risico te nemen wat betreft het toeschiteelijk zijn naar de ander, terwijl die ander opzichtig al het initiatief van de andere kant te laten komen....

het is eerder de absolute 'turn-off' voor mensen, in de aanvangs- en uitprobeerfase van een kennismaking een ander te hebben die zelf geen enkel initiatief toont en alles van de ander af te laten komen: "Goh, als je zin hebt, kun je wel een keertje langskomen, geef je dan een belletje?"

Het resultaat is in de absolute meerderheid van de gevallen gewoon dat het niks wordt ... en de personen die dat eigenlijk aan zichzelf te danken hebben door hun afwachtende houding, zien dat dan weer als een afwijzing en de volgende keer nemen ze nóg minder risico ...
Niet voor niks dat er een speciale groep is, de zeer afwachtenden die zoveel moeite heeft anderen te versieren... dat is domweg hun afwachtende houding en hun wens nooit eens een risico te nemen ....

De mensen die niet bang zijn een keertje op hun bek te gaan, misschien een blauwtje te lopen, hebben ook veel meer succes bij de dames (en ontwikkelen zo hun eigen zelfverzekerdheid, waarop dames dan weer vallen)
Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_39800666
---edit--

[ Bericht 99% gewijzigd door Gelderland op 14-07-2006 07:51:24 ]
Haleloeja
pi_39811805
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 09:44 schreef Stippel het volgende:

[..]

zoals je zelf al zegt, de aanpak is voor jou het fijnst. Maar draai het nu eens om, is het een goede manier om iemand te versieren door te zeggen: "weet je, ik vind je wel leuk, nu mag jij moeite gaan doen om mij te verleiden."

Hardstikke leuk als je op zeker wilt gaan, maar verwacht er niet al teveel succes van, omdat in de meerderheid van de gevallen de ander écht er niet op zit te wachten zélf wel een heleboel risico te nemen wat betreft het toeschiteelijk zijn naar de ander, terwijl die ander opzichtig al het initiatief van de andere kant te laten komen....

het is eerder de absolute 'turn-off' voor mensen, in de aanvangs- en uitprobeerfase van een kennismaking een ander te hebben die zelf geen enkel initiatief toont en alles van de ander af te laten komen: "Goh, als je zin hebt, kun je wel een keertje langskomen, geef je dan een belletje?"

Het resultaat is in de absolute meerderheid van de gevallen gewoon dat het niks wordt ... en de personen die dat eigenlijk aan zichzelf te danken hebben door hun afwachtende houding, zien dat dan weer als een afwijzing en de volgende keer nemen ze nóg minder risico ...
Niet voor niks dat er een speciale groep is, de zeer afwachtenden die zoveel moeite heeft anderen te versieren... dat is domweg hun afwachtende houding en hun wens nooit eens een risico te nemen ....

De mensen die niet bang zijn een keertje op hun bek te gaan, misschien een blauwtje te lopen, hebben ook veel meer succes bij de dames (en ontwikkelen zo hun eigen zelfverzekerdheid, waarop dames dan weer vallen)
dus hoe zou jij 't doen? gewoon vragen: 'zin om zaterdag anders mee uit te gaan'?
Haleloeja
pi_39967785
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 07:51 schreef Gelderland het volgende:

[..]

dus hoe zou jij 't doen? gewoon vragen: 'zin om zaterdag anders mee uit te gaan'?
Nee. Meer zo van: "zaterdag heb ik zin om wat met jou te gaan doen, hou je van vis of vlees?"

Mijn ervaring wijsheid geeft mij aan dat je iets minder simpels met dat kind moet uitvoeren, haar meenemen naar de lokale disco is nou niet echt de meest gladde manier.

Regel een klein opklaptafeltje en wat stoeltjes plus eten en maak er kaarslichtdiner van bij het water oid.

Als je aan iemand vraagt : 'zin om zaterdag anders mee uit te gaan'? klinkt het weer zo laf waar men het al eerder over had. Kap daar mee als je wat wil bereiken .
pi_39983142
bij de volgende date doe ik dat wel dan nu ben ik al wat te laat (maargoed, we zijn ook beide jong hé, 17-20, doe je dat 'kaarslichtdiner' miss wat minder snel )
Haleloeja
  maandag 20 november 2006 @ 15:44:32 #207
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_43718933
Enne, hoe loopt het nu na al deze tips ?
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_43719193
Eerst toon je intresse, zoenen en alles wat daar aan vooraf ging. Je hebt ook haar nummer. Vervolgens doe je als of je haar niet ziet. Zij zal denken van..damn? Eerst zoenen en nu niet? Hoe kan dit? Dit ben ik niet gewent. Eens kijken of ie me wel echt leuk vind. Wat je dus doet. Je gaat niet de woesie uit hangen en goed proberen te maken. Gewoon Mixed Feelings uitstralen. Wel zoenen geen aandacht. Zeggen dat je haar nog eens wil ontmoeten of iets wil afspreken (heel graag) maar dan 2 dagen niet bellen. Dit zijn vrouwen niet gewent. Ik bedoel... Als jij de aandacht van een mooie dame hebt dan laat je die toch geen minuut met rust? Inderdaad dan doen al die gozers. Al die jongens die aandacht van een vrouw krijgen. Laat zien dat je anders bent. You're in control. Don't be an asskisser. Daar zijn er al 3 miljard van.

Zo lang je maar laat denken dat je alles met opzet doet en niet uit schaamte/onzekerheid.

Klinkt onlogisch? Vrouwen...

Jin
You live in my reality
pi_43723415
Hmm dat verhaal van Gelderland komt me al te bekend voor.. alleen ik heb nog niet gezoend met die jongen. Ik word er idd ook gek van! Sms-en, msn-en, op school tegenkomen en elkaar ff spreken enz.. maar als ik vraag of ie wat wil doen, wil hij niet... Sjonge jonge, wat moet ik hier mee? Dit is nu al 3 maanden aan de gang.. Hij stuurt namelijk steeds smsjes van wat ik ga doen of wat ik in het weekend heb gedaan enz.. Nu heb ik zoiets van dikke vinger dan niet..
Maar ben wel nieuwsgierig waarom hij wel blijft sms-en e.d. Iemand enig idee toevallig?

En dan zeggen mannen dat vrouwen vaag zijn.. nou dit is echt vrouwengedrag zeg! Ik heb nog nooit zo'n vaag iemand meegemaakt..
pi_43723512
Dan ga jij toch mannengedrag vertonen, en het initiatief nemen?
  maandag 20 november 2006 @ 18:38:35 #211
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_43723555
quote:
Op maandag 20 november 2006 18:33 schreef Sannelie het volgende:
Hmm dat verhaal van Gelderland komt me al te bekend voor.. alleen ik heb nog niet gezoend met die jongen. Ik word er idd ook gek van! Sms-en, msn-en, op school tegenkomen en elkaar ff spreken enz.. maar als ik vraag of ie wat wil doen, wil hij niet... Sjonge jonge, wat moet ik hier mee? Dit is nu al 3 maanden aan de gang.. Hij stuurt namelijk steeds smsjes van wat ik ga doen of wat ik in het weekend heb gedaan enz.. Nu heb ik zoiets van dikke vinger dan niet..
Maar ben wel nieuwsgierig waarom hij wel blijft sms-en e.d. Iemand enig idee toevallig?
Ligt eraan wat dat voor figuur is ?

Kan natuurlijk ook zo zijn dat hij op school een imago wil hooghouden en vooral afstandelijk ofzo doet omdat zijn vrienden bij hem zijn, of hij durft je nog niet zo face to face te zeggen waar het op staat en wat hij wil.

EN wat betreft dat smsen. Tsja hij kan aandacht zoeken, maar hij kan ook aan je denken en ineens zin hebben om jou te smsen. Kijk dan wel uit dat hij je niet als 2e keus ziet.

Alles draait om durven en vragen

Had ik eerst ook dat ik dichtsloeg als ik een leuk meisje zag en dat ik dan amper durfde aan te spreken enzo. Maar goed, je moet gewoon denken: Het zijn net als jou ook mensen, geen ander soort dus. En als ze je afwijst dan zoek je toch een ander.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_43739510
Nee maar ik ben ook degene die het initiatief neemt.. ik heb hem nu voor de 2e keer gevraagd om iets te gaan doen want hij blijft sms-en enz.. Nou goed.. hij heeft geen tijd zegt ie want hij loopt erg achter met school en moet iedere dag naar r'dam voor revalidatie (iets aan zn been gehad).
Nou sorry hoor, maar als hij me leuk vond kon hij gewoon of in het weekend of een keer na r'dam iets doen.
Ik ben er iig klaar mee.. ik verdien eig wel wat beter, denk ik, dan zo'n vaag figuur die toch nooit iets wil doen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')