Nie slekt!!!quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:00 schreef nipeng het volgende:
Damn beide dagen uitverkocht.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zwart shirt zeker? Ga toch ook in het rood!quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:00 schreef nipeng het volgende:
Ik heb een baard en EW shirt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja hier ook zwart shirt, maar ben wel vrouwlijk, die zijn vast weer in de minderheidquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Zwart shirt zeker? Ga toch ook in het rood!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn dochtertje draagt ook een zwart t-shirt hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:45 schreef seilram het volgende:
[..]
Ja hier ook zwart shirt, maar ben wel vrouwlijk, die zijn vast weer in de minderheidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:00 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*urgh ik voel me al zo gaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
@Doc vanavond ziet u mij in een LFC shirtjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
<-- vrouwelijkquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:45 schreef seilram het volgende:
[..]
Ja hier ook zwart shirt, maar ben wel vrouwlijk, die zijn vast weer in de minderheidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hehe good luck Sparky,bis heutequote:Op zaterdag 22 april 2006 12:51 schreef Doc het volgende:
Ik ga zo die richting op. Nog even de video instellen voor de wedstrijd. Myrthe komt toch mee. Tot zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat krijg je met bejaarde bands die weer bijelkaar gaanquote:Op zondag 23 april 2006 12:18 schreef Doc het volgende:
Klein stukje van Leaf Hound gezien - was wel aardig maar niet heel bijzonder van wat ik er van gezien heb.
quote:Op zondag 23 april 2006 12:47 schreef TimoBasso het volgende:
@Doc de zanger OG was nogal blij met de overwinning van Liverpoolom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ahaquote:Op zondag 23 april 2006 13:13 schreef Metalex het volgende:
De zanger van Spaceheadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Helemaal niks,ik kreeg het tijdens het optreden van OG te horenquote:Op zondag 23 april 2006 13:50 schreef Doc het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Heel goedJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je nog iets van de wedstrijd gezien? Ik had zelf gebeld met m'n vrouw om te weten hoe de wedstrijd verliepom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zie het het hoofd van m'n dochtertje op deze fotoquote:Op zondag 23 april 2006 21:30 schreef Metalex het volgende:
Ik heb ook nog wat foto's genomen. Let niet op de kwaliteit..ik kan niet fotograferen zie ik nuom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Brant Bjork & The Bro's
[afbeelding]
Some you win.. some you losequote:Op maandag 24 april 2006 09:42 schreef nipeng het volgende:
Evil Dead@Orange Goblinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was ze blij met het drumstokje? We dachten al dat jij het was, met je LFC shirt aanquote:Op maandag 24 april 2006 09:10 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik zie het het hoofd van m'n dochtertje op deze fotoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben er nu nog een beetje schor vanquote:Op maandag 24 april 2006 11:40 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Some you win.. some you loseom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die ene italiaan na de pre party?quote:Op maandag 24 april 2006 13:19 schreef nipeng het volgende:
Over shirts gesproken. Er was een italiaan die hevig onder de indruk was van mijn Electric Wizard shirt.
Oja vlak voor de pre party was er een bejaarde die verschrikt opkeek van mijn shirtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat was echt geweldig jaquote:Op maandag 24 april 2006 12:29 schreef SNArky het volgende:
Ik ben er nu nog een beetje schor vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja hij wou weten waar ie 'm kon halen... hij was zelf al op zoek geweest maar had enkel XL's gevondenquote:Op maandag 24 april 2006 13:54 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Die ene italiaan na de pre party?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1) Orange Goblinquote:Op maandag 24 april 2006 17:31 schreef nipeng het volgende:
Wat waren voor jullie de hoogtepunten van het festival?
quote:Op maandag 24 april 2006 12:29 schreef SNArky het volgende:
[..]
Was ze blij met het drumstokje? We dachten al dat jij het was, met je LFC shirt aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik was met Metalex mee, ik stond dus ongeveer op de plaats waar die foto genomen is (bij de wc's in de buurt). Bij orange goblin stonden we in het begin vrijwel vooraan, en we werden door de pit steeds verder naar achter gedrevenquote:Op maandag 24 april 2006 17:52 schreef Doc het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dat was ik zonder twijfelJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dat was weer een drumstukje voor haar verzameling (dit was geloof ik de 4e keer dat ze Brant zagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar stond jij?
Ik heb gelukkig geen last meer van mijn tenenquote:Op maandag 24 april 2006 19:25 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ik was met Metalex mee, ik stond dus ongeveer op de plaats waar die foto genomen is (bij de wc's in de buurt). Bij orange goblin stonden we in het begin vrijwel vooraan, en we werden door de pit steeds verder naar achter gedrevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mietje, had je maar schoenen met stalen neuzen moeten aantrekkenquote:Op maandag 24 april 2006 21:21 schreef Metalex het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen last meer van mijn tenenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar dat rijdt niet zo lekker in de autoquote:Op maandag 24 april 2006 21:31 schreef SNArky het volgende:
[..]
Mietje, had je maar schoenen met stalen neuzen moeten aantrekkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. (Zeg ik met mijn All StarsJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.).Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1) Pre - partyquote:Op maandag 24 april 2006 17:31 schreef nipeng het volgende:
Wat waren voor jullie de hoogtepunten van het festival?
Voor mij waren er dat drie:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop