quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:31 schreef SNArky het volgende:
Ik ben er ook bij (goh, toevallig met jou, Metalex?).
Het gaat sowieso supermooi worden. Ik ben vooral benieuwd naar meneer Bjork en zijn bro's....
Hehehe me2quote:Op donderdag 13 april 2006 13:16 schreef Doc het volgende:
Grootste nadeel van dit Roadburn is wel dat ik nu de halve finale FAC ga missen. Ik zal wel iets LFC aanhebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.vpro.nl/portal(...)02+13832894+26968994quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:06 schreef nipeng het volgende:
We hebben er zin in.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie heeft de link naar Walter zijn log op de VPRO nog? Ik ben 'm kwijt.
Ik hoop nog op een (mini) Doom Festival onder de Roadburn vlag als een soort spin-off van het grote gebeuren. Denk aan 3 a 4 doom bands op een avond. Zeg maar zoals de oude stijl Roadburn van voor de 013.
Ik ben mijn baas al heel de dag schattig aan het kijkenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:36 schreef nipeng het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pre Party is belangrijker dan Work.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kom je ook naar de pre party?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:42 schreef Doc het volgende:
Zullen we nog ergens afspreken? Het is drukker dan vorig jaar dus de kans dat we elkaar zomaar treffen is iets kleiner?
Helaas helaas! Alleen morgen met het kleine meissiequote:Op vrijdag 21 april 2006 00:44 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Kom je ook naar de pre party?
Timo heeft toch toestemmingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij doet morgen een LFC shirtje aan?quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:27 schreef Doc het volgende:
[..]
Helaas helaas! Alleen morgen met het kleine meissieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik was van plan een rode "LFC Champions of Europe" shirt aan te trekkenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Jij doet morgen een LFC shirtje aan?
Dan doe ik wel mijn " LFC kings of Europe" shirtje aan..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vanavond doof worden met Toner Low en Astroom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop