Oh Help! Iemand zei Godverdomme, nu moet ik direkt naar huis om te bidden en zeggen tegen god dat het me speet dat ik niets deedquote:Definitie
De Bond definieert vloeken als het misbruiken van de naam van God of van Jezus Christus. De meest gebruikte vloeken zijn krachttermen om emoties te ontladen, of lege stopwoorden.
Scheldwoorden, verwensingen, schuttingtaal en andere vormen van grof taalgebruik vallen dus niet onder deze definitie. Aangezien de Bond deze vormen van verbaal geweld natuurlijk ook afkeurt, stellen we ze wel aan de orde in bijvoorbeeld het scholenwerk.
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:33 schreef DeRCT14 het volgende:
Wier verantwoordelijkheid is dat nu? die van de bond of van de uitgever, die het manuscript beoordeelt?
of "Windows 95"quote:Op zondag 26 maart 2006 19:33 schreef Apelazerus het volgende:
Ze hebben ook echt geweldige reclame borden. Een bord met de lucht als achtergrond, en dan als tekst: "vloeken lucht niet op"![]()
Naja, ik vind het redelijk overbodig als ze zulke loze dingen doen. Volgens mij zijn het allemaal van die 65+, grijze, strenggelovigen.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:35 schreef Murray het volgende:
Heb je last van ze ofzo?
Waarom? Ze mogen toch wel laten weten wat ze vinden. We noemen jou toch ook niet een zielige wanker omdat je hier post.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:04 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Naja, ik vind het redelijk overbodig als ze zulke loze dingen doen. Volgens mij zijn het allemaal van die 65+, grijze, strenggelovigen.
quote:Op zondag 26 maart 2006 20:12 schreef MrBean het volgende:
[..]
We noemen jou toch ook niet een zielige wanker omdat je hier post.
Ik weet een goeie: De bond tegen James Bond!quote:Op zondag 26 maart 2006 18:38 schreef B-Fifty-Two het volgende:
ik ga een bond beginnen , De Bond Tegen de Bond Tegen Het Vloeken !
Nee hoor. Laatst was toch een onderzoek over hoeveel er niet gevloekt werd op de tv.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:04 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Naja, ik vind het redelijk overbodig als ze zulke loze dingen doen. Volgens mij zijn het allemaal van die 65+, grijze, strenggelovigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |