Ik ook. Ik heb zelfs Roellio op mijn hyves. Raak me aan!quote:
Had ik gedaan flugeltje, krijg je dit:quote:Op zondag 26 maart 2006 18:14 schreef flugeltje het volgende:
Jezelf gewoon één keer aanmelden en er dan nooit meer iets mee doen SCH. Dat is de enige oplossing tegen deze tereur.... Al wil de delete-knop ook wel eens helpen
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:12 schreef SCH het volgende:
Ik stuur toch ook niet iedereen een mail of ze al op Fok! zitten.
mooi waren die tijdenquote:Op zondag 26 maart 2006 18:20 schreef SCH het volgende:
poeziealbum op de kleuterschool
Dan moet je ergens bij opties instellen dat je geen enkel bericht meer wilt ontvangen van Hyves.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Had ik gedaan flugeltje, krijg je dit:
Els wil je toevoegen als vriend op Hyves!
Japioooooooooo!! Wil je er alsjeblieft een andere foto op zetten, deze kan echt niet bij jou!!! En één vriend is wel heeeeeeeel zielig!! Wil je mijn vriendje zijn???
Klinkt als het poeziealbum op de kleuterschool
Ach je hebt domme suggesties en je hebt....laat ook maarquote:Op zondag 26 maart 2006 18:39 schreef dutchmage het volgende:
trek je internet er uit! succes gegarandeer
Ik heb er anders nog nooit een mail van ontvangen.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:33 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dan moet je ergens bij opties instellen dat je geen enkel bericht meer wilt ontvangen van Hyves.
Want Flugeltjes oplossing is inderdaad de enige mogelijkheid.
Super irritant die gasten.. Zoek een leven ofzo..quote:Op zondag 26 maart 2006 18:12 schreef SCH het volgende:
Om de haverklap zo'n mailtje: zit je nog niet bij Hyves?
Nee, sukkels, ik zit nog niet bij Hyves, ik wil niet bij Hyves, ik hoef nie bij Hyves.
Ik heb al vrienden of ik hoef geen vrienden en als ik wel vrienden wil dan vind ik ze wel op Fok!.
Ja, zielig hè? En dan zijn het vaak dus ook nog volwassenen die zo reagerenquote:Op zondag 26 maart 2006 18:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Had ik gedaan flugeltje, krijg je dit:
Els wil je toevoegen als vriend op Hyves!
Japioooooooooo!! Wil je er alsjeblieft een andere foto op zetten, deze kan echt niet bij jou!!! En één vriend is wel heeeeeeeel zielig!! Wil je mijn vriendje zijn???
Klinkt als het poeziealbum op de kleuterschool
Jij wilt me niet eens op msnquote:Op zondag 26 maart 2006 18:47 schreef popolon het volgende:
Als ik wist wat het was zou ik je toevoegen sch.
Hmmsz.. dat kan dus wel? Moet ik dat maar ff doenquote:Op zondag 26 maart 2006 18:33 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dan moet je ergens bij opties instellen dat je geen enkel bericht meer wilt ontvangen van Hyves.
Want Flugeltjes oplossing is inderdaad de enige mogelijkheid.
Neequote:Op zondag 26 maart 2006 19:37 schreef Dick-Schaffa het volgende:
ik zit ook bij hyves. iemand vriendjes worden?
ja.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:43 schreef Dick-Schaffa het volgende:
maar zitten jullie al bij hyves?
quote:Op zondag 26 maart 2006 19:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nog nooit zo'n Hyves ding gehad. Ik ben gewoon niet populair.
Of ik heb een goed spamfilter.
Ik heb het domein van Hyves gemarkeerd als spam. Waren ook telkens mensen die mij van die invites stuurden, daar ben ik nu mooi vanaf.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:14 schreef flugeltje het volgende:
Jezelf gewoon één keer aanmelden en er dan nooit meer iets mee doen SCH. Dat is de enige oplossing tegen deze tereur.... Al wil de delete-knop ook wel eens helpen
Volledig eens. Kutmailtjes.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:12 schreef SCH het volgende:
Om de haverklap zo'n mailtje: zit je nog niet bij Hyves?
Nee, sukkels, ik zit nog niet bij Hyves, ik wil niet bij Hyves, ik hoef nie bij Hyves.
Ik heb al vrienden of ik hoef geen vrienden en als ik wel vrienden wil dan vind ik ze wel op Fok!.
quote:Op zondag 26 maart 2006 19:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik ben gewoon niet populair.
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:14 schreef flugeltje het volgende:
Jezelf gewoon één keer aanmelden en er dan nooit meer iets mee doen SCH. Dat is de enige oplossing tegen deze tereur....
Jawel hoor.quote:
HIVesquote:Op maandag 27 maart 2006 09:33 schreef Scorpie het volgende:
Hyves!
Zou je wel moeten doen!quote:Op zondag 26 maart 2006 18:12 schreef SCH het volgende:
quote:Op maandag 27 maart 2006 09:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
En mijn 'linkse homoseksuele heerenveenfanshyve' dan?
Op hyves is iedereen je vriendje, SCH. Zelfs wanneer je mensen normaal gesproken niet kan luchten of zien. Alles voor de teller.quote:
Oh, het komt niet uit je hart?quote:Op maandag 27 maart 2006 09:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Op hyves is iedereen je vriendje, SCH. Zelfs wanneer je mensen normaal gesproken niet kan luchten of zien. Alles voor de teller.
Ja, je hebt gelijk. Met al dat domme tuig om me heen kom ik maar niet tot een goede dialoog met je.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, het komt niet uit je hart?![]()
Ik dacht: misschien beginnen we opnieuw op Hyves, hier zit er zoveel ruisch tussen ons.
Sluit je dan ook eens af.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Met al dat domme tuig om me heen kom ik maar niet tot een goede dialoog met je.
lang leve het automatische spamfilterquote:Op zondag 26 maart 2006 18:14 schreef flugeltje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |