quote:Op zondag 26 maart 2006 17:28 schreef troje het volgende:
Ik genoot van de harmonie totdat hij naast me kwam staan. Hij viel moeilijk te negeren, maar ben er niet op ingegaan en ben 3 seconden later weggereden, nadat hij met gillende banden wegspoot.
Ah, dan heb ik niks gezegd.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:28 schreef troje het volgende:
Ik genoot van de harmonie totdat hij naast me kwam staan. Hij viel moeilijk te negeren, maar ben er niet op ingegaan en ben 3 seconden later weggereden, nadat hij met gillende banden wegspoot.
Yep en zo is het een vicieuze cirkel. Want andere josti's horen het verhaal en denken ook dan dat ze van een motor kunnen winnen bij een sprint race.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
![]()
Keurig ! en hij thuis vertellen zeker dat ie gewonnen heeft
ik had een MTX-je, leuk spel etc, je kent 'tquote:Op zondag 26 maart 2006 17:57 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Yep en zo is het een vicieuze cirkel. Want andere josti's horen het verhaal en denken ook dan dat ze van een motor kunnen winnen bij een sprint race.
dan heb je dus verlorenquote:Op zondag 26 maart 2006 17:28 schreef troje het volgende:
gewoon de ruimte geven en de deur openzwaaien (als je een beetje lange armen hebt)quote:Op zondag 26 maart 2006 18:10 schreef Knut het volgende:
Motorrijders die in de file mij proberen in te halen zijn nooit blij met me. Aangezien ik gewoon naar rechts stuur zodat ze er niet langs kunnen.
Ik in de file, jij in de file.
Stoer hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 18:09 schreef Slarioux het volgende:
Ik reed laatst in een Opel Vectra station (een diesel), en zo'n Golf mongool wilde ook racen. En ik trek hem nog voorbij ook
quote:
Laats voor me, golf van het type "want wij zijn sjonnie en anita" en daarnaast een 307SW HDI...je raadt het alquote:Op zondag 26 maart 2006 18:09 schreef Slarioux het volgende:
Ik reed laatst in een Opel Vectra station (een diesel), en zo'n Golf mongool wilde ook racen. En ik trek hem nog voorbij ook
sjahahahahahaaaaa... dan hoef je verder niks meer te zeggen natuulekquote:Op zondag 26 maart 2006 18:43 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Laats voor me, golf van het type "want wij zijn sjonnie en anita" en daarnaast een 307SW HDI...je raadt het al
speciaal voor jou:quote:Op zondag 26 maart 2006 18:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
sjahahahahahaaaaa... dan hoef je verder niks meer te zeggen natuulek![]()
![]()
Doe je dat serieus?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:10 schreef Knut het volgende:
Motorrijders die in de file mij proberen in te halen zijn nooit blij met me. Aangezien ik gewoon naar rechts stuur zodat ze er niet langs kunnen.
Dan was het geen GTI G60 want die blaast hem gewoon voorbij (8 sec 100km/h) maar golfies blijven desalniettemin pauper!quote:Op zondag 26 maart 2006 18:43 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Laats voor me, golf van het type "want wij zijn sjonnie en anita" en daarnaast een 307SW HDI...je raadt het al
Dat beweert ook niemand.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:58 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Dan was het geen GTI G60 want die blaast hem gewoon voorbij (8 sec 100km/h)
het was een toevoeging trekvlekquote:
Dan mag je blij zijn dat ik A geen motor heb en B dat je me nog niet in de file ben tegen gekomen. Dat zou je waarschijnlijk een paar tanden kosten.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:10 schreef Knut het volgende:
Beetje zielig!quote:Op zondag 26 maart 2006 18:10 schreef Knut het volgende:
Waarom doe jij zo? Jaloers?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:10 schreef Knut het volgende:
Ik hoop niet dat dit serieus is, anders mogen ze van mij direct je rijbewijs afnemen. Het is toch logisch dat je als motorrijder de boel inhaalt? Die kans heb je nu eenmaal op zo'n machine.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:10 schreef Knut het volgende:
Motorrijders zijn okee(tm)... dus wees blij dat je mij niet tegen komt, ook al zit ik in de auto. Jouw lak kost meer dan de mijnequote:Op zondag 26 maart 2006 18:10 schreef Knut het volgende:
Ook daar wint een fatsoenlijke wegracer wel van.. Denk ik.. Busa van de ghostride misschienquote:Op maandag 27 maart 2006 12:21 schreef Incolumis het volgende:
het eeuwenoude "motor is stoerder dan een auto" topic maar weer?
kijk hier maar eerst eens naar
Dan moet je niet gaan janken wanneer ik die kenkerspiegels van je eraf trapquote:Op zondag 26 maart 2006 18:10 schreef Knut het volgende:
Dat slaat echt als een lul op een drumstel... bekrompen vind ik t!quote:Op zondag 26 maart 2006 18:10 schreef Knut het volgende:
Nee, hij sloeg af.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:26 schreef vaudej het volgende:
won je?
Echt niet... Als zo'n gast 1 keer het gas intrapt is z'n G-lader naar de klote...quote:Op zondag 26 maart 2006 18:58 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Dan was het geen GTI G60 want die blaast hem gewoon voorbij (8 sec 100km/h) maar golfies blijven desalniettemin pauper!![]()
Hij weet het zelf ook wel, dat hij geen kans maakt.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:28 schreef troje het volgende:
Eigenlijk is de motor dus een gen verbranderquote:Op maandag 27 maart 2006 12:23 schreef MrX1982 het volgende:
Ah de lente komt er weer aan.
Vele motorrijders zullen zich weer uit de genenpool verwijderen.
Dat is niet alleen enorm triest, je brengt er ook nog anderen mee in gevaar. Stoer hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 18:10 schreef Knut het volgende:
Nee daarom opent ie nou een topicquote:Op zondag 26 maart 2006 17:27 schreef Darklight het volgende:
Je hebt toch wel gewonnen?
Artikeltje 5quote:Op zondag 26 maart 2006 18:10 schreef Knut het volgende:
Idd. Het is gedoogd om tussen een file door te rijden, geen recht. Ik zou zelf alleen niet express mijn auto er voor gooien, zodat een motorrijder er niet tussendoor kan, da's een beetje kansloos imo.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:39 schreef MrDrako het volgende:
Motorrijders die roepen "die trieste automobilisten die mij er niet langs laten trap ik de spiegel eraf"
Dat zijn pas trieste stront mongolen die ik het liefst klem zie zitten onder de vangrail.
Da's al heel wat anders dan je vorige stoere praat van "Ik in de file, zij in de file, anders snij ik ze wel even de pas af". Met 50 km/h heet het langzaamrijdend verkeer en da's heel wat anders.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:46 schreef Knut het volgende:
Als er genoeg ruimte is vind ik het geen probleem. Maar je hebt situaties dat de file zo krap staat dat er gewoon geen ruimte is om er tussendoor te gaan. Als ik dan in mijn spiegel een motor zigzaggend door de spiegels aan zien komen kies ik direct voor de veiligheid van mijn eigen spiegel en mijn eigen auto en stuur ik dus een stukje naar rechts zodat er zeker weten geen ruimte meer is![]()
Als ik zelf een kilometer of 50 rij en er komt een motorrijder met een kilometer of 60 langs vind ik het gewoon gruwelijk irritant maar verzucht ik het alleen maar.
Maar je mag niet van je moederquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:38 schreef Repeat het volgende:
als ik zou willen zou ik morgen nog een motor gaan kopen man![]()
Dude motorrijders mogen gewoon inhalen in een file hoor, het word niet gedoogd NEE het is gewoon LEGAAL om als motorrijder in een file in te halen...quote:Op zondag 26 maart 2006 18:10 schreef Knut het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |