abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36399085
Ok tactisch was het dus niet sterk volgens jullie gister. Welke 11 hadden jullie laten starten? en met welke taktiek?
Ajax!!
  maandag 27 maart 2006 @ 11:21:37 #177
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36399087
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
What about Foeke Booy?
Foeke Booy, die wil ik echt nooit bij Ajax zien als coach.
  maandag 27 maart 2006 @ 11:23:58 #178
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36399151
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:21 schreef Cordoba32 het volgende:
Ok tactisch was het dus niet sterk volgens jullie gister. Welke 11 hadden jullie laten starten? en met welke taktiek?
Stekelenburg
Trabelsi, Boakye, Lindenbergh, Juanfran
Galásek, Maduro, Boukhari
Rosales, Huntelaar, Rosenberg

Eén goede invalbeurt hoeft nog geen basisplaats op te leveren, laat Ryan Babel nog maar een paar keer leuk, gemotiveerd en succesvol invallen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 27 maart 2006 @ 11:26:17 #179
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36399233
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:21 schreef Cordoba32 het volgende:
Stekelenburg
Trabelsi - Boakye - Schilder - Juanfran
Lindenbergh - Maduro - Boukhari
Charisteas - Huntelaar - Rosenberg

Desnoods met Lindenbergh EN Maduro vlak voor de verdediging, en Boukhari in de punt naar voren. Hebben Trabelsi en Juanfran ook wat meer ruimte om op te komen.
  maandag 27 maart 2006 @ 11:27:43 #180
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36399274
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:23 schreef M0NTANA het volgende:
Eén goede invalbeurt hoeft nog geen basisplaats op te leveren, laat Ryan Babel nog maar een paar keer leuk, gemotiveerd en succesvol invallen.
Ach, ik vind de invalbeurt van Charisteas wel goed genoeg voor een keer een basisplek. Soort van Rosenberg-positie op rechts. De invalbeurt van Charisteas was beter dan die van Babel.
pi_36399308
Stekelenburg
Galasek - Maduro - Lindenbergh
Rosales - Huntelaar - Rosenberg

en dan Maduro of lindenberg om de beurt achter blijven.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_36399453
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Stekelenburg
Galasek - Maduro - Lindenbergh
Rosales - Huntelaar - Rosenberg

en dan Maduro of lindenberg om de beurt achter blijven.
Denk inderdaad, dat dit wellicht de beste optie was geweest. Iedereen op zijn natuurlijke positie
Ajax!!
  maandag 27 maart 2006 @ 11:40:56 #183
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_36399621
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:20 schreef twi het volgende:

[..]

Ik zeg onhaalbaar, heeft die niet pas zijn contract met Denemarken verlengt?. De allerbeste coach, die het meeste hart voor Ajax heeft, is degene die het best haalbaar is - denk ik. Louis van Gaal. De rest zal niet komen, of er zal een flinke afkoopprijs aan hangen (Jol, en Rijkaard zal Ten Cate ook niet zomaar laten gaan natuurlijk).

Ook Louis van Gaal zal afgekocht moeten worden, maar dat zal toch wel een zekerheidje worden. Bij Jol en Ten Cate moet je dat ook nog maar afwachten natuurlijk.
opvallend dat Rijkaard niet genoemd wordt. Toch een trainer die Barcelona weer aan het voetballen heeft gekregen.. NIet echt een schoolmeester type, maar zeker wel een trainer met Ajax capaciteit.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_36399749
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:40 schreef buzzer het volgende:

[..]

opvallend dat Rijkaard niet genoemd wordt. Toch een trainer die Barcelona weer aan het voetballen heeft gekregen..
Denk dat dat de verdienste is van Henk ten Cate...
pi_36399772
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:40 schreef buzzer het volgende:

[..]

opvallend dat Rijkaard niet genoemd wordt. Toch een trainer die Barcelona weer aan het voetballen heeft gekregen.. NIet echt een schoolmeester type, maar zeker wel een trainer met Ajax capaciteit.
Waarom zou rijkaard bij Barca weg willen?
Ajax!!
pi_36399819
Ik vind het ook gek dat Capello en Wenger ook niet genoemd worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 27 maart 2006 @ 11:53:06 #187
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36399983
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind het ook gek dat Capello en Wenger ook niet genoemd worden
Aangezien zij de Nederlandse taal niet machtig zijn en Ajax het juist over de Nederlandse boeg wilt gooien.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 27 maart 2006 @ 11:53:51 #188
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_36400003
Behalve MOrten Olsen hoef ik geen buitenlandse trainer.
pi_36400030
Je begrijpt het punt niet maar om effe op je punt in te gaan. Het is onzin om de Nederlandse taal als een obstakel te zien.

Met goede les kan je in 2 maanden redelijk Nederlands leren en in een half jaar goed. Verder heb je ook assistenten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 27 maart 2006 @ 11:56:25 #190
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36400068
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je begrijpt het punt niet maar om effe op je punt in te gaan. Het is onzin om de Nederlandse taal als een obstakel te zien.

Met goede les kan je in 2 maanden redelijk Nederlands leren en na een half jaar goed. Verder heb je ook assistenten
Natuurlijk snap ik dat jouw opmerking sarcastisch was, dat het grootheidswaanzin is om te denken dat Frank Rijkaard een overstap naar Ajax in overweging zal nemen. Jammer dat jij er weer serieus op ingaat.
pi_36400198
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Met goede les kan je in 2 maanden redelijk Nederlands leren en in een half jaar goed. Verder heb je ook assistenten
Daar zou Blind nu goed geschikt voor zijn....
  maandag 27 maart 2006 @ 12:02:19 #192
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_36400231
Laudrup voor de klas?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  maandag 27 maart 2006 @ 12:04:47 #193
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36400291
Laudrup zelfde verhaal, veel te weinig ervaring. Betere optie dan Blind, maar er zijn gewoon meer ervaren trainers nodig.
pi_36400301
quote:
Op maandag 27 maart 2006 12:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Daar zou Blind nu goed geschikt voor zijn....
Je kunt een hoofdtrainer niet aanstellen als assistent meteen na dat hij een jaar hoofdtrainer is geweest bij dezelfde club.
  maandag 27 maart 2006 @ 12:07:12 #195
97934 ASroma
Flamboyant
pi_36400989
Ik zeg Richard Witschege met zijn broer en Blind als assistenten en Menzo als keeperstrainer
pi_36401238
Louis van Gaal. Met Blind en van der Lem als assistenten
pi_36401333
quote:
Op maandag 27 maart 2006 12:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Je kunt een hoofdtrainer niet aanstellen als assistent meteen na dat hij een jaar hoofdtrainer is geweest bij dezelfde club.
Met goedkeuring van beiden kan dat prima...
pi_36401373
quote:
Op maandag 27 maart 2006 12:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat een onzin. Tuurlijk kan dat. Als Blind bereid is om een stapje terug te doen en Louis komt naar Amsterdam, voorzie ik geen problemen. Ik zou het zelfs de beste optie vinden.
pi_36401416
quote:
Op maandag 27 maart 2006 12:40 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Wat een onzin. Tuurlijk kan dat. Als Blind bereid is om een stapje terug te doen en Louis komt naar Amsterdam, voorzie ik geen problemen. Ik zou het zelfs de beste optie vinden.
Ja het kan idd, maar denk je nou werkelijk dat Blind dat doet? Dan lijd hij gezichtsverlies van hier tot Tokio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')