Foeke Booy, die wil ik echt nooit bij Ajax zien als coach.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
What about Foeke Booy?
Stekelenburgquote:Op maandag 27 maart 2006 11:21 schreef Cordoba32 het volgende:
Ok tactisch was het dus niet sterk volgens jullie gister. Welke 11 hadden jullie laten starten? en met welke taktiek?
Stekelenburgquote:Op maandag 27 maart 2006 11:21 schreef Cordoba32 het volgende:
Ok tactisch was het dus niet sterk volgens jullie gister. Welke 11 hadden jullie laten starten? en met welke taktiek?
Ach, ik vind de invalbeurt van Charisteas wel goed genoeg voor een keer een basisplek. Soort van Rosenberg-positie op rechts. De invalbeurt van Charisteas was beter dan die van Babel.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:23 schreef M0NTANA het volgende:
Eén goede invalbeurt hoeft nog geen basisplaats op te leveren, laat Ryan Babel nog maar een paar keer leuk, gemotiveerd en succesvol invallen.
Denk inderdaad, dat dit wellicht de beste optie was geweest. Iedereen op zijn natuurlijke positiequote:Op maandag 27 maart 2006 11:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Stekelenburg
Trabelsi - Boakye - Schilder - Juanfran
Galasek - Maduro - Lindenbergh
Rosales - Huntelaar - Rosenberg
en dan Maduro of lindenberg om de beurt achter blijven.
opvallend dat Rijkaard niet genoemd wordt. Toch een trainer die Barcelona weer aan het voetballen heeft gekregen.. NIet echt een schoolmeester type, maar zeker wel een trainer met Ajax capaciteit.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zeg onhaalbaar, heeft die niet pas zijn contract met Denemarken verlengt?. De allerbeste coach, die het meeste hart voor Ajax heeft, is degene die het best haalbaar is - denk ik. Louis van Gaal. De rest zal niet komen, of er zal een flinke afkoopprijs aan hangen (Jol, en Rijkaard zal Ten Cate ook niet zomaar laten gaan natuurlijk).
Ook Louis van Gaal zal afgekocht moeten worden, maar dat zal toch wel een zekerheidje worden. Bij Jol en Ten Cate moet je dat ook nog maar afwachten natuurlijk.
Denk dat dat de verdienste is van Henk ten Cate...quote:Op maandag 27 maart 2006 11:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
opvallend dat Rijkaard niet genoemd wordt. Toch een trainer die Barcelona weer aan het voetballen heeft gekregen..
Waarom zou rijkaard bij Barca weg willen?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
opvallend dat Rijkaard niet genoemd wordt. Toch een trainer die Barcelona weer aan het voetballen heeft gekregen.. NIet echt een schoolmeester type, maar zeker wel een trainer met Ajax capaciteit.
Aangezien zij de Nederlandse taal niet machtig zijn en Ajax het juist over de Nederlandse boeg wilt gooien.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind het ook gek dat Capello en Wenger ook niet genoemd worden
Natuurlijk snap ik dat jouw opmerking sarcastisch was, dat het grootheidswaanzin is om te denken dat Frank Rijkaard een overstap naar Ajax in overweging zal nemen. Jammer dat jij er weer serieus op ingaat.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je begrijpt het punt niet maar om effe op je punt in te gaan. Het is onzin om de Nederlandse taal als een obstakel te zien.
Met goede les kan je in 2 maanden redelijk Nederlands leren en na een half jaar goed. Verder heb je ook assistenten
Daar zou Blind nu goed geschikt voor zijn....quote:Op maandag 27 maart 2006 11:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je begrijpt het punt niet maar om effe op je punt in te gaan. Het is onzin om de Nederlandse taal als een obstakel te zien.
Met goede les kan je in 2 maanden redelijk Nederlands leren en in een half jaar goed. Verder heb je ook assistenten
Je kunt een hoofdtrainer niet aanstellen als assistent meteen na dat hij een jaar hoofdtrainer is geweest bij dezelfde club.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Daar zou Blind nu goed geschikt voor zijn....
Met goedkeuring van beiden kan dat prima...quote:Op maandag 27 maart 2006 12:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je kunt een hoofdtrainer niet aanstellen als assistent meteen na dat hij een jaar hoofdtrainer is geweest bij dezelfde club.
Wat een onzin. Tuurlijk kan dat. Als Blind bereid is om een stapje terug te doen en Louis komt naar Amsterdam, voorzie ik geen problemen. Ik zou het zelfs de beste optie vinden.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je kunt een hoofdtrainer niet aanstellen als assistent meteen na dat hij een jaar hoofdtrainer is geweest bij dezelfde club.
Ja het kan idd, maar denk je nou werkelijk dat Blind dat doet? Dan lijd hij gezichtsverlies van hier tot Tokio.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:40 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Wat een onzin. Tuurlijk kan dat. Als Blind bereid is om een stapje terug te doen en Louis komt naar Amsterdam, voorzie ik geen problemen. Ik zou het zelfs de beste optie vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |