abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 maart 2006 @ 10:13:45 #151
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36397511
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als iemand ten tijde van het aanstellen nog niet goed genoeg zou zijn, dan zou diegene na een tijdje het toch moeten oppikken. Dat doet Blind niet. Hij blijft aan het kloten.
Ronald Koeman stond niet boven de groep en hem werd verweten dat hij de ervarenheid miste, Danny Blind volgt hem op, terwijl hij nog helemaal geen ervaring had. Na ruim een jaar is Ajax niet beter geworden en ook Danny Blind toont geen tekenen van progressie, dus waarom dan nog langer aanmodderen? Het is al erg genoeg dat Ajax wéér niet kampioen wordt, dus moet er een nieuwe trainer/coach komen, die Ajax wél beter kan maken en zodoende titels behaalt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 27 maart 2006 @ 10:22:10 #152
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36397678
Precies, er is nu wel weer lang genoeg aangemodderd met onervaren trainers. Er moet nu iemand komen die ZEKER de zaak op de rails kan krijgen. Kampioen kan je niet garanderen, maar dit spel is zo zwak...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_36397711
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ronald Koeman stond niet boven de groep en hem werd verweten dat hij de ervarenheid miste, Danny Blind volgt hem op, terwijl hij nog helemaal geen ervaring had. Na ruim een jaar is Ajax niet beter geworden en ook Danny Blind toont geen tekenen van progressie, dus waarom dan nog langer aanmodderen? Het is al erg genoeg dat Ajax wéér niet kampioen wordt, dus moet er een nieuwe trainer/coach komen, die Ajax wél beter kan maken en zodoende titels behaalt.
Ronald Koeman dus
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36397751
quote:

[..]

Dat zeg ik ook. Blind heeft gefaald en hij pikt het ook niet op, want hij blijft fouten maken. Dan moet je gewoon de conclusie trekken dat die man met de verkeerde job bezig is.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 27 maart 2006 @ 10:33:48 #155
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36397917
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ronald Koeman dus
Ronald Koeman is een verbetering ten opzichte van Danny Blind, maar niet het niveau qua trainer/coach dat Ajax nastreeft of in elk geval hóórt na te streven. Het type schoolmeester, zoals Co Adriaanse en Louis van Gaal hoort weer de leiding te hebben bij Ajax, dan zal er het uiterste worden gehaald uit al het talent dat er nu al rondloopt.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_36397959
Hans Westerhof, Peter Boeve of Kees Zwamborn dus
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 27 maart 2006 @ 10:39:37 #157
131800 Tarado
capô de fusca
pi_36398050
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hans Westerhof, Peter Boeve of Kees Zwamborn dus
dat zijn meer PSV trainers
pi_36398069
quote:

[..]

Eens. Maar Blind is nu eenmaal "een echte Ajacied" en krijgt daardoor belachelijkveel krediet. Zo werkt het nu eenmaal bij Ajax. Elke andere trainer had na deze reeks van wanprestaties allang zijn biezen moeten pakken. Ik zie BLind zelfs volgend seizoen nog wel voor de grope staan
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 27 maart 2006 @ 10:42:59 #159
131800 Tarado
capô de fusca
pi_36398146
Ik hoop in ieder geval dat Blind weg moet, en de coach voor Ajax lijkt mij Martin Jol, maar of die weg wil bij Tottenham betwijfel ik, Ten Cate heeft het ook naar z'n zin in Barcelona, Van Gaal dient altijd z'n contracten uit, dan is er een kleine kans op Co. Alles beter dan Danny, weg ermee.
pi_36398193
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:42 schreef Tarado het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat Blind weg moet, en de coach voor Ajax lijkt mij Martin Jol, maar of die weg wil bij Tottenham betwijfel ik, Ten Cate heeft het ook naar z'n zin in Barcelona, Van Gaal dient altijd z'n contracten uit, dan is er een kleine kans op Co. Alles beter dan Danny, weg ermee.
Die kunnen/willen allemaal niet. Daarom (en daarom alleen) zit Blind ook nog steeds voor de groep...
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 27 maart 2006 @ 10:47:34 #161
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36398245
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:40 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Eens. Maar Blind is nu eenmaal "een echte Ajacied" en krijgt daardoor belachelijkveel krediet. Zo werkt het nu eenmaal bij Ajax. Elke andere trainer had na deze reeks van wanprestaties allang zijn biezen moeten pakken. Ik zie BLind zelfs volgend seizoen nog wel voor de grope staan
Is wel een mooie tekst voor een spandoek: "Waarom heeft een échte Ajacied zo belachelijk veel krediet?"
pi_36398572
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Louis van Gaal mag van mij ook komen, maar ook Henk ten Cate, CO Adriaanse, Martin Jol en Morten Olsen zijn welkom. Als DB maar opstapt als trainer/coach van Ajax!
Eens, hij heeft het niet kunnen bewijzen. We moeten iemand hebben met ervaring, want aan het team ligt het niet.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 27 maart 2006 @ 11:03:25 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36398596
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:02 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Eens, hij heeft het niet kunnen bewijzen. We moeten iemand hebben met ervaring, want aan het team ligt het niet.
Nou niet overdrijven hoor. Het team is af en toe ook totaal niet meer gemotiveerd lijkt het. Tegen Roda was het pas NA de 1-1 dat ze gingen voetballen opeens.

Blind maakt veel fouten op tactisch gebied enz, maar het is niet 100% zijn schuld ofzo.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_36398639
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou niet overdrijven hoor. Het team is af en toe ook totaal niet meer gemotiveerd lijkt het. Tegen Roda was het pas NA de 1-1 dat ze gingen voetballen opeens.

Blind maakt veel fouten op tactisch gebied enz, maar het is niet 100% zijn schuld ofzo.
Dat zeg ik ook niet, maar hij mist ervaring als coach, want een goeie coach kan een team altijd optutten, maar dat is niet gelukt.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36398696
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat zijn meer PSV trainers
2 van de 3 werkte in elk geval bij Ajax
  maandag 27 maart 2006 @ 11:07:36 #166
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36398697
Tsja, als je het over het type schoolmeester hebt, kom je al heel snel uit bij Ron Jans. Maar op de een of andere manier past die totaal niet bij Ajax. Ik twijfel aan zijn voetbalverstand en z'n kwaliteiten spelers beter te maken.
pi_36398746
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:07 schreef twi het volgende:
Tsja, als je het over het type schoolmeester hebt, kom je al heel snel uit bij Ron Jans. Maar op de een of andere manier past die totaal niet bij Ajax. Ik twijfel aan zijn voetbalverstand en z'n kwaliteiten spelers beter te maken.
Ron Jans is echt een trainer voor een provincieclub als Groningen.
pi_36398772
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:07 schreef twi het volgende:
Om over het verschil tussen thuis en uit maar te zwijgen.
pi_36398778
What about Foeke Booy?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 27 maart 2006 @ 11:13:01 #170
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36398845
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik neem hem met name gewoon kwalijk dat hij realiteit mist. Mis je verdediging, begin dan met een versterkt middenveld, defensief. Begin met Boakye, met Schilder. En zet Maduro alsjeblieft niet direct weer centraal nadat hij nog overduidelijk niet fit is. Maar nee, hij gaat 4-2-4 spelen. NAC was met Mendes en Sno gewoon heer en meester op het middenveld.
pi_36398922
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
What about Foeke Booy?
Leuk voor psv.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_36398932
Ajax speelde toch 4-3-3 met 4 en 10?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 27 maart 2006 @ 11:16:54 #173
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36398950
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Om over het verschil tussen thuis en uit maar te zwijgen.
Ach, thuis zijn ook al 18 punten verspeeld. Lijkt me eigenlijk dat de basis in thuisduels moet worden neergezet. Da komt de rest ook wel. Het ergste is namelijk dat tegenwoordig iedereen een stuntje komt proberen te doen in Amsterdam.
  maandag 27 maart 2006 @ 11:17:16 #174
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_36398962
Ik zeg Morten Olsen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 27 maart 2006 @ 11:20:14 #175
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36399045
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:17 schreef StarGazer het volgende:
Ik zeg Morten Olsen
Ik zeg onhaalbaar, heeft die niet pas zijn contract met Denemarken verlengt?. De allerbeste coach, die het meeste hart voor Ajax heeft, is degene die het best haalbaar is - denk ik. Louis van Gaal. De rest zal niet komen, of er zal een flinke afkoopprijs aan hangen (Jol, en Rijkaard zal Ten Cate ook niet zomaar laten gaan natuurlijk).

Ook Louis van Gaal zal afgekocht moeten worden, maar dat zal toch wel een zekerheidje worden. Bij Jol en Ten Cate moet je dat ook nog maar afwachten natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')