SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:Op zondag 26 maart 2006 14:48 schreef murp het volgende:
kan je dit ook online spelen? en zo ja. kost dit geld? alvast bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Dat persuaden heb ik ook nog niet zo door indd, ik gebruik het nooit.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:55 schreef Asmodean het volgende:
wie kan me trouwens uitleggen hoe dat lockpicken precies gaat? Very easy gaat nog net, maar dan houdt het ook wel op...
ohja, en nog iets wat ik niet helemaal snap: dat je met mensen kunt praten dmv die admire/joke/en nog wat schijf. wat heb je eraan en wat kun je ermee. en hoe werkt het precies?
quote:Op zondag 26 maart 2006 13:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
:|
Ik heb eerst fokking lang gewacht tot er een winkel open ging
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:47 schreef Shakermaker het volgende:
Nummer 8 alweer. Dat gaat rap!
Iemand anders al een vampire?Toen ik op vampieren ging jagen werd ik wel besmet. Gelukkig was ik er op tijd bij met een cure disease potion.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel simpel, gewoon die palletjes omhoog tikken en dan op A rammen en dan blijft-ie hangen. Dit doe je met alle palletjes en klaar ben je.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:55 schreef Asmodean het volgende:
wie kan me trouwens uitleggen hoe dat lockpicken precies gaat? Very easy gaat nog net, maar dan houdt het ook wel op...
ohja, en nog iets wat ik niet helemaal snap: dat je met mensen kunt praten dmv die admire/joke/en nog wat schijf. wat heb je eraan en wat kun je ermee. en hoe werkt het precies?
Ok, mooi.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:05 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Keb trouwens de Thoronir sidequest uitgespeeld. Als iemand vragen daarover heeft kan ik ze beantwoorden
Gisteren een Oblivion gate gesloten en vandaag echt zitten klooienquote:Op zondag 26 maart 2006 15:31 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag lekker de hele dag dungeons leegroven en uplevellen.
hier nog eentjequote:
Staat nog steeds een prijs op je kop, je gestolen goederen zijn nog steeds weggenomen, maar volgens mij worden je skills niet verminderd. Maar dat laatste weet ik niet 100% zeker.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:23 schreef Gamedemon het volgende:
Maargoed wat gebeurt er als ik in de bak zit en ik lockpick mezelf eruit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog ff een algemene vraag: Kan je op de pc ook de tijd vooruitspoelen zonder ergens een bed te moeten vinden?Fok! Groentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |