Zo is het.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Cap die moeder dan ook gelijk..
Jeweettog.
Als iemand dat tegen mijn pa zegt is ie de lul. Of het nou keuters zijn of niet. Laat daarna hun pappie maar verhaal komen maken, krijgt die er een paar overheen.quote:"Of ie z'n kankermuil ff kon houden"
Zo gaat het natuurlijk in de ghetto's van Velp Zuid.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:27 schreef kL0j00h het volgende:
Als iemand dat tegen mijn pa zegt is ie de lul. Of het nou keuters zijn of niet. Laat daarna hun pappie maar verhaal komen maken, krijgt die er een paar overheen.
Moeten die kinders natuurlijk wel hun adres achterlaten.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:22 schreef NJ het volgende:
Ben je zo autistisch dat je niet even naar die moeder kan lopen om te klagen over die kinderen, maar gelijk moet gaan dreigen door op ze te schieten?
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:33 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Moeten die kinders natuurlijk wel hun adres achterlaten.
respect voor je pa dat ie jongetjes van 10 in elkaar slaatquote:Op zondag 26 maart 2006 14:27 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Als iemand dat tegen mijn pa zegt is ie de lul. Of het nou keuters zijn of niet. Laat daarna hun pappie maar verhaal komen maken, krijgt die er een paar overheen.
Je moet LEZEN!!!quote:Op zondag 26 maart 2006 14:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
respect voor je pa dat ie jongetjes van 10 in elkaar slaat [afbeelding]
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
respect voor je pa dat ie jongetjes van 10 in elkaar slaat [afbeelding]
Ja, en dan zul je net zien dat opa en oma onverwachts langskomen... 'Hee Oma, nieuw kapsel??'quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:49 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Heet je pa toevallig 'Lange Frans' TS?
![]()
Doe het dan in stijl met een kettingzaag.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:53 schreef beertenderrr het volgende:
Had je niet een gewoon geweer in de buurt![]()
stop eens met ademenquote:Op zondag 26 maart 2006 15:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
TS moet zelf zn kankermuil houden
en nu gaan we door naar het 2de deel van de film: gorillas in de mistquote:Op zondag 26 maart 2006 15:21 schreef MrBean het volgende:
Kijk volgende keer weer naar FOK!'s "Aso's in de Polder" ...
goh?!?quote:Op zondag 26 maart 2006 15:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
TS moet zelf zn kankermuil houden
Ik vind "FOK!'s Paintball Deathmatch" leuker.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:21 schreef MrBean het volgende:
Kijk volgende keer weer naar FOK!'s "Aso's in de Polder" ...
dat zal ze lerenquote:Op zondag 26 maart 2006 15:30 schreef El_Rolando het volgende:
Je moet ze vet terug pakken door bij hun huis te gaan bellen.
je weet natuurlijk gelijk waar ze wonen...quote:Op zondag 26 maart 2006 14:22 schreef NJ het volgende:
Ben je zo autistisch dat je niet even naar die moeder kan lopen om te klagen over die kinderen, maar gelijk moet gaan dreigen door op ze te schieten?
Wat denk je zelf. Een buurt waar mensen uit de ramen schieten met een paintballgeweer.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:12 schreef Scorpie het volgende:
Dubbeltap die moeder ook, zal wel zo`n asociale slet uit een achterstandswijk zijn.
Echte achterstandswijken steken gewoon het hele zooitje in de fik.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:19 schreef MrBean het volgende:
[..]
Wat denk je zelf. Een buurt waar mensen uit de ramen schieten met een paintballgeweer.
Afschieten die sletquote:Op zondag 26 maart 2006 14:20 schreef IllI het volgende:
waarna een van die moeders hier komt zeiken dat hun kinderen met een vuurwapen bedreigt zijn![]()
Wat, na het lezen van dit verhaal, geheel terecht is. Ik zou echter gelijk op hun hoofd mikken.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:19 schreef MrBean het volgende:
[..]
Wat denk je zelf. Een buurt waar mensen uit de ramen schieten met een paintballgeweer.
agreequote:Op maandag 27 maart 2006 01:19 schreef Slappertje het volgende:
Goeie actie van TS
Volgende keer ook die zeikende moeder slappen dat ze d'r kids maar beter op moet voeden
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:20 schreef IllI het volgende:
Vanaf 10.00 uur vanmorgen - dus 09.00 ouwe tijd - lopen er een paar koters bij ons belletje te trekken. M'n pa doet een paar keer mee door de deur open te doen (die koters rennen hard weg) en na drie keer vraagt ie om nu toch ff te kappen...
"Of ie z'n kankermuil ff kon houden"pikkies zijn niet ouder dan 10-11 jaar?
Dus ik ga uit m'n raam hangen met een oud paintball geweer (waarvan de CO2 patronen bijna helemaal leeg zijn) en ik mik op twee van die koters die weer terug lopen naar de deur. Ik schiet VOOR hun voeten en ze rennen hard weg, waarna een van die moeders hier komt zeiken dat hun kinderen met een vuurwapen bedreigt zijn![]()
PLEUR OP OP ZONDAG!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |