abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 maart 2006 @ 14:13:39 #1
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_36376826
Laat ik voorop stellen, ik vind BMW's vaak hele mooie auto's. Ik heb in de vroegere en nieuwe 3-serie gereden en die rijden ook erg goed Alleen vind ik het zo jammer dat er altijd zo asociaal mee gereden moet worden.

RIjd je gewoon lekker met een gangetje van 140 met het verkeer mee....zit er weer eens zo'n asociale BMW kontenlikker te knipperen en half links en rechts halsbrekende capriolen in te halen om je voorbij te gaan

Zojuist weer...ik rijd 130 op de linker baan achter een stel auto's aan met een beetje afstand ertussen (zoals het hoort). Komt er een 118d ( ) aan die zonodig met een noodgang rechts in moet halen en voor mij langs te schieten en hetzelfde bij mijn voorligger te doen. En natuurlijk niet te vergeten weer lekker tegen de kont van de voorligger plakken. Toevallig hadden we dezelfde uitvoegstrook en zit ie dus voor mij, met daarvoor een Suzuki Alto ofzo die gewoon netjes rijdt. Gaat de stoere man over de vluchtstrook inhalen om vervolgens bij het naderende stoplicht door rood te rijden.

Dit is maar een enkel voorbeeld, maar iedereen zal weten wat ik bedoel. Beetje jammer van het imago van BMW, want zoals ik al zei zijn het toch mooie en goede auto's

Waarom kunnen die lui niet gewoon net zo rijden als, pak hem beet, de doorsnee Audi rijder?

Wat een paupers

oh en voordat ik commentaar krijg over wat ik zelf rijd en dat ik jaloers ben enzo, ik rijd een Mercedes A160 en zou mij best een (2e hands) BMW kunnen veroorloven
pi_36376899
een passat zie je ook liever niet in je achteruitkijkspiegel op een vrijdagmiddg in de spits.
  zondag 26 maart 2006 @ 14:17:34 #3
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_36376926
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:16 schreef dark_humanity774 het volgende:
een passat zie je ook liever niet in de achteruitkijkspiegel op een vrijdagmiddg in de spits.
Dat valt best mee, maar die zijn er natuurlijk ook

Maar dat is van ieder merk wel, er zijn altijd malloten. Alleen in BMW's zijn het bijna allemáál van die ziekelijke figuren
pi_36376946
en die 1-serie is gewoon
pi_36376983
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]

nee dat valt niet mee, (lease)passatrijders zijn aso's.
  zondag 26 maart 2006 @ 14:20:41 #6
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_36377037
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:19 schreef dark_humanity774 het volgende:

[..]

nee dat valt niet mee, (lease)passatrijders zijn aso's.
Leaserijders zijn natuurlijk erg vaak zo. Het is niet hun eigen auto, dus kan het hun wat verekken als ie gaar gestampt wordt. Kutinstelling natuurlijk, maar zo werkt het wel
pi_36377116
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:20 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Leaserijders zijn natuurlijk erg vaak zo. Het is niet hun eigen auto, dus kan het hun wat verekken als ie gaar gestampt wordt. Kutinstelling natuurlijk, maar zo werkt het wel
heb je die lease307-ens vanbinnen wel eens gezien? wat een varkens
  zondag 26 maart 2006 @ 14:24:54 #8
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_36377167
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Maar dat is van ieder merk wel, er zijn altijd malloten. Alleen in BMW's zijn het bijna allemáál van die ziekelijke figuren
Ik zou daar de Mercedes rijders aan toe willen voegen...
Maar t is altijd een bepaald type dat zo aso rijdt. Trek me er vaak niets vanaan+ en heb eerder de neiging om even heel kort mijn remlichtjes op te laten lichten dan aan de kant te gaan wanneer er een dergelijke josti achter mij rijdt... Of erger nog: Van die Sjonnies met van die proletenbakkies; zoals die opgevoerde GTI-tjes of Opel Rakett (GSI); Honda CRX-en etc, met extra stoere lawaaimakende uitlaat; en dikke vette hardstyle uit de Subwoofert...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_36377192
Volgens mij heeft het gros van de leaserijders daar wel een handje van.
Ook de Audi rijders dus.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  zondag 26 maart 2006 @ 14:28:11 #10
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_36377250
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:24 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Ik zou daar de Mercedes rijders aan toe willen voegen...
Maar t is altijd een bepaald type dat zo aso rijdt. Trek me er vaak niets vanaan+ en heb eerder de neiging om even heel kort mijn remlichtjes op te laten lichten dan aan de kant te gaan wanneer er een dergelijke josti achter mij rijdt... Of erger nog: Van die Sjonnies met van die proletenbakkies; zoals die opgevoerde GTI-tjes of Opel Rakett (GSI); Honda CRX-en etc, met extra stoere lawaaimakende uitlaat; en dikke vette hardstyle uit de Subwoofert...
Ja die zijn ook erg. Maar mijn ervaring is dat die BMW figuren (vaak nieuwe modellen ook nog ) nog een tikkie erger zijn als de GTI en CRX brigade.

Misschien niet helemaal objectief, maar ik vind Mercedes rijders wel meevallen. Ik vind een C of E-klasse ook geen auto om eens lekker mee te gaan bumperkleven ed. Meer om chique te cruisen. Net als vrijwel alle Audí's
pi_36377479
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:18 schreef dark_humanity774 het volgende:
en die 1-serie is gewoon
niks mis mee hoorr
hi
pi_36377524
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij heeft het gros van de leaserijders daar wel een handje van.
Ook de Audi rijders dus.
De TT daar gelaten
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_36377525
ik heb nooit last van andere bmw rijders. misschien moet je die lelijke mercedes (A160 probeer eens wat meer aan je mannelijke genen te denken) eens verkopen. en dan die 2e hands bmw kopen. zal je een stuk minder last hebben van andere bmw's.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  zondag 26 maart 2006 @ 14:41:40 #14
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_36377664
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:37 schreef Inorbit het volgende:
ik heb nooit last van andere bmw rijders. misschien moet je die lelijke mercedes eens verkopen. en dan die 2e hands bmw kopen. zal je een stuk minder last hebben van andere bmw's.
Beetje typerend dat je het zo op de man gaat spelen
Ik vind mijn Mercedes wel mooi, en hij rijdt super! En nee, ik ga geen BMW kopen
Mijn volgende auto wordt waarschijnlijk een Volvo S60.
pi_36377671
Zwarte Golfjes TDI
pi_36377724
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Beetje typerend dat je het zo op de man gaat spelen
Ik vind mijn Mercedes wel mooi, en hij rijdt super! En nee, ik ga geen BMW kopen
Mijn volgende auto wordt waarschijnlijk een Volvo S60.
het is niet op de man bedoelt. het is alleen dat ik alleen maar vrouwelijke 60+ers ken die die dingen rijden. het is gewoon generaal advies. als ik in mijn bmw rijd dan zie en voel ik altijd respect en beleefdheid van andere bmw rijders. behalve als het vrouwen zijn.

een volvo. dat is niet helemaal gevaarvrij. het schijnt dat skoda rijders een algemeen iets tegen volvo rijders hebben.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_36377778
Sorry dat mijn 5-serie net iets zuiniger rijdt rond de 145.
  zondag 26 maart 2006 @ 14:46:39 #18
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_36377814
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:37 schreef Inorbit het volgende:
ik heb nooit last van andere bmw rijders. misschien moet je die lelijke mercedes (A160 probeer eens wat meer aan je mannelijke genen te denken) eens verkopen. en dan die 2e hands bmw kopen. zal je een stuk minder last hebben van andere bmw's.
Dus je hebt jouw BMW gekocht vanwege je mannelijke genen? Iemand die zo rechtuit zegt dat ie met een dergelijke auto iets wil compenseren heb ik nog niet vaak meegemaakt...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_36377815
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:45 schreef HenkieVdV het volgende:
Sorry dat mijn 5-serie net iets zuiniger rijdt rond de 145.
pauper
pi_36377825
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:41 schreef Repeat het volgende:
Zwarte Golfjes TDI
SDI's zijn net zo erg maar kunnen je nooit bijhouden.
pi_36377848
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:13 schreef leolinedance het volgende:

Rijd je gewoon lekker met een gangetje van 140 met het verkeer mee....zit er weer eens zo'n asociale BMW kontenlikker te knipperen en half links en rechts halsbrekende capriolen in te halen om je voorbij te gaan
Iets met pot verwijt ketel oid.
  zondag 26 maart 2006 @ 14:48:47 #22
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_36377878
Ach TS, je hebt nog mazzel dat je in een Mercedes rijdt, dan overkomt je zoiets idd alleen met BMW's... Ikzelf rij in een Alto en dan moet je eens proberen op de snelweg in te halen...

Dan laat écht níemand je ertussen of ze gaan bewust op je bumper hangen. Ze geven juist een dot gas bij als het maar op líjkt dat je naar de linkerrijbaan wilt verplaatsen...

Gelukkig hebben vrachtwagenchauffeurs meer begrip wat dat betreft. Heb 't een keer meegemaakt dat eentje z'n wagen zomaar naar links gooide om ervoor te zorgen dat ik tóch in kon halen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_36377884
-edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door flugeltje op 26-03-2006 14:49:55 (offtopic) ]
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  zondag 26 maart 2006 @ 14:48:59 #24
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_36377888
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:43 schreef Inorbit het volgende:

[..]

het is niet op de man bedoelt. het is alleen dat ik alleen maar vrouwelijke 60+ers ken die die dingen rijden. het is gewoon generaal advies. als ik in mijn bmw rijd dan zie en voel ik altijd respect en beleefdheid van andere bmw rijders. behalve als het vrouwen zijn.
Dan zie jij toch hele andere dingen als ik. Dat maakt verder ook niet uit
Aan mijn auto is trouwens in 6 jaar tijd nog nóóit iets kapot geweest, en hij is erg practisch in de stad En ik weet niet of je er ooit in gereden hebt, maar het rijdt erg volwassen. Het is natuurlijk geen S-klasse, maar ik rijd 160+ met geen enkel probleem (waar het kan, en zonder tegen de voorligger aan te gaan duwen ja ). Maar zoals ik al zei, het wordt wel tijd voor iets nieuws.

Een Volvo S60 of V70 waarschijnlijk
  zondag 26 maart 2006 @ 14:50:01 #25
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_36377912
Het gaat dus helemaal niet om BMW's maar om de leaserijders.
Een 118D is echt het laagste van het laagste bij BMW.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')