Dat valt best mee, maar die zijn er natuurlijk ookquote:Op zondag 26 maart 2006 14:16 schreef dark_humanity774 het volgende:
een passat zie je ook liever niet in de achteruitkijkspiegel op een vrijdagmiddg in de spits.
nee dat valt niet mee, (lease)passatrijders zijn aso's.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat valt best mee, maar die zijn er natuurlijk ook
Leaserijders zijn natuurlijk erg vaak zo. Het is niet hun eigen auto, dus kan het hun wat verekken als ie gaar gestampt wordt. Kutinstelling natuurlijk, maar zo werkt het welquote:Op zondag 26 maart 2006 14:19 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
nee dat valt niet mee, (lease)passatrijders zijn aso's.
heb je die lease307-ens vanbinnen wel eens gezien? wat een varkensquote:Op zondag 26 maart 2006 14:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Leaserijders zijn natuurlijk erg vaak zo. Het is niet hun eigen auto, dus kan het hun wat verekken als ie gaar gestampt wordt. Kutinstelling natuurlijk, maar zo werkt het wel![]()
Ik zou daar de Mercedes rijders aan toe willen voegen...quote:Op zondag 26 maart 2006 14:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat valt best mee, maar die zijn er natuurlijk ook
Maar dat is van ieder merk wel, er zijn altijd malloten. Alleen in BMW's zijn het bijna allemáál van die ziekelijke figuren![]()
Ja die zijn ook erg. Maar mijn ervaring is dat die BMW figuren (vaak nieuwe modellen ook nogquote:Op zondag 26 maart 2006 14:24 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik zou daar de Mercedes rijders aan toe willen voegen...
Maar t is altijd een bepaald type dat zo aso rijdt. Trek me er vaak niets vanaan+ en heb eerder de neiging om even heel kort mijn remlichtjes op te laten lichten dan aan de kant te gaan wanneer er een dergelijke josti achter mij rijdt...Of erger nog: Van die Sjonnies met van die proletenbakkies; zoals die opgevoerde GTI-tjes of Opel Rakett (GSI); Honda CRX-en etc, met extra stoere lawaaimakende uitlaat; en dikke vette
hardstyle uit de Subwoofert...
![]()
De TT daar gelatenquote:Op zondag 26 maart 2006 14:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij heeft het gros van de leaserijders daar wel een handje van.
Ook de Audi rijders dus.
Beetje typerend dat je het zo op de man gaat spelenquote:Op zondag 26 maart 2006 14:37 schreef Inorbit het volgende:
ik heb nooit last van andere bmw rijders. misschien moet je die lelijke mercedes eens verkopen. en dan die 2e hands bmw kopen. zal je een stuk minder last hebben van andere bmw's.
het is niet op de man bedoelt. het is alleen dat ik alleen maar vrouwelijke 60+ers ken die die dingen rijden. het is gewoon generaal advies. als ik in mijn bmw rijd dan zie en voel ik altijd respect en beleefdheid van andere bmw rijders. behalve als het vrouwen zijn.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Beetje typerend dat je het zo op de man gaat spelen![]()
Ik vind mijn Mercedes wel mooi, en hij rijdt super! En nee, ik ga geen BMW kopen
Mijn volgende auto wordt waarschijnlijk een Volvo S60.
Dus je hebt jouw BMW gekocht vanwege je mannelijke genen? Iemand die zo rechtuit zegt dat ie met een dergelijke auto iets wil compenseren heb ik nog niet vaak meegemaakt...quote:Op zondag 26 maart 2006 14:37 schreef Inorbit het volgende:
ik heb nooit last van andere bmw rijders. misschien moet je die lelijke mercedes (A160 probeer eens wat meer aan je mannelijke genen te denken) eens verkopen. en dan die 2e hands bmw kopen. zal je een stuk minder last hebben van andere bmw's.
pauperquote:Op zondag 26 maart 2006 14:45 schreef HenkieVdV het volgende:
Sorry dat mijn 5-serie net iets zuiniger rijdt rond de 145.![]()
Iets met pot verwijt ketel oid.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:13 schreef leolinedance het volgende:
Rijd je gewoon lekker met een gangetje van 140 met het verkeer mee....zit er weer eens zo'n asociale BMW kontenlikker te knipperen en half links en rechts halsbrekende capriolen in te halen om je voorbij te gaan![]()
Dan zie jij toch hele andere dingen als ik. Dat maakt verder ook niet uitquote:Op zondag 26 maart 2006 14:43 schreef Inorbit het volgende:
[..]
het is niet op de man bedoelt. het is alleen dat ik alleen maar vrouwelijke 60+ers ken die die dingen rijden. het is gewoon generaal advies. als ik in mijn bmw rijd dan zie en voel ik altijd respect en beleefdheid van andere bmw rijders. behalve als het vrouwen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |