ik zit hier om deze kut reeks vol te baggerenquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:56 schreef Hammet het volgende:
Jij zit hier enkel om anderen je mening op te leggen, nietwaar?
Ja, maar als ik dat album weglaat heeft Clapton zo weinig goed gedaanquote:
Ik wil nou ook wel eens weten of dat nou mag of niet... van sommigen wel, maar van anderen juist niet. Wat zeggen jullie??quote:Op zondag 2 april 2006 09:22 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb een schroef in me akkoustische gitaar gedraaid, zodat de gitaarband zit als bij een electrische ipv met een touw aan de kop vast.
He, ik speel zelf op een Gibson SG met ernie ball snaren, als je al snaren hebt, en je wilt ze allemaal vervangen moet je het stuk voor stuk doen, oftewel eerste je laagste snaar eraf halen (E dus) en dan er een nieuwe opzetten, je kan ze er subtiel afhalen, door hem bij de stemmechanieken zeg maar los te pulken (weet niet hoe die vast zit) en als dat niet lukt, met een nijptang doorknippen is ook nog een optiequote:Op zaterdag 1 april 2006 16:24 schreef RemCOW het volgende:
Hi. Ik heb een n00b-vraagje. Heb nu ongeveer 2 maand een Epiphone SG in mijn bezit. Heel leuk en aardig, maar volgens mijn zijn mijn snaren langzamerhand versleten. Het ding blijft wat vals klinken na 't stemmen. Probleem is dat ik niet helemaal weet hoé ik ze moet vervangen. In 'n ver verleden heb ik dat wel moeten doen op een akoestische gitaar, maar die kennis heb ik niet echt meer tot mijn beschikking. Iemand (een site) met mooie uitleg?
Op de binnenkant zit een laagje plastic, dus als je daar nou een klein blokje of rondje plastic op plakt, dat iets dikker is dan de dikte van de dop, en de andere kant op je gitaar, dan werkt het wel denk ik..quote:Op zondag 2 april 2006 12:25 schreef Fentoozler het volgende:
Ik heb ook nog een (misschien domme) vraag![]()
Weet iemand van jullie hoe ik bierdopjes op een gitaar moet plakken, ik wil een gitaar kopen (gewoon budget gitaar / rond 100 euro dus) over een paar maanden, en deze met bierdopjes beplakken, echter moet wel de logo van het bierdopje te zien zijn, dus hij moet met de kleine ribbeltjes vastgeplakt worden.. De bierdopjes zijn niet het probleem, maar het vastmaken ervan wel, ik heb al wat geprobeerd met lijm, maar meestal vallen ze er af na enige schudding.. Heeft iemand van jullie wel een idee.. ?? (liefst gewoon lijm/zooi wat in een bouwmarkt / supermarkt te halen is..)
Stukjes karton aan de binnenkant lijmen, zodat dit karton even hoog komt te liggen als de rand. Aan de rand zelf plakken heeft geen zin, aangezien je dan te weinig oppervlakte hebt om te lijmen. Met een stuk karton is dit opgelostquote:Op zondag 2 april 2006 12:25 schreef Fentoozler het volgende:
Ik heb ook nog een (misschien domme) vraag![]()
Weet iemand van jullie hoe ik bierdopjes op een gitaar moet plakken, ik wil een gitaar kopen (gewoon budget gitaar / rond 100 euro dus) over een paar maanden, en deze met bierdopjes beplakken, echter moet wel de logo van het bierdopje te zien zijn, dus hij moet met de kleine ribbeltjes vastgeplakt worden.. De bierdopjes zijn niet het probleem, maar het vastmaken ervan wel, ik heb al wat geprobeerd met lijm, maar meestal vallen ze er af na enige schudding.. Heeft iemand van jullie wel een idee.. ?? (liefst gewoon lijm/zooi wat in een bouwmarkt / supermarkt te halen is..)
Vet, 12" zeker? In ieder geval kan je voor 40 E per stuk nooit een slechte koop gedaan hebben! Maar had je nog geen versterker?quote:Op zondag 2 april 2006 10:56 schreef Desensitized het volgende:
Vrijdag even een leuk versterkertje gehaald. Een Yamaha RA-70R, zo'n ding met Leslie-effect.
We hebben trouwens 2 gehaald, maat van me en ik beide 1. Twee stuks voor 80 euro, lijkt me niet duur.
Dikke 160 watt. Klinkt erg goed!
[afbeelding]
[afbeelding]
Het ging over een DSLquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
niet mee eens als je de marshall vintage series bekijkt !!! BLUESBREAKER![]()
In Almere zit een grote zaak (Nederland Muziekland oid). Ik ben er nooit geweest, dus meer kan je niet vertellen.quote:Op zondag 2 april 2006 16:49 schreef Jorikjet het volgende:
waar zitten in nederland grote muziek zaken zoals feedback rotterdam? rotterdam ligt namelijk beetje uit de richting (ik woon in de achterhoek)
in zwolle zit de big one music, maar ehm als je goede prijzen en service wil zal ik als ik jou was doorreizen naar feedback utrechtquote:Op zondag 2 april 2006 16:49 schreef Jorikjet het volgende:
waar zitten in nederland grote muziek zaken zoals feedback rotterdam? rotterdam ligt namelijk beetje uit de richting (ik woon in de achterhoek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |