dl10 staat erop,. opzich mag ie ook los weg,. weet alleen nog niet wat ie op moet brengen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:02 schreef Neidropje het volgende:
wat is het typenummer van die ibanezdelay en zou je die ook eventueel los verkopen (of ruilen?)
ik weet echt niet wat ie waard is,. zie zulke uiteenlopende prijzen op het internet,. wat heb je te ruil?,. of wat bied je?quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:02 schreef Neidropje het volgende:
wat is het typenummer van die ibanezdelay en zou je die ook eventueel los verkopen (of ruilen?)
nieuw kosten ze 800 tegenwoordig ,. aangezien de staat van het apparaat vind ik dat wel iets te weinig,. ik wil bij deze zakken naar laten we zeggen 475,-quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:40 schreef guitarist.nl het volgende:
250¤ voor de amp
het is een bod... als iemand anders hoger bied wil ik ook hoger gaan!quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:07 schreef nightfall het volgende:
[..]
nieuw kosten ze 800 tegenwoordig ,. aangezien de staat van het apparaat vind ik dat wel iets te weinig,. ik wil bij deze zakken naar laten we zeggen 475,-
staat genoteerdquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
het is een bod... als iemand anders hoger bied wil ik ook hoger gaan!
en ff een mp3 sampeltje?quote:Op maandag 3 april 2006 23:57 schreef nightfall het volgende:
post van de week wel fotootje in het gitaristentopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |