Nouja, bekijk het zo:quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:04 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
WTF heeft dat met gitaren te maken ??
open er een topic over in ONZ ofzo
Toen ik het eerste gitaristentopic opende was er niet zo'n gezeik als respecteisende teksten in de OP en mafkezen die dringend opzoek zijn naar Tweakers.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:59 schreef no1uknow het volgende:
Als hier nog tweakers zitten: KLIKKEN NU METEEN
Vroegâhquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:24 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Toen ik het eerste gitaristentopic opende was er niet zo'n gezeik als respecteisende teksten in de OP en mafkezen die dringend opzoek zijn naar Tweakers.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Joe Satriani Super Colossal European Tour
June '06
10 Sat Festival Montereau Confluences @ Parc des Noues Montereau, FR Buy
11 Sun Le Galaxie Amneville, FR
12 Mon Heineken Music Hall Amsterdam, NL On Sale 4/1
13 Tue Ancienne Belgique Brussels, BE
16 Fri Apollo Manchester, England GB Buy
17 Sat City Hall Newcastle, England GB Buy
18 Sun Royal Concert Hall Glasgow, Scotland GB Buy
19 Mon Symphony Hall Birmingham, England GB Buy
20 Tue Hammersmith Apollo London, England GB Buy
21 Wed Pavilion Theatre Bournemouth, England GB Buy
22 Thu St. Davids Hall Cardiff, Wales GB Buy
24 Sat Ulmer Zelt Ulm, DE
July '06
05 Wed Podium Hardenberg, NL On Sale 4/1
06 Thu Grand Rex Paris, FR Buy
07 Fri Festival de Beaulieu Sur Mer Beaulieu Sur Mer, FR
Vond het hier wel passen
39 euroquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:54 schreef Desensitized het volgende:
Wat kost nou zo'n show van Satriani?
Nou moet je ook oprotten ook veraderquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:47 schreef Desensitized het volgende:
Ben er weer!!
We hebben onze drummer terug, dus de oude band word binnenkort weer opgestart. Blijf dus lekker gitaarspelen![]()
Nou ja, spelen, meer raggen eigenlijk![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:44 schreef Desensitized het volgende:
Hehe, zo gemakkelijk komen jullie niet van me af!
Wie van jullie leest trouwens de Total Guitar?
Ik heb er vroeger wel eens wat gekocht, maar tegenwoordig niet meer eigenlijkquote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:44 schreef Desensitized het volgende:
Hehe, zo gemakkelijk komen jullie niet van me af!
Wie van jullie leest trouwens de Total Guitar?
Ben namelijk op zoek naar oudere nummers, voor de tabs en de backing tracks. Weet zo alleen niet meer welke uitgaven dat waren.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:08 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik heb er vroeger wel eens wat gekocht, maar tegenwoordig niet meer eigenlijk
jup ik heb er hier ook een zootje ouwe liggen, koop ze al een tijdje neit meer, er komen steeds dezelfde nummers in terug en dat blad wordt al duurder en dunner... Er zijn eigenlijk weinig goede gitaarbladen op het moment vind ik, ik koop wel eens de gitarist, nadeel daarvan is dat die gasten nagenoeg overal positief over zijn in hun reviews heb ik het idee.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:08 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik heb er vroeger wel eens wat gekocht, maar tegenwoordig niet meer eigenlijk
Ik heb ze nog wel ja. Ik zal vanavond wel even kunnen kijken welke issues ik thuis heb liggen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:13 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Ben namelijk op zoek naar oudere nummers, voor de tabs en de backing tracks. Weet zo alleen niet meer welke uitgaven dat waren.![]()
Heb je ze nog?
wanneer komt die uit ??quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:18 schreef Svyatagor het volgende:
In het komende nummer van Guitar World staat een interview met Adam Jones van Tool (met trademark silverburst LP Custom) Dat wil ik dan wel weer lezen!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |