Nee dat laatste weet ik, wist alleen niet dat je er nog een hele cordon gitaren bij hadquote:Op maandag 3 april 2006 13:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben breed georienteerd, maar snoeiharde metal hoeft van mij niet...
Flink raggen met een dik geluid gaat prima hoor! (Thinline '72, Ibanez met mini-humbuckers, Ibanez LP custom)
Op een tele hoef je niet alleen maar Country te spelen hoor!
Ik denk dat Musik Produktiv (.de) over de grens met Duitsland in Ibbenbüren wel te doen is! Hele grote zaak.quote:Op zondag 2 april 2006 16:49 schreef Jorikjet het volgende:
waar zitten in nederland grote muziek zaken zoals feedback rotterdam? rotterdam ligt namelijk beetje uit de richting (ik woon in de achterhoek)
Teveel gitaren, zo mag je het noemen!quote:Op maandag 3 april 2006 17:02 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Nee dat laatste weet ik, wist alleen niet dat je er nog een hele cordon gitaren bij hadVandaar.
ik speel eigenlijk ook alleen maar op mijn stratquote:Op maandag 3 april 2006 17:57 schreef Jorikjet het volgende:
kheb er 2 nu, en vind dat mooi. een strat en een western gitaar
kun je eens wat linkjes sturen van de advertenties op MPquote:Op maandag 3 april 2006 18:00 schreef TeleluvR het volgende:
15 en daarvan staat het een en het ander te koop...
Als ik serieus ga nadenken wat ik zou KUNNEN missen, dan kom ik nog uit op minimaal 5. Triest eigenlijk...![]()
Niet alles staat op marktplaats.nl of actief te koop...quote:Op maandag 3 april 2006 18:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
kun je eens wat linkjes sturen van de advertenties op MP
ah 1tje is eigenlijk wel genoeg, dan kan je zo zien wat er nog meer van jou op staat
maar je wil dus geen link geven?? als je een goede gitaar te koop hebt staan wil ik er best wat voor neerleggenquote:Op maandag 3 april 2006 18:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niet alles staat op marktplaats.nl of actief te koop...
Bovendien zijn mijn prijzen 'hoog', dwz. ik hoef ze niet kwijt, dit is de prijs die ik ervoor wil hebben qua emotionele waarde. Maar goed, ik zit toch niet zo gek met mijn prijzen, ik verkoop met enige regelmaat iets en over het algemeen gaan mensen dolgelukkig weg (zoals het hoort)
http://www.marktplaats.nl(...)ch.php%3Fui%3D645399quote:Op maandag 3 april 2006 18:08 schreef TeleluvR het volgende:
Genoeg goed spul te koop, daarvoor hoef je niet specifiek naar mijn advertenties te gaan... Over het algemeen staat er ook wel wat meer op:
Af en toe een gitaar voor mijn broer (ook gitaargek, maar niet zo bijster actief op Internet), de advertenties plaats ik vaak voor hem en bovendien soms wat voor vrienden (omdat ik wat meer 'zicht/ervaring' heb op de prijzen)
Ik wil gerust een link geven als je zo graag wilt: Zooi of Broertje
Werkt voor geen reet, gebruik maar zoekwoord: "Squier Katana"
Jep, incl. naaimachine...quote:Op maandag 3 april 2006 18:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)ch.php%3Fui%3D645399
is dat allemaal van jou ??
Ja, vast heel prijzig...quote:Op maandag 3 april 2006 19:04 schreef Neidropje het volgende:
der hangt er 1 bij de plug in amsterdam, in het emerald green als je nog op zoek bent;)
Tsja, blijft een hoop geld...quote:Op maandag 3 april 2006 19:06 schreef Neidropje het volgende:
mmm zijn behoorlijk goedkoper geworden weet ik, tijd terug op marktplaats werd er 1 voor 800 aangeboden, dat is neit duur. Niet dat ik deze ooit wegdoe;)
Weet je wat, we knallen deze ook even volquote:Op maandag 3 april 2006 21:35 schreef TeleluvR het volgende:
Ze zouden hier moeten zitten...
nou waar wacht je opquote:Op maandag 3 april 2006 21:44 schreef Hammet het volgende:
[..]
Weet je wat, we knallen deze ook even vol![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |