abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 maart 2006 @ 13:06:17 #1
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_36375036
Dit vroeg ik me af, lekker truth achtig weer Wat zou je doen als je een geest was en het is 1 april? Welke positieve grap zou je uithalen; met je familie, ouders, vrienden of zelf de mensheid..

Laat hier je fantasie gaan..

Ikzelf zou denk ik hmm.. de kaart van europa erbij pakken en Engeland volspuiten op die kaart, met axe. De inwoners van het land zouden dan wakker worden s'ochtends en de vrouwen gaan vervolgens op pad, na 24 uur zou het axe effect verdwenen zijn en zouden er leuke stelletjes gevormd zijn..

Nu wil ik jouw positieve 1 april grap horen
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zondag 26 maart 2006 @ 13:48:01 #2
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_36376042
Ik weet niet, ik zou flink gaan kloten in ieder geval.
Waarschijnlijk zou ik iemand bang maken in de nacht Bv door met zo'n egyptisch loopje eenmalig door de slaapkamer te wandelen of zo
Of op een feestje achter (in ) iemand te gaan staan en dan een flink foute geur verspreiden. Vervolgens ben ik wel benieuwd hoe subtiel ze het gaan brengen aan degene.
Ehhh iemand ergens mee helpen behoort natuurlijk ook tot de mogelijkheden.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_36376650
Een nachtje a la Scrooge ( a christmas carol) wereldleiders en extreem rijken gaan hounten
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 26 maart 2006 @ 15:36:21 #4
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36379128
Ik zou al het geld eerlijk verdelen

Ik zou alle bankrekeningen gelijk trekken aan elkaar. En dan kijken hoe mensen reageren

Hebben ze ineens geen 100 miljard maar een standaard bedrag erop staan. Bellen ze helemaal in paniek de bank op, en zegt de bank, dat het bedrag van 500 euro toch echt kloppend is

Of het verstandig is om het zo te laten staan is de vraag natuurlijk, mocht het zorgen voor grote crisis dan hef ik het allemaal wel weer op.

Ik zou stelen van de rijken en alles verdelen.

Als grap dus dan maar. Hoewel het idee helemaal zo slecht nog niet is. Wie weet zorgt gelijke welvaart wel voor positieve dingen Gelijkheid zorgt sowieso voor positieve dingen.

Of ik zou al het geld weg toveren

Gewoon al het geld weg doen. Papieren geld en ook het girale geld op de bank. Al het geld wegtoveren. Dat er geen geld meer is.

Tover ik de economie weg

Geen economie klinkt nu ik het schrijf alsof het en verlossing is. Verlost van de economie

Mocht het tot extreme paniek leiden, dan zou ik 1 dag toekijken hoe alles in de soep loopt zonder geld en economie. En daarna zou ik alles weer in "normale" staat brengen. Normaal uitdrukkelijk tussen aanhalingstekens omdat deze economie alles behalve normaal is te noemen.

Maar waarom zou geen economie leiden tot crisis? Economie zorgt toch voor slaven? We zijn toch slaaf van ons geld en nog meer? Dus een wereld zonder economie is sowieso beter.

[ Bericht 38% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 26-03-2006 15:44:35 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_36383653
Volgens mij geldt als er geen economie meer is het recht van de sterkste.. en dat lijkt me nou niet echt goed.

Ik zou echt kansloze dingen doen.. zoals alle kranen opengooien in een school ofzo en dan de waterafvoer verstoppen, zodat de school overstroomd ofzo. Ik zou gewoon kleine dingetjes doen.. of de deur van alle scholen ofzo op slot doen, zodat niemand meer naar binnen/buiten kan.. kansloos
  zondag 26 maart 2006 @ 19:34:01 #6
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36385209
In deze economie geldt toch ook het recht van de sterkste? Nou sterkste weet ik niet. In deze economie geldt het recht van de slimste eerder. Of van degeen met het meeste zakelijke inzicht, en tevens degeen met het meeste geluk of met de grootste erfenis. Misschien is deze economie inderdaad rechtvaardig. Maar dan ligt het er maar net aan hoe je omgaat met middelen. In deze wereld wordt ook veel kruiwagenwerk toegepast en vriendjespolitiek. Of dat wel zo okey is? En tevens geldt in deze wereld achterbakse zaken om dingen voor elkaar te krijgen. Olie plegen ze moorden voor mocht het nodig zijn.

Het recht van de sterkste als de economie weg valt. Dan denk ik aan termen van software wederom. Dat ieder mens met een eigen stuk software zaken in het leven kan blazen.

1 programma to rule it all

1 programma dat alles vervangt. 1 programma dus.

1 allesomvattend programma.

Maar ik ga offtopic.

Geef je ieder mens een gratis allesomvattend programma, dan is er totaal geen reden om te vechten. Mensen hoeven elkaar niet meer vuil aan te kijken omdat de een meer heeft als de ander. Mensen hoeven niet meer te stelen en hard te werken voor de kost.

Iedereen 1 programma met onbeperkte mogelijkheden en voila. Alle problemen uit de wereld.

Deze economie is gewoonweg niet ideaal en zeker niet goed genoeg om de toekomst in te gaan.

Er zullen grote veranderingen moeten plaats vinden op alle mogelijke gebieden dus

En die veranderingen zullen er komen ook!!!!

Neem dat maar van mij aan

Zou ik dus een geest worden, dan zou ik mijn idee algemeen geldig houden. Weg met de economie dus. Alles gratis en onbeperkte mogelijkheid.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_36385235
Ik zou met watervaste stift allemaal lachebekjes op het serviesgoed van degenen die achter gebleven zijn tekenen, ik zou mijn kinderen onder hun voeten kietelen als ze op bed liggen, ik zou een hele dag lang alle schoenen die ze uitgooien op een (de) vaste plek zetten (zowel mijn man als kinderen gooien hun schoenen neer waar het ze uit komt en ik erger me daar kapot aan, want ik breek mijn nek telkens zowat)... ze zullen ongetwijfeld weten dat ik het ben

En voor ik weg ga schrijf ik met een vettige substantie heel groot KUS ! op de spiegel zodat het na iedere douchebeurt zichtbaar is.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 27 maart 2006 @ 01:11:33 #8
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_36394369
Ik zou me niet anders gedragen dan wanneer het 2 april is, of 24 augustus of...

Beetje rondhangen in meidenkleedkamers, koudwaterkranen opendraaien en kijken naar het effect
Bezoekjes brengen aan leuke celebs
Flauwe grapjes uithalen met Balkie, zoals z'n bril verstoppen en gel in z'n haar smeren.

Ik zou gewoon een beetje rondzweven en hier en daar wat mensen die irritant bezig zijn een lesje leren. Ook leuk om in gevangenissen die stoere crimineeltjes tegen de muren op te laten vliegen en in hun broek te laten pissen van angst.
Elke dag zou 1 april kunnen zijn. Maar niet voordat ik eerst alle mooie uithoeken van de wereld heb gezien.
pi_36397914
Ik weet niet zo goed wat ik zou doen,
eigenlijk zijn er veel dingen die ik zou willen doen

heel flauw de suiker en zout omwisselen zoals we vroeger deden
even bij de zoessie "aankloppen"
enzo
pi_36404385
Ik zou briefjes van 25 euro aan slechte straatmusicanten (Treble bijvoorbeeld) geven.
VarsesteR heeft tot oneindig getelt. Twee keer.
Als VarsesteR een pushup doet, tilt hij niet zichzelf op, hij duwt de aarde naar beneden.
To be or not to be? That is the question. The answer? VarsesteR.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 16:09:06 #11
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_36436939
als ik daadwerkelijk gestorven zou zijn en later op een 1 April terug zou komen zou ik mijn nieuwe kennis over het hiernamaals doorgeven aan de wereld.
Ik zou echt alles op alles zetten om zo veel mogelijk mensen ervan bewust te maken dat er een 'afterlife' is..... en proberen te verduidelijken dat religies niets anders zijn dan eeuwenoude manieren om volgers (en zodoende: macht) te creëren.

maar goed.... serieus ingaan op de mogelijkheid was niet te bedoeling denk ik.

Mijn 1 April grap: de hele dag naast Robbert v/d Broekke lopen en constant vragen of ie me kan zien.
¡ Experience Everything !
  dinsdag 28 maart 2006 @ 17:08:50 #12
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_36438901
haha die is goed rickysway
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_36439133
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 16:09 schreef RickySway het volgende:
Mijn 1 April grap: de hele dag naast Robbert v/d Broekke lopen en constant vragen of ie me kan zien.
If those who are wiser always step down, we'd be ruled by the dumb... Why do the smart always step down?
pi_36458839
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:33 schreef draculettetje het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik zou doen,
eigenlijk zijn er veel dingen die ik zou willen doen

heel flauw de suiker en zout omwisselen zoals we vroeger deden
even bij de zoessie "aankloppen"
enzo
dat kan helemaal niet
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_36466488
Gewoon rondlopen in een huis, schoonmaken enzo, en dan als ik een mens tegenkom doen alsof ik me kapot schrik en dan gillend weg rennen.

Stel je voor.. je komt een geest tegen, je schrikt je kapot en.. de geest ook.. :p
pi_36467515
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 12:19 schreef vamperotica het volgende:

[..]

dat kan helemaal niet
wrom niet?
pi_36468315
gewoon met de lichten spelen, wat op muren kloppen...zoals altijd
pi_36470328
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 17:43 schreef het_fokschaap het volgende:
gewoon met de lichten spelen, wat op muren kloppen...zoals altijd
Je bent al een geest en je doet dat altijd?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36470348
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 16:37 schreef Blue-eagle het volgende:
Gewoon rondlopen in een huis, schoonmaken enzo, en dan als ik een mens tegenkom doen alsof ik me kapot schrik en dan gillend weg rennen.

Stel je voor.. je komt een geest tegen, je schrikt je kapot en.. de geest ook.. :p
Doet me denken aan die keer dat............lama
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36470625
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 16:37 schreef Blue-eagle het volgende:

Casper het spookje toch?

Ik zou hmmm..gaan spoken denk
Alleen er wordt al van mij gezegd dat ik én spoken zie én weleens loop te spoken 's nachts, ook loop ik zo zachtjes dat mensen mij soms niet horen en dan sta ik opeens achter ze * schrik . Dan is het '' he, net was je nog daar, ik schrik me een hoedje'. Of 'jij loopt zo zachtjes, en opeens ben je er'. Tja, ik ben niet zo luidruchtig.

pi_36483960
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 17:16 schreef draculettetje het volgende:

[..]

wrom niet?
ga je als spook spoken bij een ander spook dan?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_36497074
Ik zou absoluut bij Robbert Ten Broeke langsgaan om hem te vertellen dat ik van plan ben voor de TV camera's te verschijnen ... en dan niet komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')