For Fucks Sake geloof ikquote:Op zondag 26 maart 2006 15:34 schreef El_Rolando het volgende:
Wat betekent ffs?
Samengevat: KUT voor je...quote:Op zondag 26 maart 2006 15:15 schreef kmaestro het volgende:
Jawel ik leef nog. ben net naar de huisartsenpost geweest, kheb 38,4 graden, zware keelontsteking, amandelen zwaar ontstoken, en van mn rug heb ik nog wel 2 weken last. zit nu aan de antibiotica.
Degene die te zielig waren normaal te reageren, stik maar, hoop dat jullie het 10 x zo erg krijgen
Sorry hoor, maar wat stel jij je aan zeg.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:15 schreef kmaestro het volgende:
Jawel ik leef nog. ben net naar de huisartsenpost geweest, kheb 38,4 graden, zware keelontsteking, amandelen zwaar ontstoken, en van mn rug heb ik nog wel 2 weken last. zit nu aan de antibiotica.
Degene die te zielig waren normaal te reageren, stik maar, hoop dat jullie het 10 x zo erg krijgen
Vrouwen zeuren hun hele leven door, mannen enkel als ze wat mankeren ja. Mogen wij ook eensquote:Op zondag 26 maart 2006 17:59 schreef mazaru het volgende:
Mannen worden van die mietjes als ze wat mankeren.
Als er een drol verkeerd zit, lopen ze al met tranen in hun ogenquote:Op zondag 26 maart 2006 18:01 schreef Hammet het volgende:
[..]
Vrouwen zeuren hun hele leven door, mannen enkel als ze wat mankeren ja. Mogen wij ook eens![]()
Bier is voor domme stoere studentjes die op forums over bier praten...quote:Op zondag 26 maart 2006 13:10 schreef SuperwormJim het volgende:
antibiotica is voor mietjes....neem bier
Voor niemand anders?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
Bier is voor domme stoere studentjes die op forums over bier praten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |