Wel de jaren maar niet het verstand.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Over een jaar Lucille Werner.
[afbeelding]
yuk ! telt een lijk ook al? wat een dooddoener, hij is al minstens 70, zo te zien.quote:
Sjaak Zwart? oe geil, maken we geen ruzie overquote:Op zondag 26 maart 2006 04:55 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Daar heb ik wel een uurtje ruzie voor over
quote:Naam: Luis Madeira Caeiro Figo
Geboortedatum: 04-11-1972
quote:Op zondag 26 maart 2006 04:57 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
yuk ! telt een lijk ook al? wat een dooddoener, hij is al minstens 70, zo te zien.
Matthijs van Nieuwkerk. mijn favo, De wereld draait door, is hij al 40?
toy boy , ook goedquote:Op zondag 26 maart 2006 05:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij is van '60 my god, ik had hem echt jonger zitten
Sjaak Swart:quote:Op zondag 26 maart 2006 04:59 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
Sjaak Zwart? oe geil, maken we geen ruzie over![]()
david bowiequote:Op zondag 26 maart 2006 05:02 schreef Bluezz het volgende:
Zal ik dan hier posten op wie ik een aantal jaar flieft was in mijn jeugd.
Compleet met fanclub, stalking, handtekeningen etc ?
Dit is zo erg, dat ik het gewoon echt niet durf
koffie-koffie-tijdquote:
hoezo...te mooiquote:Op zondag 26 maart 2006 05:08 schreef Bluezz het volgende:
Richard Gere, is een no go bjoor.
ik hoop dat je hele slanke vingers hebt, een gouden k*t kan je nagels breken.quote:Op zondag 26 maart 2006 05:07 schreef golfer het volgende:
[afbeelding]
Ik hou het maar bij vingeren op bij deze.
Jane forever.![]()
Ben net terug van een feestje allemaal lieve leuke en intresante 30ers en 40ers maar echt mooi er wasquote:Op zondag 26 maart 2006 05:12 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
ik hoop dat je hele slanke vingers hebt, een gouden k*t kan je nagels breken.
5.11 uur, slapen wij niet meer?
Oh Yeahquote:
Leuke vent maar wie is 't nou? Ik ben denk 'k niet te jong om 'm te kennen maar <blanc>quote:
ik vind dit een mooie 40+ 'r, niks mis mee.quote:Op zondag 26 maart 2006 05:07 schreef Bjoro het volgende:
maar is dit dan rommel meiden ?
[afbeelding]
Maakt niet uit, als ik Richard Gere in mijn 99.9% heterobed aantref zal ik 'm er ook niet meteen uitschoppenquote:Op zondag 26 maart 2006 08:50 schreef DigiTuur het volgende:
[..]
ik vind dit een mooie 40+ 'r, niks mis mee.
oeps, je vroeg t aan de meiden![]()
Sinds wanneer is die 40+?quote:Op zondag 26 maart 2006 04:55 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Daar heb ik wel een uurtje ruzie voor over
Absoluut rommel. Nooit begrepen wat meisjes in hem zagen.quote:Op zondag 26 maart 2006 05:07 schreef Bjoro het volgende:
maar is dit dan rommel meiden ?
[afbeelding]
Hans v Willigenburgquote:Op zondag 26 maart 2006 08:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Leuke vent maar wie is 't nou? Ik ben denk 'k niet te jong om 'm te kennen maar <blanc>![]()
als ik zeg dat ik een Five Star fan was, helpt dat?
Voor haar bijna 48 jaar ziet ze er inderdaad nog wel smakelijk uit.quote:
dat had ik er niet voor over?quote:Op zondag 26 maart 2006 05:38 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ben net terug van een feestje allemaal lieve leuke en intresante 30ers en 40ers maar echt mooi er was
er geen. Zeker geen een om eens buiten de echtelijke sponde iets uit te halen. Dat had ik er niet voor over.
Zoalsquote:Op zondag 26 maart 2006 23:57 schreef Cynix ® het volgende:
Hans van W!![]()
Wat een perverse fantasiën haal je je dan in je hoofd.
quote:Op maandag 27 maart 2006 04:37 schreef Doderok het volgende:
Meg Ryan: 19 november 1961
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Fotootje erbij: (de link wil niet laden bij mij)quote:Op maandag 27 maart 2006 15:19 schreef Pek het volgende:
Monica natuurlijk![]()
[afbeelding]
Volgens imdb is ze van '64, maar ik heb ook wel eens '66 en '68 gezien...ze zit er iig niet ver vanaf![]()
Zo hendig lekker deze dame..quote:Op maandag 27 maart 2006 04:17 schreef Doderok het volgende:
Liz Hurley: 10 juni 1965
[[url=http://theplace.ru/archive/elizabeth_hurley/img/82284ehurley046zt_s.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://img44.imagevenue.com/loc247/th_524_Liz_Hurley_Launches_Song_s_.jpg_10.jpg]afbeelding][/url]
Die mag er nog best zijnquote:Op maandag 27 maart 2006 21:05 schreef Doderok het volgende:
[..]
Fotootje erbij: (de link wil niet laden bij mij)
[afbeelding]
de man van 6 miljoenquote:Op maandag 27 maart 2006 23:43 schreef tong80 het volgende:
Hier haar 68-jarige ex-man Lee Majors.
[afbeelding]
quote:
Depp is in t echt ook lang niet zo mooi als in zijn piraten pakje, nog wel een van de mooiste mannen, dat wel.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:16 schreef Bluezz het volgende:
Depp is idd wel spannend, die uitstraling...
Maar wat vinden we van Viggo Mortensen ?
20-10-1958
en dan vooral in de rol van :
[afbeelding]
In het eggie hoeft het niet voor mij![]()
[afbeelding]
mooie dames hoor, helemaal eens met deze keus.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Annemieke Verdoorn.
[afbeelding]
Astrid Joosten.
[afbeelding]
Anita Witzier.
[afbeelding]
Isabelle Huppert.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:39 schreef en_door_slecht het volgende:
Diewertje Blok
hahahahah, vast wel. ze lijkt op mijn schoonmoeder van 87 , grapjas .quote:
blijft een hele mooie dame, maar nog geen 40+quote:Op maandag 27 maart 2006 03:49 schreef Doderok het volgende:
Cindy Crawford, feb 1966
[afbeelding]
Oh, wacht, een meer recente foto: (klikken)
[[url=http://img19.imagevenue.com/loc49/th_6e4_cindy11.jpg]afbeelding][/URL]
Die zocht ikquote:
40 jaar 1 maand en 9 dagen oudquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:07 schreef Manono het volgende:
[..]
blijft een hele mooie dame, maar nog geen 40+
*kras*quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:05 schreef Killer_Mom het volgende:
nog even en ik zit in R & P totaal frustie
ok, is een mooie man, kijk eens 5 minuten naar die foto,quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:14 schreef SuperMOM het volgende:
Kan er niets aan doen maarre......
[afbeelding]
![]()
Ja inderdaad, en die stemquote:
mooie foto van hem is dit!!!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zocht ik![]()
Als ik die man zie, dan zwijmel ik![]()
![]()
[afbeelding]
Kruisjequote:Op donderdag 30 maart 2006 17:09 schreef mazaru het volgende:
Dit vind ik ook zo'n lekker ding![]()
Matthew Fox, 14 July 1966
[afbeelding]
Dat is zonde, nog een poging dan, hij mag echt wel gezien wordenquote:
jackquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is zonde, nog een poging dan, hij mag echt wel gezien worden![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke serie he!quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:20 schreef SuperMOM het volgende:
Doctor Jack
![]()
Maar geef mij maar:
[afbeelding]
Sawyer
![]()
Die ogenquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:02 schreef tong80 het volgende:
Antonio Banderas is ook al 46.
[afbeelding]
Ja, nog maar net hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:15 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
jack![]()
is hij al 40+ joh??? hmmz ik ben echt een oude mannen lover![]()
Is die al 40+ dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:24 schreef Bupatih het volgende:
Is Kristin Davis al genoemd?
Zo nee, KRISTIN DAVIS!!!!!
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:24 schreef Bupatih het volgende:
Is Kristin Davis al genoemd?
Zo nee, KRISTIN DAVIS!!!!!
Iddquote:
Volgens mij is die dus nog geen 40 + dan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:21 schreef mazaru het volgende:
Deze meneer mag ook net mee doen, hij is van January 17, 1969
Die ogen![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij is die dus nog geen 40 + dan.![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:10 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ook, ik was verliefd op Dokter Annemieke in MCW.
Die mag wel even blijven hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:02 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
nope, net een onzichtbare Whekamp man die reclame maakt voor ondergoed. zijn kop ben ik zo vergeten........zijn lijf mag er zijn...quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is zonde, nog een poging dan, hij mag echt wel gezien worden![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
en op top leeftijd zo te zien,quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:02 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Ben nu wel benieuwd waar Killer_Mom op valt c.q een lekker ding vind????quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:25 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
nope, net een onzichtbare Whekamp man die reclame maakt voor ondergoed. zijn kop ben ik zo vergeten........zijn lijf mag er zijn...![]()
Wat jammer dat een gevoel voor humor niet aan te leren is.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Verkeerde topic.
Hoort in Wie is de lelijkste bekende 40+er ?
ik bekijk mannen niet als een lekker ding. mensen zijn geen ding, of wegwerp......noem maar opquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd waar Killer_Mom op valt c.q een lekker ding vind????
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:18 schreef Killer_Mom het volgende:
ik bekijk mannen niet als een lekker ding. mensen zijn geen ding, of wegwerp......noem maar op
in dit topic worden acteurs genoemd, die spelen een rol. t is hun werk. niks meer of minder, net als bij muzikanten, t gaat om de muziek die ze maken, hoe ze eruitzien interesseerd me niks, hun prive leven nog minder....
mannen waar ik op val?
vooral die stille in een hoekje, die niemand aankijkt,
met die mensen heb ik de leukste gesprekken. geen gedoe, geen drukte, gewoon in een hoekje kletsen, die mensen zijn mij lief.
of topic,
Dat is de leeftijd IR.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wat jammer dat een gevoel voor humor niet aan te leren is.
Dan zag ze er wel heel erg jong uit in de film ET (1982).quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:59 schreef SuperMOM het volgende:
Vergeten we Drew Barrymore niet? (toch ook al 40+?)
Welnee, Drew is net 31.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:35 schreef Netflier het volgende:
Dan zag ze er wel heel erg jong uit in de film ET (1982).![]()
Volgens mij is ze nog net in de 30.
En daar zijn geen plaatjes van te vindenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:32 schreef SCH het volgende:
Ik vind minister Donner wel goed geconserveerd
Het gaat over bekende 40+ers. Die heeft de 40 niet gehaald.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[afbeelding]
Steve PriestDaar was ik vroeger fan van de groep Sweet![]()
Pardon Tongetjequote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat over bekende 40+ers. Die heeft de 40 niet gehaald.
Bij dit soort types moet ik altijd aan Kees van Kooten denken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:43 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]
Aantrekkelijk is een understatement.
Die lijkt inderdaad meer op Donner, maar mooi vind ik hem nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:43 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]
Aantrekkelijk is een understatement.
Zijn muziekquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:49 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nooit gesnapt wat de schoonheid van David Bowie was.
Ja kijk, 100.000 fokkers kennen me. Dus wel een beetje een bekende Nederlanderquote:
Ik dacht dat het die foto van jou was, ik ging al een stukje overeind zittenquote:
Primaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:18 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
ik bekijk mannen niet als een lekker ding. mensen zijn geen ding, of wegwerp......noem maar op
in dit topic worden acteurs genoemd, die spelen een rol. t is hun werk. niks meer of minder, net als bij muzikanten, t gaat om de muziek die ze maken, hoe ze eruitzien interesseerd me niks, hun prive leven nog minder....
mannen waar ik op val?
vooral die stille in een hoekje, die niemand aankijkt,
met die mensen heb ik de leukste gesprekken. geen gedoe, geen drukte, gewoon in een hoekje kletsen, die mensen zijn mij lief.
of topic,
Zit alleen weinig in dat hoofd.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:57 schreef Arcee het volgende:
Gisteren Astrid Joosten bij 16 Miljoen Rechters gezien. Wat een mooie vrouw is dat. Nog altijd.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:46 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]
Mooie man ooit, blijft mooie man nu
Dat is Alan Rickman, hij speelt professor Snape in Harry Potter.quote:
Ik vind er ook niet veel moois aan, maar ieder zijn smaak.quote:Op zondag 2 april 2006 00:50 schreef tong80 het volgende:
Zegt me nog niks. Ik vind hem best wel eng.
Joh, moet je toch eens doen op een druilerige avond, ze zijn best leuk.quote:
Neeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 1 april 2006 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is Alan Rickman, hij speelt professor Snape in Harry Potter.
Ja hoorde ik al m'n schoonzusje smult ervan en m'n neefje mag ze niet zien wegens te engquote:Op zondag 2 april 2006 01:47 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nooit gezien? Cultuurbarbaar![]()
Maar zijn echte mooie, mysterieus en soms harde films!![]()
Supermamaquote:Op zondag 2 april 2006 01:47 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nooit gezien? Cultuurbarbaar![]()
Maar zijn echte mooie, mysterieus en soms harde films!![]()
Snappiequote:
Ik doe mijn eigen zin.quote:Op zondag 2 april 2006 02:30 schreef tong80 het volgende:
Had ik al geplaatst en een veel mooier plaatje ook nog eens.
Jij hebt geen smaak man, dat is die foto dat Clint 76 jr is.quote:Op zondag 2 april 2006 02:30 schreef tong80 het volgende:
Had ik al geplaatst en een veel mooier plaatje ook nog eens.
Hoe kon ik die nou vergetenquote:
Oh je bent een vrouwquote:Op zondag 2 april 2006 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe kon ik die nou vergeten![]()
Daar zou ik ook best een beschuitje mee willen eten![]()
Ik ookquote:Op zondag 2 april 2006 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe kon ik die nou vergeten![]()
Daar zou ik ook best een beschuitje mee willen eten![]()
Je kent zijn pik?quote:Op zondag 2 april 2006 23:48 schreef Killer_Mom het volgende:
R Gere, of zoiets, die mensen hebben geen inhoud, alleen een hoofd. en een pik, ik vind t niks, veel te glad, beide jah![]()
YUKquote:Op zondag 2 april 2006 02:02 schreef tong80 het volgende:
Deze dan Bluezz net zo oud als Beatrix :
[afbeelding]
jaja, hij tuft er voortdurend op, omdat hij dat niet op zijn hoofd kan doen , dat is iets hoger.quote:
Die STEM!quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is Alan Rickman, hij speelt professor Snape in Harry Potter.
In Bob Roberts is-ie nog veel enger.quote:Op zondag 2 april 2006 00:50 schreef tong80 het volgende:
Zegt me nog niks. Ik vind hem best wel eng.
Ow, herken ze nu. De geile kokkinquote:Op maandag 3 april 2006 23:05 schreef Steve-O het volgende:
Milf en topkok![]()
Kan geen leeftijd vinden maar ik weet dat ze ergens in de 40 is ..
Ze is in 1960 geboren zie ik
Niet echt.quote:
Ja hallo, het blijft wel een 40+ topic.quote:
Uitstraling ? Vind ik juist zo'n nepperdquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:35 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
Karin de Groot van de KRO vind ik ook zeer OK, maar dat is meer door haar uitstraling
Kristin Davis komt ook in elk 35 + topic voorbij
Juist nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:51 schreef Bopjen het volgende:
[..]
Uitstraling ? Vind ik juist zo'n nepperd![]()
intelligent? Wie heeft dat beweerd?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:15 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, Goedele Lik-Eens. Ik weet het niet, ze schijnt hoog opgeleid en intelligent te zijn, maar ze komt op mij niet erg overtuigend over. Misschien moet ze ook maar gewoon mooi zijn en niks zeggen.
Ze doet nog wel eens een of andere "talkshow" maar staat er meer aan heur haar te frommelen dan naar de mensen te luisteren.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Juist nietBij Spoorloos was ze top!
. Nu zie ik haar eigenlijk nooit meer op tv.
ze mag d`r mond wel open doen, als ze maar niet praatquote:
Ze is niet erg bijster slim, nee. Maar ze is wel hartelijk en meegaand. Dat heb ik liever dan intelligent en arrogant.quote:
dat ben ik met je eens, het lijkt me echt wel een liefie IRLquote:Op woensdag 5 april 2006 21:15 schreef Netflier het volgende:
[..]
Ze is niet erg bijster slim, nee. Maar ze is wel hartelijk en meegaand. Dat heb ik liever dan intelligent en arrogant.
Vind ik ook. Gewoon lief en mooi wezen en als ze haar mond opentrekt er gelijk iets instoppen.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:59 schreef laffer het volgende:
dat ben ik met je eens, het lijkt me echt wel een liefie IRL![]()
Is Georgina Verbaan al 40+quote:Op woensdag 5 april 2006 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind ik ook. Gewoon lief en mooi wezen en als ze haar mond opentrekt er gelijk iets instoppen.
Daar lijkt ze mij wel op haar best in.![]()
hmm ok.quote:foto's?
Mooie foto's ook.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |