1 en dat was nog wel een geintjequote:Op vrijdag 21 april 2006 00:39 schreef static het volgende:
Hoeveel heb jij er eigenlijk gezet zo ongeveer?
Hehehe.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:02 schreef static het volgende:
Speciaal voor onze motormuis Cynix.
[afbeelding]
Lees mijn notes ook even, wil je. Lekken hoeft pas als je geen mod meer bentquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:18 schreef laffer het volgende:
[..]
ik ben nog niet klaar met het lezen van m`n notes![]()
rookse pik, en ik steek er ook nog een opquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:08 schreef static het volgende:
Heb net mijn laatste paktje Caballero dat ik bewaard had opengemaakt en ga er nu een paar ongenegeerd roken.
Hoeveel uren per week moet je daar eigenlijk werken> Beetje mediteriaanse tijden neem ik aan waardoor je tenminste ook wat tijd voor jezelf hebt en je omgeving uitvoerig kan gaan bekijken?quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:04 schreef static het volgende:
Let vooral op
Contractueel tien uur per dag, maar in werkelijkheid zijn dat er veel meer; zo hebben we regelmatig meetings tijdens het weekend of in de late uurtjes van de werkdag simpelweg omdat iedereen op verschillende locaties zit en dus niet kan bijpraten. De laatste die vertrekt doet dat om ca. 22:00 om zijn mail e.d. bij te werken. Ik smokkel wat omdat ik hier in het hotel een internetverbinding op mijn kamer heb dus hoef dat niet op het kantoor te doen.quote:Op zondag 23 april 2006 03:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoeveel uren per week moet je daar eigenlijk werken> Beetje mediteriaanse tijden neem ik aan waardoor je tenminste ook wat tijd voor jezelf hebt en je omgeving uitvoerig kan gaan bekijken?
Waarom is dat?quote:Op zondag 23 april 2006 12:52 schreef static het volgende:
. Buiten dat mogen we niet alleen rondlopen om de omgeving te bekijken.
nee ik ben alleen op pol en nws vastgezet...quote:Op maandag 24 april 2006 01:10 schreef static het volgende:
Het was koud, ongeveer dertig graden.
En je bent weer los.
Mooi, 26 Mei is er een meetingquote:Op maandag 24 april 2006 16:19 schreef static het volgende:
Zoals het er nu uitziet ben ik van 15 - 26 mei in Amsterdam (alleen nog even toestemming krijgen).
Wil jij je nergens mee bemoeien jaquote:Op maandag 24 april 2006 18:24 schreef static het volgende:
Welke?
Jij bent geen moderator snotneus !quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:27 schreef static het volgende:
wtf?
Moet jij geen televisie kijken ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |